Vloni ježděna sada Pirelli Angel GT dala 16k km až na dráty na zadním. U letos nasazených Michelin Pilot Road 3 začala po 10k km zadní podkluzovat a přední je sjetá na značky minimální hloubky vzorku, takže další sadou Michelin nebude. Ve výběru mě limituje zadní 18" 160/60, mnoho nových modelů pneu je jen 17". Do užšího výběru se mi dostaly následující sady v ceně +- 6k Kč:
Pirelli Angel GT (vloni dobrá zkušenost)
Conti Road Attack 3
Metzeler Roadtec Z8 Interact
2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3
Každopádně z sportovně cestovních pneu jsou nejvíc sportovní takže výdrž tomu bude odpovídat - rozuměj že nenajdeš tolik jako na Angel Gt.
Moje postřehy :
Traction skin - úprava pneu z výroby není hladká - po 10 km jsem s nima jel jako s původním pneu, takže žádný zajizdeni.
Pneumatiky drží a drží a drží. Ze zatáčky full gas a ani náznak zaváhání. Jedinej problém je mezi riditky a sedačkou.
Kdyz jim naloží tak ta guma zmolkuje víc než ostatní výrobky ale není to na škodu. Das 10 až 15 km v klidnější tempu a jsou hladký.
Geometrie ty pneu je opravdu spíš sportovní - vzadu mám pořád tak 3 mm do krajů a to se snažím neloudat.
Na běžný silnici je nedostaneš do kolen - troufnu si říct že 95 procent všech jezdců je tam nedostane.
Za mě v příštích minimálně 5 letech nebudu kupovat nic jinyho.
Zkuste je vy všichni co jste napsali ty bláboly a přitom jste na nich nejeli.
Omlouvám se píšu z telefonu.
Pavel_76 píše: Road attack 3 mám asi 1000 km na Street triple. V Německu vyhráli test v roce 2017 i v roce 2018 takže ty kecy o nekvalitě bych bral s rezervou. Jsou vyrobeny v Německu.
Každopádně z sportovně cestovních pneu jsou nejvíc sportovní takže výdrž tomu bude odpovídat - rozuměj že nenajdeš tolik jako na Angel Gt.
Moje postřehy :
Traction skin - úprava pneu z výroby není hladká - po 10 km jsem s nima jel jako s původním pneu, takže žádný zajizdeni.
Pneumatiky drží a drží a drží. Ze zatáčky full gas a ani náznak zaváhání. Jedinej problém je mezi riditky a sedačkou.
Kdyz jim naloží tak ta guma zmolkuje víc než ostatní výrobky ale není to na škodu. Das 10 až 15 km v klidnější tempu a jsou hladký.
Geometrie ty pneu je opravdu spíš sportovní - vzadu mám pořád tak 3 mm do krajů a to se snažím neloudat.
Na běžný silnici je nedostaneš do kolen - troufnu si říct že 95 procent všech jezdců je tam nedostane.
Za mě v příštích minimálně 5 letech nebudu kupovat nic jinyho.
Zkuste je vy všichni co jste napsali ty bláboly a přitom jste na nich nejeli.
Omlouvám se píšu z telefonu.
Psal si, že Conti Road attack 3 vyhrály test i v roce 2018. Já nikde vysledky tohoto testu a test samotný nenašel. Zajímalo by mě jak tam zkončil Bridgestone T31
Naposledy editováno 16.06.2018 22:06:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |
Přední víko motoru BMW R 1100 RS | Obdélník | 5 | 25.2.2022 v 10:36 Tazitaz |