2 reakcí na tento příspěvek Jaký kufr zvolit
Na pomalým skůtru do města stejn? jako na cestovnim kusu 300kg+ velikost kufru moc nehraje roli.
Osobně mám napevno naroubovanej hlinikovej 70l na malým skůtru stejně jako na velkym GS a je to na pohodu tam i tam.
Aerodynamickej odpor je primárně závislej na dopředný rychlosti, tedy při nějakejch 50-60/h nehraje skoro roli.
Nestabilitu při vysokejch rychlostech pak zase dost vyrovná velká váha stroje- strvačnost pohybující se hmoty...
Nejhůř na tom bude sice rychlá, ale lehká a úzká motorka, tam to pak bude peklo.
V takovým připadě už je třeba volit s rozumem a pokud velkej- tak alespoň šišatej.
Víření vs laminární proudění nebo tak něco...
Samozřejmě boční Jugo vanoucí při dálniční cestě z Chorvatska je pak něco jinýho, ale to neni tak často..
Jako řidič si nestěžuju ani při maximálce, hůř jsou na tom ti co jedou za mnou ve víru kterej se tvoří za tim boxem...
Je to prej jako za kamionem.
Tomassino píše: Otázka hlavní- co je to za stroj?
Na pomalým skůtru do města stejn? jako na cestovnim kusu 300kg+ velikost kufru moc nehraje roli.
Osobně mám napevno naroubovanej hlinikovej 70l na malým skůtru stejně jako na velkym GS a je to na pohodu tam i tam.
Aerodynamickej odpor je primárně závislej na dopředný rychlosti, tedy při nějakejch 50-60/h nehraje skoro roli.
Nestabilitu při vysokejch rychlostech pak zase dost vyrovná velká váha stroje- strvačnost pohybující se hmoty...
Nejhůř na tom bude sice rychlá, ale lehká a úzká motorka, tam to pak bude peklo.
V takovým připadě už je třeba volit s rozumem a pokud velkej- tak alespoň šišatej.
Víření vs laminární proudění nebo tak něco...
Samozřejmě boční Jugo vanoucí při dálniční cestě z Chorvatska je pak něco jinýho, ale to neni tak často..
Jako řidič si nestěžuju ani při maximálce, hůř jsou na tom ti co jedou za mnou ve víru kterej se tvoří za tim boxem...
Je to prej jako za kamionem.