globalmoto_kveten





Téma: Yuki TR 200, Cross 200
 
17.3.2008 v 20:49
Je tady někdo z majitelů Yuki TR 200 nebo Cross 200 z Frýdku-Místku a okolí?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Yuki TR 200, Cross 200

18.3.2008 v 22:39 | Nahoru | #1
Vypadá to, že ne. Ale z druhýho konce republiky jo. Daleko, co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

19.3.2008 v 17:46 | Nahoru | #2
Dady> Hmmm, trochu od ruky. Mám možnost dát do synovy TR125 motor z TR200 a chtěl jsem se nejdříve pobavit s některým z majitelů 200, případně se na ní nejdříve povozit a pak se rozhodnout, zda se to vyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

19.3.2008 v 19:03 | Nahoru | #3
Dimi650ta> Zdar podlem me to nema zadnou cenu..raDEJI BYCH KOUPIL NEJAKEHO 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

19.3.2008 v 19:36 | Nahoru | #4

maras>Dimi650ta> Zdar podlem me to nema zadnou cenu..raDEJI BYCH KOUPIL NEJAKEHO 2T


a podle mě to teda má cenu, každej kůň plus dobrej...a s dvoutaktem rozhodně nebudeš jezdit za 3,5 jak to umí ta yukina.
otázka je jestli má synek papíry na 125 tak by muselo i v papírech zůstat 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

19.3.2008 v 21:23 | Nahoru | #5
Bago> 1) souhlas
2) to by mi nevadilo, že v papírech zůstane 125

Yuki TR 200, Cross 200

19.3.2008 v 22:07 | Nahoru | #6
Co já mohu srovávat, dvoustovka má nesrovnatelně větší krouťák,znatelně lépe bere odspodu a samozřejmě je živější než stopětadváca.O kolik vezme víc nevím,já jí moc nešetřím
ale furt to je okolo tří litrů na sto...zda motor vyměnit či ne taky určitě ovlivní cena dvoustovkovho motoru...papíry bych neřešil, vzhledově jsou motory na 99procent identické...

pár asi již známých informací i o dvoustovkovým motoru
a ČUS

http://www.itest.cz/duel.htm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 07:50 | Nahoru | #7
Dimi650ta> Druhá stránka věci je, že výkonu čínské 200 dosahuje japonská 125 Není lepší investovat do kvalitnějšího podvozku? Další věc je ta, že až na tom někde naboří, budou z toho zatraceně velký problémy

Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 08:14 | Nahoru | #8
kamarád měl yuki 200 sm. docela si to pochvaloval,měl tam ještě laďák a říkal,že to bylo cejtit (páč v origo výfuku je smotanej plech). jeho mladá má tr 125 a nestíhala mu no když tomu dal,tak vlastně skoro žádná 125,jen kolík na upravený hondě xlr (ten teda měl fully system mig+indy a sání).
pokud sedí úchyty, tak bych to tam dal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 12:53 | Nahoru | #9
Jawaweb> Třetí stránka věci je ta, že konkrétně v TRce je konstrukčně naprosto čistokrevnej motor SUZUKI bez jakýchkoliv změn, pravda bastlenej někde na Thaiwanu. Kupodivu není ani věkově ňák historickej...96-00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 13:56 | Nahoru | #10
Dady> Ano, ale bavíme se pořád o čínské druhovýrobě byť japosnké licence, aneb když dva dělají totéž... Ale to nechme stranou, přijde jako zbytečnost něco takovýho bastlit.

Jinak idea, je třeba celý motor? skoro bych si vsadil, že yb stačilo yvměnit válec a píst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 22:16 | Nahoru | #11
Jawaweb> Motor 200 má větší zdvih. Musel bys kromě válce a pístu navíc vyměnit kliku, hlavu, ... Jednalo by se v podstatě o výměnu zajetého motoru ze 125 za fungl nový z 200 a doplatek 5000 Kč. To uchycení motoru je stejné, vizuálně by to laik neměl poznat. Tož poraďte!

Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 22:19 | Nahoru | #12
pokud je možnost, dej to tam!

1 reakcí na tento příspěvek Yuki TR 200, Cross 200

20.3.2008 v 23:29 | Nahoru | #13
A co na technicke?tam kontrolujou typ motoru...

Yuki TR 200, Cross 200

21.3.2008 v 12:24 | Nahoru | #14
Já bych to tam dal určitě to bude hodně znát

(reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

21.3.2008 v 12:54 | Nahoru | #15
Dimi650ta> Vyměnil bych.

