Těch 22kW bude pouze fikce, resp. omyl v přepočtu mezi jednotkami. 16kW je totiž 22k a 30k je zase 22kW.
Na webu se dá vystopovat obrázek průběhu výkonu a momentu a předpokládám, že se jedná o redukované hodnoty (na motoru, resp.na spojce, ne na zadním kole). Pro KLX 250 je maximum točivého momentu asi 20Nm při 7000ot/min. To není na dvěstěpadesátku moc, pokud na to půjdeme přes střední efektivní tlak, tak je výsledek pouhých 0,92MPa. To nebude na 22kW stačit, ani když se toto maximum posune do 10.000ot/min. Dobrý čtyřventil pro sportovní použití má mít střední efektivní tlak kolem 1,2MPa. Pak by se těch kýžených 22kW dalo dosáhnout při 8800ot/min. Pro tyto otáčky by byl žádoucí o něco kratší výfuk bez restrikce, k tomu jiné časování ventilů dovolující lepší plnění válce, šáhnout trošku do sacích kanálů a přeprogramovat ECU pro zvýšené množství nasávaného vzduchu. Tímto se ovšem dostáváme na úroveň, která je vyhrazená prodejním kroskám KX250F.
Beranidlo: díky za technicky pojatý příspěvek. Ano, vím že KLX není žádný ultimátní sportovní stroj. KLX 250 bude pro malou holku co váží 50 kilo, tak ji myslím budou ty Nm stačit. Na hobby lítání po loukách a lesních cestách to bude dostatečné nářadí
Naposledy editováno 12.06.2018 03:34:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8339 | Dnes v 08:38 mRKEF |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Odvětrání klikové skříně vs chod mo... [1, 2] Kawasaki KLX 250 | _Michal | 32 | 9.8.2022 v 18:25 _Michal |
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... | Albjert | 15 | 24.4.2021 v 09:15 spacy |