potřebuji změnit sekundární převod KTM 890 Adventure , který činí 16:45 (pastorek : rozeta). Důvodem je dlouhá jednička a v pomalejších offroadových sekcích musím pořád spojkovat. Min. rychlost, než začne motor mlátit kvůli nízkým otáčkám, je cca15 km/hod. Chci proto vyměnit rozetu za větší (46,47,...50.zubů). Abych jich nemusel kupovat několik (jsou drahé) a zkoušet, rád bych si to předem spočítal v nějakém kalkulátoru, kde bych dosadil:
- počet zubů pastorku,
- počet zubů rozety,
- velikost ráfku,
- velikost pneumatiky,
- zvolenou rychlost na 1. převodový stupeň.
Rozeta ale nemůže být zase jakkoliv veliká, aby se řetězová linka nedostala mimo vodítka řetězu
Víte o něčem takovém nebo jste to už někdo měnil?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kalkulátor sekundárního převodu
Krautkopf píše: Destroyer> Tak to je v pytli, mně tam Honda dala dokonce 14!
Ja mam 14z v sérii na KTM a HQV … nabizi se i 13
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
Cukání plynu KTM 890 Adventure R | Pizzy1 | 7 | 15.4.2024 v 17:08 crestik |
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure | Token | 34 | 6.4.2024 v 21:43 Flaxa |
offroad v Albánsku KTM 890 Adventure R | Destroyer | 13 | 30.3.2024 v 12:50 Deadman |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |