Téma: Motorka do začátků
23.1.2024 v 10:29
Ahoj přátelé, obracím se na vás s prosbou o radu. Na jaře mi bude 24 a plánuji si udělat řidičský průkaz A, v případě, že na mě motorka bude silná nebo těžká, nabízí autoškola v průběhu výcviku sestup na A2. Nikdy jsem před tím na motorce nejela, ani skutr, prostě nic, jenom klasický kolo . Zkrátka začátky by byly "kolem komína" a až bych se trochu rozjezdila, plánuji jízdy po ČR případně zahraniční státy (Polsko, Německo, ...) a v daleké budoucnosti možná i dál. Tady na tyto jízdy jsem se koukala, že je ideální cestovní enduro a celkově cestovní silniční motorky. Jak ale správně vybrat, aby motorka nebyla příliš těžká a extra silná. Jak já říkám, aby to byla Fabie mezi motorkami.
Pozn. výška 165

Děkuji za případné rady.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do začátků

24.1.2024 v 13:13 | Nahoru | #1
Jak bych ti to tak trochu přiblížil...
" Poprve v životě poletím, mám strach nastoupit do tak velkýho Jumba"
Prostě je to něco jako Passat mezi autama a s tím i dědeček jezdí do lidlu. A všecho proč se nebát jsem tam popsal. Ten motor je použitelný od 2000. Tam nemá žádných 92 kW. On nemá 92 kW ani v otáčkách nejvyššího výkonu pokud není heft na doraz... Chce se to svézt a udělat si názor.

Hladkej a klidně silnej motor je pro začátečníka furt příjemnější než nevycválaná, ucukaná mrcha.

(reakce na) Motorka do začátků

24.1.2024 v 13:38 | Nahoru | #2
rousini> A kdyz se maly clovek co na nic poradne nedosahne lekne, zabere plynem a tim jak to s nim trhne tak ten plyn otevre uplne, k tomu jeste treba da nohu dolu a podobne, tak tech 92kW slusne zaklepe a da cas na stabilizaci te situace nebo to dopadne uplne jinak?

To same vaha kdy 212kg je porad neco jineho nez 180/150/120 pro zacatecnika kde kazde kilo dolu dobre {a to pozna i pri tlaceni v autoskole). Ja taky kdyz slezu z moji 400kg motorky na 212kg motorku tak si pripadam jak na papirovem kole, ale urcite bych nemel napady rikat ze to je ok stroj pro zacatecnika, protoze to ma vykon/hmotnost 0,2 a motor je hodny, jen to je trochu tezke.

Nebo si zacatecnik omylem precvakne mapu, nepochopi manual, vypne si trakci nebo dalsi veci a zase bude vymetat skarpu.

Marne premyslim nad tim, proc se jezdci Moto GP zdrzuji nejakym postupem od slabsiho nahoru, stejen tak piloti F1, kdyz staci jit na to nejvetsi a je to v pohode

Ze nekdo zacne treba na Hayabuse, protoze to je jeho vysnena moto a prezije to neznamena, ze tu motorku umi vyuzivat a ze na tom fakt umi jezdit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist