Téma: Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až po Offroa...
26.10.2021 v 10:10
Téma a pohodovej pokec o novinkách, situaci, aktuálním dění či dotazy....
k tratím, Hobby závodění....,Licence, Zranění, dění na MMČR a MXGP...
Pokud je tu někdo kdo pravidelně sleduje.....,má dotaz, či probrat danou situaci ...perte to sem

Naposledy editováno 28.10.2021 08:16:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...

9.11.2021 v 12:52 | Nahoru | #1
Kohlstein> červená vlajka = zastavení závodu, za tohle - zkrácení trati s úmyslem polepšit si umístění, se opravdu dřív dávala černá vlajka = diskvalifikace...! (jezdec se musel napojit do trati v místě její opuštění)
Určitě to neudělal úmyslně a zprvu je vidět že ho někdo mimo trať vytlačil...
Ale měněj se pravidla každou chvíli , nevím jestli v tom nehrajou roli i reklamaní banery,oplocenky , nahrnuté mantinely atd....protože mnohdy to prostě vrátit se na stejné místo prostě není úplně možný...
Při superkrosu v mistrovství světa AMA , je to celkem běžnej jev, že jezdec vypadne z trati napojí se až za roletou atd...
Letos to úplně stejně v Mantově udělal i Lupino při MXON...dostal Penaltu jen myslím 10míst dozadu a stejně vyhráli o bod...

Naposledy editováno 09.11.2021 12:56:50

(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...

9.11.2021 v 19:05 | Nahoru | #2
sirr> jojo, černá by byla správně. Kdyby ten banner jenom objel, jako že se to dalo, tak nikdo nic neřekne. Takhle měli rozhodčí šalomounské rozhodování. Mínus deset pozic by ho odsunulo hodně dozadu a rozhodnout takto o nezískání titulu asi nikdo nechtěl. Protestovat možná taky nikdo nechtěl, aby se to příště třeba mohlo hodit obráceně. Oni mu dali -1 pozici a k tomu -4, že se vrátil na trať o 4 pozice dřív, než když z ní vypadl. Jak v té skrumáži po startu ty pozice počítali, to je taky záhada. Ale brečet umí pěkně, že vrátit se dřív, než za druhou zatáčkou by nebylo bezpečné:

“I am very disappointed with how today turned out,” Gajser said in a statement from Team HRC. “In race one, I got hit by another rider and that caused me to go out of the track and, because of the way the track is designed, the safest place to get back on is where I went. I believed I was just outside the top five when I went out, and tried to re-join in the similar position, so as not to gain an advantage, but when I finished the race in third I was told that I had a five-position penalty. It is not nice to have to try and come back from that when the championship points are so tight.”

A jeho manažer ještě líp. Kdyby ho v té první zatáčce složili k zemi, tak by se taky dožadoval návratu za první pětku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist