paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 07:37 | Nahoru | #1
Deadman> Jak se ty gumy chovají na suchým a mokrým asfaltu?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2024 v 09:17 | Nahoru | #2

Lazyfucker píše: Cau borci. Mam rally 2018ku 250, od podzimu. ... Oslobili mne ty d606 nebo mt21 (dle par prectenych hodnoceni a pohledu na vzorek) ale jestli jsem pochopil a dobre hledal, nesedi rozmery s tim co je v TP. Co vozite za rozmery?



Obouváme rozměry, ve kterých se ty gumy dělají. Tedy libovolné profilové číslo. Na STK obvykle přejdou jinou výšku profilu jen slovní poznámkou pokud vůbec. Pojišťovna v případě plnění musí prokázat příčinnou souvislost s nehodou, což je téměř nemožné. Takže se ničeho neobávám. Origo IRC gumy mám pro jistotu ve sklepě, kdybych na STK v budoucnu trvali na předepsaném rozměru.

Fridex_01 píše: Deadman> Jak se ty gumy chovají na suchým a mokrým asfaltu?



D606 na suchým asfaltu dobrý. Nepřešlapují v zatáčkách na rozdíl od drapáků jako je Tracker nebo C-02. Jdou naklopit, nekloužou. Jsou trochu hlučné při vyšší rychlosti, ale nic zásadního. Ten hluk bych přirovnal k E-09.
Na mokrém asfaltu nejsou špatné, v běžných situacích nekloužou. Ale chybí jim rezerva v přilnavosti. Přilnavostí bych je přirovnal k Heidenau K60. Mnohem lepší než E-cokoliv od Mitasu, ale o kousek horší než TKC-80. Možná o kousek lepší než IRC, ale na těch jsem jel na mokrém asfaltu jen jednou, než jsem je sundal. Ani zdaleka nedrží na studeném mokru jako silniční cestovní gumy GT501/601, ale to od enduro gum asi nikdo nečeká.

Moje volba je asi takováhle: Pokud bych s tím jezdil jen polňačky a asfalt jen v případě nutnosti, volil bych Tracker nebo MT16. Protože vyhledávám terén, ale chci jezdit normálně i po asfaltu a jezdím na motorce do práce, volím D606. Pokud bych jezdil hlavně asfalt, občas šotolinu a polňačky spíše výjimečně, zvolil bych TKC-80.

Dříve oblíbené C-02 a Mitas obecně jsem z výběru zcela vyřadil. Výroba v ČR je už rok ukončená a cokoliv není ze starších zásob, jsou lisovaná hovna dovezená z Indie.

Naposledy editováno 09.04.2024 09:21:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist