1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
Stev píše: Dolph-cz> mluvil jsem jen o startovani kdyz nekde stala dlouho v chladu. Kdyz je motorka v provozu tak je to jedno. Proste ztezka toci, a pomuze ji kdyz se zahreje nejakym odberem. Snad se assassin vyjadri :)
tak problém kačeny 1190 je právě v tom,že točí pomalu.a to i když je teplo.když teplota klesne k nule,tak už je to 50/50 jestli chytne,nebo ne.
jako super motorka,ale ten startér na dva obrovské válce dali malý.modely 2016 už mají startér silnější,ten s tím švrlá krásně....
no a teď co s tím-je řešení lifepol4 baterie?za tepla asi bude točit líp,ale to není ten primární problém.ten vzniká se snižujícíse teplotou..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 8 | 23.10.2023 v 10:41 Mates008 |