paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?
13.4.2014 v 12:48
Zdravím.
Po chybě v podobě přestupu na 4 kola mi to nedalo, auto jde pryč a už pokukuju po jednostopém stroji. Odjezdil jsem cca 10 000 km na Derbi Senda 50, par projížděk na 125 cross, trošku zkušeností jsem snad pobral. Hledám motorku co by mi vyhovovala v požadavkách cca 50% silnice 50% terén. Terén jen polní cesty, louky, sem tam lesní cesta, žádné výjezdy nebo rokle. Na motorku mám zhruba 45 tisíc, spíš míň než víc .
Mám vyhlídlé zatím dva stroje. Prvním je TT 600 R, už nějaký pátek sleduju inzerce a podle recenzí by to nemusela být špatná volba. Mým problém je v tédle situaci jen asi že mám 170cm a kolem 60kg. Problém by nebyl nejspíš jen v manévrování v terénu ale i ve startování. Vím že u startpáky je to spíše o grifu, ale i tak. Další vyhlidlou je WR 400, předpokládám že bude o něco ostřejší, servisní intervaly kratší, u tedle motorky mi ale vadí otipivání pouze pro jednu osobu, jde s tím něco udělat ? Přepíšou mi někde techničák ? . Vím že se nabízí i XR, DR, DRZ a podobné, nemužu si pomoci, ale TT a WR se mi zalíbilo nejvíce.
Ideální by bylo se na nich povozit, kdyby byl někdo kolem Brna ochoten mi ji půjčit, byl bych vděčný

TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?

13.4.2014 v 13:21 | Nahoru | #1
Pokud budeš jezdit silnici/terén v poměru 50/50 doporučil bych TTR, pokud jen terén, pak WR400, které je samozřejmě lehčí (cca o 30 kg), ale taky ostřejší a náročnější na servis (po 10 mth). Jinak co se týlá výšky, nemusí být limitem, chce to "jen" naučit se techniku jízdy a víc přemýšlet

TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?

13.4.2014 v 17:42 | Nahoru | #2
asi to uslyšíš nerad, ale pro tebe je nejvhodnější to DR od Suzuki. WR je nevhodné na silnic a TT je celkem těžké (na tvou postavu určitě) a pokud chceš se startérem tak moc na výběr nemáš

TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?

13.4.2014 v 18:00 | Nahoru | #3
Tohle například. Váha je přijatelná, servis též a startér je velký +.

TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?

13.4.2014 v 19:07 | Nahoru | #4
DR jo,ale na asfalt je 350 málo.

pokud máš na to papíry,jdi do 600.
350 je na cestě ve dvou dost bída v kopci tě budou předjíždět auta a možná i kamióny-a to je vo zdraví.

TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?

13.4.2014 v 19:57 | Nahoru | #5
Diky za postřehy :) Mam papíry od 18, kam TT spadá, ne snad ?
Každopádně si pojedu nějakou prohlídnout a ošahat, pak budu vybírat když tak další.
A nevadí mi motorka bez startéru, kamarád TTro měl a že po seřízení karbecu to nebyla žádná věda. Uvidím, vyzkouším
Kamarád DR 350 měl, ten si ji moc nevychvaloval, asi špatný kus

TT 600 R - WR 400f nebo uplně jinou ?

13.4.2014 v 20:24 | Nahoru | #6
2x

Naposledy editováno 13.04.2014 21:17:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Yamaha TT 600RE podivný zvuk při st... Yamaha TT-R 600 GiGiuseppe 13 1.7.2023 v 22:46 TomasNev
sekani plynu za jizdy Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Lumča1 11 26.10.2019 v 20:11 Lumča1
koupě TT-R 600 Yamaha TT-R 600 Venca487 27 27.10.2018 v 06:31 krokoš
Špatné starty Yamaha TT-R 600 ffaanny1234 4 4.5.2018 v 22:27 Scooter-devil


TOPlist