1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Performance
http://www.rottweile...ystem-adventure-950/
v poctate sa jedna o toto.
Naposledy editováno 05.10.2015 21:02:31
Bushidoo píše: Smiat sa ako dilinko to je tiez reakcia. Preto sa pitam ci ma niekto skusenosti.
http://www.rottweile...ystem-adventure-950/
v poctate sa jedna o toto.
Naposledy editováno 05.10.2015 21:06:14
mas motorku naladenou na otevrene vyfuky?
mas oddelane EPC SAS?
Pokud se pro to rozhodnes, tak 300USD fakt neni silena palka, je to hodnota vetsiho servisu v KTM
Ale rozhodne od toho necekej nejakej narust vykonu 8-12 koni
pokud nejezdíš většinu času nad 7tis otáček (pak by mělo smysl hodit koně v maximálním výkonu) tak je důležitější zaměřit se na průběh výkonu - tj. pomůžou akrapy, pokud tě zajímá víc průbeh ve spodní části tak svod 2-1, akrapy zlepší průběh, sníží váhu, EPS a SAS taky vyhoď
sám jsem měl na advíkovi svod 2-1 ketrý v oblasti maximálního výkonu několik koní ubere, rptože nestíhá vypachovat, ale výrazně zlešeí chování v nízkých otáčkách kde se motro sebral o cca 700 otáček níže a to v terénu pomohlo mnohem víc
1 reakcí na tento příspěvek Rottweiler Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Performance
sered píše: A tuhle o narustu vykonuo 8 az 12koni nam nepovis?
když tam navíc naleješ Shell Želví Power 100+ Ultra, tak to dá až dalších 5% výkonu navíc (odhadem dalších 5 koní) a navíc ti o 5% klesne spotřeba
Pak ještě nalít motorový olej Castrol, jehož antifrikční složky snižují vnitřní odpor, dát pneumatiky s menším valivým odporem, napustit je čistým dusíkem, vyměnit ložiska v kolech a dát tam ložiska napuštěná křemíkovou vazelínou. Nakonec Dynojet, který ti dá dalších 15% navíc. Nakonec se zatavíš na čísle odhaduji tak 130 koní. Což by už mohlo na prudké lesní výjezdy s Mitas MT07 stačit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Performance
Ale Verva je víc kůl... Je modrá
Naposledy editováno 06.10.2015 07:44:31
Bushidoo, 8 koní asi čekat nemůžeš. Možná výfuky, EPS out, filtry, jehly a odladění na brzdě by to daly. Samotný filtr určitě ne. Ale ten má i jiné výhody.
Odpověď jsi ostatně dostal už na jiném fóru.
odkaz 1
odkaz 2 - 1290 SD
Druhej odkaz ukazuje zlepšení i na nový SD1290, kde už by měl bejt stock airbox trochu dál než na 950.
Podle slov výrobce (odkaz 1) ho používá i KTM Factory Team, čemuž se tady samozřejmě zase většina lidí vysměje protože tu nikdo ničemu nevěří a zároveň všechno ví
takze nepredpokladam, ze z 950 dostanes i tech 8
kazdopadne pokud do toho pujdes, nechej si zmerit vykon pred a po instalaci, oddelej SAS a idealne si to nechej naladit presne na kombinaci filtru / vyfuku co mas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 0 | 10.5.2022 v 21:48 brožík. |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S | Doubi8 | 17 | 13.7.2021 v 17:47 nevo7 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S | bolux | 4 | 24.11.2020 v 16:04 bolux |