(reakce na) Yuki TR 200, Cross 200

21.3.2008 v 13:28 | Nahoru | #16
Wenca24> motor je výměnný agregát, který už nepodléhá nahlašování na dopr. inspektorát a zapisování změn do TP. Typ motoru je stejný jako u 125 a vzhledově 125 od 200 nepoznáš.

Yuki TR 200, Cross 200

24.3.2008 v 17:12 | Nahoru | #17
Dimi650ta> ja jsem prave myslel ze typ je taky jinej...v tom pripade neni co resit

Yuki TR 200, Cross 200

24.3.2008 v 17:40 | Nahoru | #18
Dal bych tam tu 200vku..

Yuki TR 200, Cross 200

24.3.2008 v 20:09 | Nahoru | #19
Wenca24> včera jsem jen tak letmo v garáži kouknul na motor a přímo pod válcem je na motoru nálitek s nápisem 125 cm3. Takže u 200 bude asi 200 cm3. Ta technické nemusí být 2x bystří, aby si toho nevšimli...

Yuki TR 200, Cross 200

24.3.2008 v 20:47 | Nahoru | #20
Dimi650ta> hodinka s bruskou a na technický si můžou třeba oči vykoukat

Yuki TR 200, Cross 200

24.3.2008 v 21:06 | Nahoru | #21
Bago>

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 00:05 | Nahoru | #22
Dimi650ta> taky si myslim, ze pokud to neni soucasti cisla motoru, tak kdyz to zbrousis, nikdo na to neprijde

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 07:21 | Nahoru | #23
Dimi650ta> No mysli na to, že když někde nabourá, tak je v hodně velikym průseru

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 14:21 | Nahoru | #24

Jawaweb>Dimi650ta> No mysli na to, že když někde nabourá, tak je v hodně velikym průseru


Ani bych neřekl - pokud budou iden. čísla na motoru zbrušená, tak to jinde nevyčteš (pokud to není vyraženo apod.).. Vzhledově motory vypadají identicky a pokud projdou STK, není nic moc co řešit.. Jinak moto se neposílá automaticky na expertízu, jak si tady mnozí myslí.. :o Tímto v žádném případě nikoho k ničemu nenabádám, pouze konstatuji fakt, jak to je..

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 14:25 | Nahoru | #25
ernest88> Toi já vím, taky jezdím an čem nemám, ael přijde mi to u takový motorky na tak krátkou dobu prostě jako zbytečný riziko. Na blba můžeš narazit vždycky

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 14:27 | Nahoru | #26

Jawaweb>ernest88> Toi já vím, taky jezdím an čem nemám, ael přijde mi to u takový motorky na tak krátkou dobu prostě jako zbytečný riziko. Na blba můžeš narazit vždycky


Já osobně, pokud bych měl možnost do 125 za rozumný peníz (což tento je) sehnat větší objem, zřejmě bych naváhal.. Ale přesně - má to svoje rizika. Já osobně bych s tím nejezdil. Sehnal, ale nejezdil..

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 15:17 | Nahoru | #27
ernest88> Hlavně si vem na jak dlouho se na tom bude ejzdit. Ale tak zase proč ne, taky jsme cpali do jawy 175 motor z dvěpade

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 19:17 | Nahoru | #28
[quote]ernest88>Jawaweb>ernest88> "Já osobně bych s tím nejezdil. Sehnal, ale nejezdil.. [/quote".
A co bys s tím pak jako dělal? Dal do vitríny a díval se na to? Ach jo, není nad to dobře poradit

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 19:21 | Nahoru | #29
Jawaweb> Jezdil by na tom min. 2 roky do doby, než si pořídí papíry na 350 s výkonem do 25 kw. Ta předchozí odpověď patřila Ernestovi88, nějak se mi to spojilo dohromady...

Yuki TR 200, Cross 200

25.3.2008 v 19:51 | Nahoru | #30

Dimi650ta>ernest88>Jawaweb>ernest88> "Já osobně bych s tím nejezdil. Sehnal, ale nejezdil.. [/quote".
A co bys s tím pak jako dělal? Dal do vitríny a díval se na to? Ach jo, není nad to dobře poradit


Přečti si můj předchozí příspěvek o tom, že nikoho nenabádám a dojde Ti to..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist