PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Matesimo
Vloženo 19.4.2024
Aktualizováno 28.4.2024
Zobrazeno 3 109x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dostatečně velká, pohodlná, silná motorka pro příjemné cestování i ve dvou se super výbavou už v základu.
Po sundání bočních kufrů ideální i na svižnější svezení spolu s rychlořazením.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:FOMI Frýdek-Místek

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki V-Strom 800: Nemožnost objednat tempomat. Abych mohl namontovat padáky a kryt motoru, tak podmínka koupit za 10000 Kč rám, na který se to přichytí.
Moto Guzzi V85 TT: Chtěl jsem novou verzi 2024, ale prodejce po několika měsících se ani neozval s informací o dostupností a ceně. O testovací jízdě ani nemluvě. Škoda, vzhled má moc krásný.

První dojmy - První dojmy byly na testovacím NT 1100 s DCT a se spolujezdcem. Dobře se vedla i se spolujezdcem, dostatečné pohodlí a prostor pro oba. Super krytí před větrem s nastavitelným plexi manuálně. K tomu vyhřívané hefty- paráda. Síla motoru při předjíždění i ve dvou. DCT má něco do sebe, ale musí být zařazeno aspoň SII, jinak bývá motor na můj vkus hodně podtočený. Jinak řazení je hladké. Super je možnost si na řidítkách podřadit před zatáčkou tlačítkem.

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatelé

Doplňky na motorce - Komfortní sedla řidiče a spolujezdce
Givi Maxia 4 s opěrkou spolujezdce
Rychlořazení
Polepy

Recenze

Poprvé v životě jsem si chtěl koupit už novou motorku a vybavit si ji podle sebe.
Před rokem jsem starou motorku prodal a začal šetřit. A hlavně pomalu přemýšlet která bude má nová vyvolená. To byl velký boj v hlavě. Na trhu je tolik krásných motorek různých kategorií a stylů. Ale podmínku jsem si dal- pohodlný posez, dobrá ochrana před větrem, min 800 motor, chtěl jsem rychlořazení a nejlépe i tempomat pro někdy nutné dálniční přejezdy. Dále když už dám spoustu peněz, tak ať si můžu udělat i výlety ve dvou s manželkou.
Byl jsem asi na 80% rozhodnut pro V-strom 800, ale pár červíku ve mě stále vrtalo. Nebyla žádná barva, která by mě úplně nadchla, nemožnost ani doplatku za tempomat, dále jsem chtěl i padáky- ty je ale nutné přimontovat na pomocný rám, který základní model nemá a stojí cca 10000 Kč. Jinak musím říct že nový motor se Suzuki hodně povedl a jízda na V-stromu by mě jistě bavila.
Dále mě nadchla nová Moto GuzziV85 TT. Byl jsem u prodejce v únoru, že mám o ni zájem a testovací jízdu. Bohužel do teď se neozval s žádnou informací ohledně dostupnosti, ceně a testovací jízdy ani nemluvě. Škoda, zajímalo by mě jaká je jízdně. Názory jsou různé, jedni ji milují, druhé nezaujme.
A teď se dostáváme k Hondě NT 1100. Vzhledově vás na první pohled úplně neokouzlí, ale mě se líbí. Hlavně v bílé perleti. Moc jsem nad ní neuvažoval i vzhledem k ceně, která byla nad můj rozpočet. Ale poté jsem ji našel ve slevě- byl to ročník 2023 za 335 tisíc i s třetím kufrem v ceně. Zajeli jsme se na ni s manželkou podívat. Byla nám nabídnuta testovací jízda, která se nám oběma líbila.
Jediné dilema pak už bylo jen jestli testovací DCT nebo manuál. Rozhodl jsem se pro manuál + rychlořazení. Dct ne vždy řadilo jak bych chtěl já.
Na Ntčku je super už výbava v serii: tempomat, vyhřívané rukojeti, nastavitelné plexi ve velkém rozsahu-ale manuálně, centrální stojan, 2 boční kufry s vnitřními taškami, TFT displej s Android auto, USB a klasická nabíječka.
Někdo o motoru píše že je slabý, ale na mé použití je dostatečně silný. 102 koní a 105 krouťák normálním jezdcům stačí i při jízdě ve dvou. Ve spojení s rychlořazením je jízda i zábava. Používám ho až od 3tí rychlosti nahoru.
Brzdy se mi na motorce líbí, jsou dostatečně účinné.
Podvozek Honda zvolila dobře, zdvihy 150 mm vpředu i vzadu dobře pobírají naše rozbité silnice.
Při koupi jsem měl standartní sedla( po cca 100km jsem už cítil lehkou bolest zadku), po zajetí jsem při garančce koupil komfortní sedla. Jsou pohodlnější, lépe tvarované i vzhledově hezčí.
Na motorce mám dostatek úložného prostoru i na delší jízdy- dva boční originál kufry + třetí Givi Maxia 4 s opěrkou spolujezdce.
Spotřebu během zajíždění jsem měl cca 4,8 litrů. Nyní je motorka již po prvním servise tak si ji mohu užívat naplno.

Další info a plusy s mínusy budu dále přidávat...
Nyní jsem spokojený

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kapr
kapr napsal 23.04.24 v 16:56 10b.

Zdar, ať Ti dělá radost jako mě . Kdybys řešil skákavý plyn, dej vědět

NXram
NXram napsal 23.04.24 v 16:34 10b.

super motorka na cestování, kdybych uvažoval o cestování ve dvou, byla by asi v hledáčku, né že by má nová 1290 SAS nebyla na cestování ve dvou super, přeci jenom je uhlazenější než model 2020, co jsem měl před tím, ale to DCT může být ve dvou super
Užívej ve zdraví

petrnovak1978
petrnovak1978 napsal 23.04.24 v 06:51 10b.

Krásný stroj. Když jsem v loni ve FOMI kupoval Africu, taky jsem hodně uvažoval nad DCT. Nakonec zvítězil manuál. Ať dělá radost

Vladounreal
Vladounreal napsal 22.04.24 v 15:09 10b.

Taky se mi v této barvě líbí asi nejvíc co Honda nabízí. Tak ať s ní máš jen rohlík a banán na ústech

elvis13
elvis13 napsal 21.04.24 v 22:19 10b.

Ať dělá radost Měl jsem možnost na den vyzkoušet v DCT a pro ti mé tehdy CRF 1100 se shodným motorem byla mrštná lasička a na cestování paráda s osvědčenou technikou. Marek)

Více komentářů



TOPlist