potrebuju poradit a nebo spis se podelit se zkusenostma s odstranovanim karbonu z zeber valce a hlavy.
Vzhledem k tomu,ze nekdo jezdil s povolenym vejfukem ,tak mam mezi zebrama na valci a v hlavne neskutecnej bordel z nespalenyho oleje a za tech 40 let to jeste poradne ztuhlo.
Takze existuje nekolik moznosti
1)MECHANICKY
je to mozne,ale zebrovani je desne huste a je tam spatnej pristup .Opiskovani nepripada v uvahu,protoze chci zachovat povodni patinu a piskovanim bych to vsechno zhatil (ze by nejakym plastovym abrazivem??).
Jeste by me nekdo narknul,ze to je replika. K mechanickemu odstranvani pouzim takovou kovovou vatu(koupil jsem v to Baumaxu na cisteni dreva)
2) CHEMICKY
ted se pokousim o chemicke ostraneni a pouzil jsem na to olej. Hlavu jsem ponoril do kyblu plnyho aditivovaneho oleje(nevim jakej,ale je vyjetej). Funguje to, ale jde to hrozne pomalu. Uz to tam macim tyden a rozpousti se velmi pomalu.
TAK SE PTAM existuje neco,co je rychlejsi a neposkozuje to hlinik. Slysel jsem neco o sprejich na cisteni vstrikovacich forem.
Diky za odpovedi
1 reakcí na tento příspěvek Odstraneni karbonu
ja to tak vypada,tak je to asi jedina technologie,kterafunguje a je schopna setrne ocistit bordel,aniz by poskodila povrch.
spalovac>tryskani suchym ledem
ja to tak vypada,tak je to asi jedina technologie,kterafunguje a je schopna setrne ocistit bordel,aniz by poskodila povrch.
měl jsem to dohodnutý u firmy Noano v Klecanech... sliby sliby a skutek utek, vůbec nic, ne že by ta technologie byla špatná ale prostě to nefungovalo. Řešil jsem špatnou barvu na motoru - odlupovala se a dělala bublinky... myslím uživatel Stepos tady z m.cz mi nabídnul že to zvládnou u nich ve firmě, dělaj servis na chladící nesmysle a maj tam čistící tekutinu na to.
koukej na fotky
před tím
proces:
[img]
[img]
výsledek po znovu nastříkání
Naposledy editováno 18.06.2009 12:26:45