Nový majitel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový majitel Automotodrom Brno, as
Proti ostatním podfukům a komplotům v kauze automotodrom to vlastně bylo to nejjednodušší.
Kohlstein píše: Ricard> Zmanipulovat 97 (nebo 120) běžných lidí, řekněme převážně těch ne úplně nejchytřejších, jakých bývá v klubech většina, motivovat je k prodeji, musí být celkem snadné. Těch 26 chytřejších s tím pak nemůže udělat vůbec nic.
Proti ostatním podfukům a komplotům v kauze automotodrom to vlastně bylo to nejjednodušší.
Tohle je furt dokola: takže jeden člověk dokáže zmanipulovat skoro stovku tupců, a šestadvacet chytřejších není schopno vyargumentovat těm tupcům: "hele, tohle je pitomost protože a protože"? Tak v kom je chyba? V tom jednom? A ti ostatní jsou chudáci oběti?
A jak se ti, jak píšeš ne nejchytřejší, dostali k těm funkcím s právem rozhodovat? Za to taky může Abrahám? Není to náhodou tak, že na to všichni totálně dlabou, je jim všechno jedno, a když dojde na lámání chleba tak jedinýho viníka viděj v tom, kdo z toho vyšel nezdecimovanej, a to jen proto, že měl prachy, má prachy a bude mít prachy?
Na jednu stranu Autodrom trochu připomíná causu SAZKA, nebo i fotbalové prostředí, ale ve skutečnosti ji silně převyšuje:
Kdo tady dlouhá léta ovládal motorsport? Ječmínek, který s motorsportem neměl vůbec nic společného - původem je šermíř a nikdy před tím se v motorsportu nijak neangažoval. Lidé, kteří se léta v motorsportu pohybovali jako závodníci, ale i jako svazarmovští funkcionáři se na všechno vybodli, mezi velmi světlé výjimky patří třeba Evžen Erban, a dneska všichni nadávají těm, kteří tu existenci alespoň trochu prodloužili. Jak se angažovali napři. Václav Blahna, Karel Jílek, Bohumil Staša a celá řada dalších, kteří ve své době opravdu uměli, po roce 1989 byli za sportovním zenitem, ale měli dostatek zkušeností i kontaktů, které mohli zúročit právě ve prospěch motorsportu?