paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Piaggio Beverly 250, rv 2004
13.3.2020 v 10:26
Zdravím Vás kamarádi. Potřeboval bych od vás radu či slyšet váš názor.
Pořídil jsem si skutra Piaggio Beverly 250, r.v. 5/2004 (karburátor). Osobně jsem před tím neměl možnost vyzkoušet silnější kubaturu skutru, měl jsem jen skutr do obsahu 100ccm.
Tento skutr mě na ročník výroby překvapil pohodlnou jízdou a taky i výkonem (cca 15,8kw).
Má najeto 30500km, jsem momentálně 5. majitel. Skutr má být pravidelně servisovaný, před cca 1000km měněny řemeny, oleje, filtry.
Po cca 30km jízdy jsem si po zastavení všiml "šustění" ve vartiátoru (nevím co to znamená, je to v pořádku?), přikládám video zde . Po shladnutí motoru mě to přestane dělat. Po několika kilometrové jízdě (zahřátí motoru) opět zase. Zároveň jsem si všiml zapáchajícího benzínu, ale nemůžu dohledat, zkama to zápach jde.

Tímto bych Vás poprosil o své zkušenosti, názor, rady

Děkuji

Naposledy editováno 13.03.2020 10:26:45

1 reakcí na tento příspěvek Piaggio Beverly 250, rv 2004

13.3.2020 v 22:37 | Nahoru | #1
ja bych demontoval kryt variatoru a spojky a podival bych se, sustit muze remen, asi uprostred mezi variatorem a spojkou je dorazova remenice o kterou pleska remen pri pridani a ubrani plynu...je v ni vlisovane lozisko ktere bude na 99 procent vymlacene...to by mohlo sustit...

jako Nr. 2 tipuji dalsi vymlacene lozisko v samotne slitinovem krytu spojky..pred sejmutim krytu se musi zafixovat zadni kolo, sundat matici spojkove hridele / je pod plastovou krytkou/. vyjmout dve podlozky a kryt sundat, lozisko je na vnitrni strane bude vymlacene.....mozna jsou blbe obe, jak na te dorazove remenici tak v krytu spojky

k tomu muze byt spatny variator, po 5 majitelich to muze mit najeto i 50 tisic, pokud je puvodni bude mit vule v miste ulozeni hridelky po ktere se posouva....zmerit mikrometrem a vymenit, na eba se da sehnat pod 2 litry, zkontroloval bych voditka variatoru pokud jsou vytahana vymenitm, valecky take a zkontrolovat klec variatoru, stav poloremenic atd...

remen bych zkotrolovat a informacim o vymene bych neveril, kdo prodava skutra nebude do nej predtim vrazet prachy, mam druhe piaggio a ppkazde tam byl jiny remen... uzsi delalo to blby prevod ...muze byt popraskany a kdyz prdne ponici ti vnitrek skrine a jeste budes domu tlacit

i na spojku bych se podival jsou tam 2 loziska mohou byt vylagrovana, navic u tohoto typu se provozem uvolni kolicky spojky a pak to cinká o štít, ale na funkcnost to zpravidla nema vliv

mohou byt vadna loziska v prevodovce, klidne vsechny, si nevybavuji zda jsou 4 nebo 5...tutove bude spatne i velke lozisko v hlinikovem bloku na prave strane ktere pridrzuje zadni kolo

.v prevodovce bych vymenil olej italove to nedelaji jen jezdi...pokud tam nejaky bude...vypousteci sroubek vypada jako odvzdusnovak a je na spodni casti na leve strane blohu motoru uplne vzadu...take jsem ho chvilku hledal, musis si k tomu lehnout hlavou vlevo od zadniho kola

pokud jde o benzin, pod pravym naslapem by melo byt male palivove cerpadlo s mebranou, trochu dal dozado po hadicce palivovy filtr....na tech hadickach jsou italske sponky ktere nemusi drzet, doporucuji zkotrolovat jak je upevnena palivova hadicka na natrubku nadrze, zpravidla blbe a volne se pootaci, je nutne sundat italskou sponku a dat tam ceskou hadicovou sponu

to mas co delat ale vse co jsem popsal je zpravidla na ojetem beverly spatne, protoze to nikdo nikdy nezkontroloval ani nemenil. jinak je BV spolehliva masinka

motor ma na klice kluzna pouzdra proto doporucuji kvalitni olej a dodrzovat interval vymeny pripadne zkratti o 500 km

jeste trpi lozisko v krku rizeni

250 moc nejede, zbavil bych se toho, za par mesicu ti to bude malo, porid si silnejsi, mam petikilo strikacku jednovalec a na dojizdeni do prace dobre, pekne jezdi i strikacky 350 ..250 je malo nejede to

Naposledy editováno 13.03.2020 22:43:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio Beverly 250, rv 2004

14.3.2020 v 21:34 | Nahoru | #2
CRF1000> Ahoj, super. Děkuji Ti za tvůj příspěvek. Mohl bych ti napsat přes facebook? Můj účet je https://www.facebook.com/josef.pastyrik.7 , mám hodně dotazů a rád bych si tvé příspěvky všechny prošel. Díky a pěkný večer

(reakce na) Piaggio Beverly 250, rv 2004

16.3.2020 v 16:49 | Nahoru | #3
drpepa> bohužel fejsbukový profil jsem zrušil
měl jsem BV200 s karburátorem a ted mam BV500 - r.v. 2006 stříkačku, zatím jsem se důkladněji seznámil ( rozebráno) pouze s variátorem, spojkou, předními tlumiči, tachometrem, vstřikem, elektrickým palivovým čerpadlem, seřizoval jsem ventily a měnil brzdovku včetně odvzdušnění....BV je podobné dvoustovce, ale ta vychází víc z modelu 125...když budu vědet nebo tušit poradím, ale doporučuji registraci na www.skutrforum.cz, kde je o beverly napsáno dost

na youtube je několik návodů / tutorial) k BV 50 doporučuji všechy shlédnout)

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Identifikace klice / inbusu / torx ... [1, 2] Piaggio Beverly 250 Zerog 36 8.3.2024 v 12:40 Zerog
Výměna klikovky Piaggio Beverly 250... Piaggio Beverly 250 Zerog 8 24.12.2023 v 00:07 Zerog
Pod plynem škube Piaggio Beverly 250 Zerog 3 21.9.2023 v 11:06 milonovo
O kroužek na klikové hřídeli Piaggio Beverly 250, Piaggio Beverly 200 Zerog 2 23.8.2023 v 22:12 Zerog
hlava - názvosloví šroubů Piaggio Beverly 250 Zerog 3 20.8.2023 v 18:39 Kohlstein


TOPlist