globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lithium-iontová baterie: pro a proti
19.2.2016 v 14:28
Zdravím. Má někdo zkušenost s lithium-iontovou baterkou v silniční motorce. Konkrétně jí chci dát do Ktm 1190 Adv. Všude čtu jen samá pozitiva, ale zatím jsem neslyšel o jediné nevýhodě oproti klasické baterii a ušetřit skoro tři kila na hmotnosti je super. Už jí používám v EXC, ale dát jí do cestovní motorky už mám trochu strach, když nemá nakopávačku. Má někdo z vás i špatnou zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti

19.2.2016 v 21:40 | Nahoru | #1
Mě startovala dobře. Nikdy jsem nemusel roztlačovat. Ale teď o víkendu mi skoro nechytla(poprvé po třech letech). Tak jsem se rozhodl koupit novou baterii. A ušetřit 3kg z hmotnosti by se mi taky líbilo. Ještě loni ji měla Ktm v katalogu jako příslušenství, ale letos už ji nedodávají. To ve mě zaselo trochu semínko pochybností, jesli nejsou s tímto typem baterie problémy. Jinak v ostrém enduru mi lit-iontová baterie funguje bezvadně i v teplotách kolem nuly. Nejde mi do hlavy, když je to tak bezchybné, proč to nepoužívá víc lidí. Vždyť ušetřit na dnešních motorkách tolik kilo, je docela problém a tohle je jednoduchá cesta za snesitelné peníze.

(reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti

19.2.2016 v 22:19 | Nahoru | #2

wil píše: Mě startovala dobře. Nikdy jsem nemusel roztlačovat. Ale teď o víkendu mi skoro nechytla(poprvé po třech letech). Tak jsem se rozhodl koupit novou baterii. A ušetřit 3kg z hmotnosti by se mi taky líbilo. Ještě loni ji měla Ktm v katalogu jako příslušenství, ale letos už ji nedodávají. To ve mě zaselo trochu semínko pochybností, jesli nejsou s tímto typem baterie problémy. Jinak v ostrém enduru mi lit-iontová baterie funguje bezvadně i v teplotách kolem nuly. Nejde mi do hlavy, když je to tak bezchybné, proč to nepoužívá víc lidí. Vždyť ušetřit na dnešních motorkách tolik kilo, je docela problém a tohle je jednoduchá cesta za snesitelné peníze.



ta baterka samozřejmě svoje mouchy má-je pro ní totálně devastující podbití pod 10V.
má menší kapacitu-ona sice umí ze sebe dostat maximum,ale v reálu když třeba pustíš nouzové blinky,tak prostě poloviční ampérhodiny dojdou o polovinu dříve-tam ty čísla okecat nejdou.
problém je samozřejmě i cena-do sériovky dost podstatná částka...
no a že zmizela z origo příslušenství je možná proto,že nové modely už mají startér silnější,takže už je vlastně zbytečná.

jediná obrovská výhoda je to,že umí uvolnit najednou více energie,o necelých třech kilech se na motorce vážící přes 200kg nemá smysl bavit.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure RadisPCE 313 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R Mates008 12 19.3.2024 v 11:02 Mates008
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R Mates008 8 23.10.2023 v 10:41 Mates008


TOPlist