už řeším znova takovou hovadinu u crka s trakcí ,,dřív se to nějak povedlo sladit ,že se na tom dalo parádně jezdit ,,bylo furt dost silny ,ale i krasně ovladatelný těžištěm ,,řezaní zatáček ,.po zadním atd parada .,jen sem ho musel nechat trochu do bohata ,ale sralo mě po čase jak to bylo trochu "lenivý" u spodku ,,hlavně na pomalé jizdy po zadním to bylo nepředvidatelný a "mrtvý"
,..ted sem si ještě hrál s motorem aby šel od spodku a povedlo se ,.jen nedokážu tu sílu už ukočírovat ,,gumu protočím i vzadu na blatníku ,.,. všude .,i při normalní jizdě jakoby nabíhá a pak hvízdne do toček ,.pruser je ,že to je hned nad volnoběhem ,,myslel jsme že klouže spojka ,ale vypada to že prostě jen hrabe spojka je uplně nová
tlumiče mám ted do měkka co jdou ,,pružina na váhu a gumy maxxis "M7311" 110-90-18 do blata na 1bar ,,dnes jsem zkoušel 0.6 a lepší ale neni to furt ono a už plavu
hlavní pruser je moje vaha kolem 80kg ,.nejaky trik jak to ukočírovat ,,nastavit tlumiče ,,nebo lepší guma ? davat zas do bohata se mi moc nechce díík za rady
a taková je asi už moc i na normal enduro přejezdy ?
,.ono chci víc zas začít jezdit na tratě a kousek tu jsou i pěkny enduracky trasy tak možna bych ji testnul
Naposledy editováno 17.06.2017 11:11:13
celé to děláš špatně,pětikilo je masakr,nezvládají ho ani profíci,ty na něm začínáš.
všichni ladí motorku tak,aby byla hodná,měla plynulý nástup,ladí přívěru,aby se otevírala pozdě,ty to naladíš tak,aby to hrabalo už od volnoběhu...
na takové motorce se nenaučíš jezdit,budeš na tom vlát jak posraný papír,každé cuknutí plynem je vytrestá,nějaké dávkování výkonu žáddé,tohle je všechno špatně.
1 reakcí na tento příspěvek tipy na zlepšení trakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tipy na zlepšení trakce
Dolph-cz píše: myslím si,že směsí by jsi neměl ladit průběh výkonu.spíše se pokus donutit přívěru,aby se otevírala později ,dost pomáhá snížit kompresní poměr-takže dát pod hlavu vyšší těsnění ...je toho více,čím lze motor trochu uklidnit..
Dolph, bacha, tady šlapeš do lejna CR 500 žádnou přívěru nemá... proto je to taková "sviňa arabská" s mega výkonem, ale ve velmi úzkém spektru otáček a bez průběhu... jediné co trochu pomáhalo, byl kvalitní výfuk ve 100% stavu + dlouhá tlumivka... což vzhledem k velikosti kolena a namotanosti na obě strany moto, vydrželo obvykle velmi krátce
Naposledy editováno 17.06.2017 14:52:28
a věděl by nekdo proč se mi zabarvuje jakoby jen půlka nebo kousek svíčky "porcelanu" ? na zavitu i kroužku dole pohoda ,,myslím že ji nepřepaluju ,.celkově se mi nedaří jako u 250 to naladit aby to vypadalo jak má ,,,at je tam jakákoliv tryska ,.furt stejný hodně lehce do černa až spíš do šeda ,,jinak bílá ,.skoro beze změny 180 tryska nebo 168
zkusím to prohnat pořádně a vyfotím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výbrus u p.vyroubal smržice Honda CR 500 | wero | 3 | 10.3.2023 v 21:50 DoktorJawa |
honda díly Honda CR 500 | kakasek | 4 | 7.7.2020 v 21:38 milonovo |
Vidlice KYB PSF rada Honda CR 500 | kakasek | 0 | 10.9.2019 v 13:20 kakasek |
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... | AimCat | 10 | 9.4.2019 v 10:31 LukynHot |
pomoc s dolazením podvozku Honda CR 500 | kakasek | 0 | 3.4.2019 v 15:57 kakasek |