řeším už dva měsíce problém s volnoběhem na KLX 250, 1994, karbec Keihin cvk 34. Karbec vyčištěný, vše originál, trisky dle manuálu. Filtr v Airboxu KN, vyčištěný, naolejovaný sadou od KN. Motorka při jízdě jede OK, svíčka má barvu do cihlova, ale určitě by se to dalo ještě trochu ochudit, ale nepotřebuji 100% výkon.
Ale k závadě. Nastartuji, nechám cca 2minuty klapat s občasným přidáním plynu. Poté vyjíždím ke křížovatce cca 50metrů, vyřadím a chcípne na nízký volnoběh. To samé po delší jízdě.
Nicméně včera jsem zkusil odpojit hadičku odvětrání, spojující motor s airboxem, vzniklý otvor v airboxu zaslepil a motorka drží volnoběh na 100%. Jede pořád stejně s rozdílem, že ten volnoběh se udrží. Po opětovném zapojení se závada opakuje, chcípe. Zaslepím a volnoběh drží.
Samozřejmě jde z odvětrání mastná mlha, oleje tam mám na horní rysce. Odvětrání v airboxu ústí hned před vstup karburátoru.
Tak a nyní chlapci poradťe, pokud víte, proč a co má vliv na chod volnoběhu. Fakt po dvou měsících po koupi a následném laborování jsem alepoň na něco přišel, ale rád bych to měl vše, jak to pan Kawasaki vyrobil.
Jo, forum mám prolezlé skrz na skrz a rady jsem se nedopátral.
Díky za jakoukoliv radu Michal
Naposledy editováno 07.07.2022 11:16:44
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
2 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
Možná by stačilo ten volnoběh poštelovat, aby správné otáčky byly při tom dojezdu na křižovatku.
Jdu jen náhodou kolem a jsem i pod vlivem, proto proto se tak blbě ptám.
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
edit: takhle rozvody vypadají, že vačka je o zub skočená.
Naposledy editováno 08.07.2022 06:30:37
Karbec nemám moc poladěný, takže otáčky padají občas pomaleji, ale vždy se po okamžiku vlátí na daný volnoběh. A otáčky po startu, bez sytiče, jsou stále vysoké, ale po minutě samy klesnou...
Studený start na čtvrtý kop bez sytiče, který mám ,,natvrdo zavřený a zatěsněný", abych si byl jistý, že mi do toho nekecá.
Potom ten oddech motoru. Na volnoběh to takto pulzuje podle otáček a při vyšších otáčkách to fouká a saje, takže papír nevlaje, ale zůstavá na místě.
Potom jsem schválně za chodu napojil oddech zpět do airboxu a motor hned snížil otáčky a při přidání plynu motor chcípl.
Hadička je normálně průchodí, žádný zpětný ventil tam není, ani být nemůže.
Před měsícem s připojeným oddechem, nereaguje na volnoběžnou trisku. pokud přidám na klapce, tak to kolikrát drží třeba 4000ot a nešlo to stáhnout dolů, dokonce ani sytičem.
Hladinu v karbecu mám o cca 1,5mm výš. V manuálu 17mm, mám 15,5mm. Nastavil jsem to tak na zkoušku a nemělo to vliv na chod, tak jsem to zatím nechal tak.
Díky Michal
Naposledy editováno 08.07.2022 11:38:33
1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
_Michal píše: Oleje tam mám pořád stejně.... Takže mám se připravit na přehonování, píst, kroužky, těsnění?
Tak nějak + pro jistotu ventily.
Kdyby byl prasklej pist nebo krouzky, bude se z motorovyho prostoru kourit..
Nikde to nepřisává. Jedině koupit úplně nový trysky i pilotní jehlu, což není problém....
Kompresi zkusím změřit o víkendu a zkusím nastavit pilot screw, jestli se budou měnit otáčky při odpojeném odfuku.
Budu informovat díky
pristi tyden jedu pro origo molitan filtr. Pro dalsi testy je to fakt nutný.
Dneska jsem dal pryc kn a dal jen kousek molitanu, aby tam nevletel bordel a pri jizde to neslo do otacek a cukalo to. Nicméně jsem nastavil volnobeh a drzelo to i s pripojenym odfukem. Po okamzitem predelani zpet na kn, motorka jela jak ma, ale otacky nechtely padat, serizenim volnobehu na nizsi otacky to prestalo, ale zase po kratke jizde to po vyrazeni chciplo na nizky volnobeh. Je to beh na delsi trat, tak to nebude vse naraz.
Michal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8339 | Dnes v 08:38 mRKEF |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu Kawasaki KLX 250 | seikos | 6 | 8.2.2022 v 20:11 Mojmír366 |
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... | Albjert | 15 | 24.4.2021 v 09:15 spacy |