Téma: Flattrack - Jak na to?
17.2.2012 v 14:52
Přemýšlím o stavbě Flattracku. Jen tak pro srandu si zazávodit za pár kaček. Jako základ bych viděl MZ 251, protože jede jak čert a je lehká. Nebo raději nějaké starší DR 600 a podobně? Je potřeba nějak zasahovat do převodovky? Nějaké úpravy podvozku? Jak velká kola? Mohu ponechat přední brzdu? Všechny poznatky, rady a zkušenosti sem.

Naposledy editováno 17.02.2012 14:52:53
Anketa: DR 600 nebo MZ 251
DR 600
47%
7
MZ 251
53%
8

1 reakcí na tento příspěvek Flattrack - Jak na to?

1.9.2015 v 22:27 | Nahoru | #1
Mám dotaz,muže se u kategorie veterán -jedná se mě o ČZ 250-475 ,1962 upravovat rám.případně vyměnit za novější-např 477,rok 1970.Dík

(reakce na) Flattrack - Jak na to?

7.9.2015 v 11:20 | Nahoru | #2
imoladu> Ještě si to ověřím, ale myslím, že jo - ty úpravy. Jen musíš zachovat původní polohu stupaček, pak je tam omezená šířka trubek přední vydlice, která může být též novější...
Novější rám asi ne. viz. řády:

Změny - úpravy rámu a vzhledu motocyklu mohou být provedeny:

Z motocyklu mohou být demontovány veškeré díly, které nejsou pro použití v závodě nezbytné /kastlíky, světlomety, podsedlové plechy atd./

Úpravy rámu k dosažení změny geometrie nejsou povoleny.


Přední vidlice

Přední vidlice nesmí vyčnívat více než 50 mm nad horním uchycením předních teleskopů.

Můžou být použity vidlice z cestovních motocyklů s max. průměrem 35mm. Vidlice z jiných typů jsou zakázány.

Více zde: http://www.original-flattrack.cz/rady/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: http://www.webnode.cz

Naposledy editováno 07.09.2015 11:24:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist