paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Škubání po přidání plynu
17.4.2021 v 15:03
Zdravím pánové.
Má někdo zkušenosti se škubáním motoru po přidání plynu? Vím, že těchto dotazů je tu halda spíše se mi jedná o zkušenost majitelů VN 800. Opakuje se to nepravidelně při různých otáčkách i rychlostech. Nejvíce jsem to registroval při přidání plynu po podřazení na nižší rychlost a někdy i při jízdě bez přidání plynu. Může byt příčinou benzín? Motorka je po servisu výměna komplet spojky, výměna membrány ve ventilu. Nové iridiové svíčky. Filtr K&N vypraný a impergovaný před servisem bylo vše OK. Někdy mám pocit, jako by neměl karburátor dost paliva. Může to souviset s výměnou membrány ve ventilu? Budu se ptát v servise, ale až v pondělí tak mne napadlo jestli nemá někdo z Vás zkušenějších radu předem díky.

Naposledy editováno 17.04.2021 15:16:58

1 reakcí na tento příspěvek Škubání po přidání plynu

17.4.2021 v 17:48 | Nahoru | #1
Muze to byt membranou v kohoutu, pokud ma kohout funkci PRI da se to snadno vyzkouset. Osobne to spis tipuji na ten cistej KN filtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání po přidání plynu

17.4.2021 v 18:27 | Nahoru | #2
cuir> Právě membrána byla měněná, je pravda, že jezdím na rezervu zkusím dotankovat 100 okt. a přepnout ventil naplnou , uvidím. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Škubání po přidání plynu

17.4.2021 v 19:02 | Nahoru | #3
PRI neni ventil na plnou, ale prime zaplavovani karbecu.
KN to rozhodne bejt muze.

(reakce na) Škubání po přidání plynu

17.4.2021 v 21:01 | Nahoru | #4
Animals21> Právě K&N filtr jsem vypral a impregnoval před servisem a toto se nedělo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání po přidání plynu

23.4.2021 v 21:26 | Nahoru | #5

Niki76 píše: cuir> Právě membrána byla měněná, je pravda, že jezdím na rezervu zkusím dotankovat 100 okt. a přepnout ventil naplnou , uvidím. Díky



pokud je membrana z druhovyroby (coz je logicky krok, protoze original prodava bud jen silene drahy kohout a nebo silene drahou membranu), tak je naprosto bezne, ze membrana neni vyrobena spravne, velice casto se stava, ze kohout pote nezavira, ale muze se stat, ze treba nedostatecne otevira. Bohuzel, v dnesni dobe se jiz na nove veci a dily neda spolehnout. Dostava se do prodeje hromada zetku, hromada spatne vyrobenyh veci, dilu, soucasti, ktere nasledne zpusobuji potize.

Pokud jsi Kn vypral pred servisem a nedelalo to, tak to filtrem nebude a pokud se na servisu menil jen ten kohout tak to bude tim kohoutem temer se stoprocentni jistotu.
Jeste se mohlo stat, ze se pri montazi a demontazi natrhla podtlakov hadicka, ktera ovlada tu membranu a tim pdem neni dostatecny podtlak na plne otevreni kohoutu a neni tim padem dostatecny prutok a prisun paliva pro kraburatory. Tato hadick byva velice casto stvrdla v miste pripjeni k sani u motoru a kdyz se s ni zamele, tak napraskne. Pak to muze delat takove brikule.

(reakce na) Škubání po přidání plynu

28.4.2021 v 13:21 | Nahoru | #6
cuir> Díky , tak problém zmizel, jak nastal .Konečně jsem našel chvilku pro mašinu a za celou dobu jízdy 60 km se chovala vzorně. Kdyby se tak daly řešit vsechny problémy?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 2 17.6.2023 v 06:19 kokoška.
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus


TOPlist