Téma: Trial Řevnice a okolí
 
31.1.2012 v 10:21
Tak už začínáme zrénovat i když nám počasí nepřeje

1 reakcí na tento příspěvek Trial Řevnice a okolí

15.2.2012 v 08:49 | Nahoru | #1
myslím si,že elektrika asi jen tak rychle nedosáhne potenciálu spalováku a daleko víc se bude muset makat tělem....jinak Davidův pohled na věc ohledně rušení okolí je určitě správnej....druhá věc ovšem bude finanční dostupnost...

(reakce na) Trial Řevnice a okolí

19.2.2012 v 00:18 | Nahoru | #2
Zil> Ahoj,budu trošku reagovat.Tak k tomu potencialu spalováku,když jsem dělal 10 sezon u Lisáka mechanika tak se dvoutakt vždy stavěl tak aby běžel jak elektro motor.Tj.aby měl krouták od spoda a pak co nejméně propadů ve křivce.Co pamatuji tak třeba fabrika Gas co ho jel Jordy běhal přesně takhle a nekonečně se u toho točil.Až se pořeší problém s kapacitou a váhou baterek a k tomu s nějakou tou spojku bude elektrika dobrá zbran i v dospělé kategorii.Ted ta finanční dostupnost,malej Oset stojí 18tis.kč,stejně velkej spalovák tj.Xispa stojí okolo 30tis.kč a není k dostání(protože jsem jí tenkrát nesehnal jsem šel do Oseta).Větší Oset 36 stojí 29tis.kč,srovnatelné Scherco přes 50tis.kč a není k sehnání(jsou dvě v Republice a volně se neprodávaj).Takže pak už zbejvá leda starší Beta nebo Gas Gas.Obědvě mají motor automat od spoda díru a jsou těžké jak hrom.Děti se nato naučí leda dělat vrn vrn a kroužit,zapomen na odhazování,jízdu po zadnim atd.Závěrem ještě napíšu že nejsem žádnej elektofanatik,nebot všechna auta at už osobní nebo nákladní mám V8 a motoccros jsem jel na 61O,510 a 45O.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist