odešla mi baterka na Guzzině, vhledem k počtu jízd až moc brzo. Změřil jsem napětí, co dává altík a zvyšuje se s otáčkami a bohužel vesele leze až nad 15V. Mám ještě originál mechanický regulátor napětí Magneti Marelli a nechce se mi tu nádheru nahrazovat něčím elektronickým. Jde to nějak seřídit, dělá to ještě vůbec někdo? Zkoušel jsem místního opraváře altíků a startérů, ale říkal, že to naposledy dělal před 40 lety a už by to nedal, že tam jsou snad nějaké pružinky.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mechanický regulátor napětí
Redguy píše: gugo> Asi nejde použít jakejkoliv regl, když ani ten dobovej Boscháckej nepasuje a musí se to nějak jinak zapojit. Jako mechanice rozumim, ale tyhle cokoliv s cívkama a kondíkama jde naprosto mimo mě
Zkusím zejtra zavolat na ten Fiatí, když to vemu online, tak by to mělo jít vrátit, jestli teda z toho Guzzi nelehne popelem
Pocitam ze to ma buzenej altik. Takze pokud to nema nejaky uplne kozi zapojeni tak regler resi buzeni kotvy aleternatoru. Impedance toho vinuti bude +- stejna jako u vykonove stejnejch altiku a cilovy napeti je stejny. Ono to proste moc jinak udelat nejde. Schema by bodlo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 12 | 15.3.2024 v 08:52 xb |
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 19 | 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák |
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special | Ferino99 | 12 | 7.5.2023 v 11:16 krokoš |
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special | jarda24 | 14 | 2.1.2023 v 13:27 chabm |
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 38 | 16.9.2022 v 10:45 Midloch2 |