globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ATAS vs GS nebo
Zdravím pánové, potřebuji poradit...donekonečna omílané téma, ale jako znamení váha se snad v životě nerozhodnu...
Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...

Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.

Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.

Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé

Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.

A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?

Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?

GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND

V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?

Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.

Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07

1 reakcí na tento příspěvek ATAS vs GS nebo

27.3.2024 v 18:32 | Nahoru | #1
Já si naopak dovedu představit GS jako druhou/třetí motorku. Taková ta věc, na kterou si sedneš a pohodlně se přesuneš o 500km dál.
Není to motorka do terénu, není to na klopení zatáček ani na ostrou jízdu, je to touring motorka. A přesně v tom funguje výborně. Něco jako moderní pohodlné SUV.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ATAS vs GS nebo

29.3.2024 v 16:01 | Nahoru | #2
Deadman> 1250LC nebo 1300 v běžném provozu dokaze jet to co průměrný pilot supersportu. Treba Peterovi ktery ma tu 1250(NP z italského vlákna) v provozu na TL neujedu. V pohode drzi tempo v rychlostech jakyma se asi jezdit nema…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports fanda5 2 2.6.2024 v 16:47 fanda5
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 58 19.5.2024 v 10:17 Bigbear
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister


TOPlist