Jednou to asi přijít muselo... Ano, dlouho jsem se jí obloukem vyhýbal, kvůli všemu co se kolem ní děje. Nelákalo mě prostoupit tou mlhou řečí a zkusit, jaká vlastně je. Nebylo proč. A pak jsem si ji koupil. Bez testovací jízdy,
Motorka koupena od FIRMA:RENOCAR (Brno-Slatina) - Pan Cihlář skvělý! Vstřícný, nenucený, nenutící, poradil mi velmi dobře s výbavou a měl tolik času, kolik jsem potřeboval. Naprostá spokojenost i s tím, že co jsme si řekli, platilo.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Nic moc první dojem. Vyzvedl jsem si ji v Renocaru, dojel si pro kufry za Milánkem a nachystal se na 4 denní výlet s kámošem. Byla nijaká, velká, pohodlná a bílá. Při zastavení musím na špičky (vyšší podvozek), před sebou velký plexi nad širokýma řídítkama. Proti uječenýmu, malýmu, rychlýmu a obratnýmu Káčku (ano, slyším váš smích) NIC.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce fakt jezdit a je mu jedno kde (snad s výjimkou okruhu, ale i tam jsem byl a pár jich předjel :-)) No a pro Ty kdo chtějí mít GS z jakéhokoliv důvodu :-)
Doplňky na motorce - Originál Akrap, látková taška BMW (skvělá), za kterou jsem vyměnil Milánkův odolný kufr, protože byl těžký, Rallye sedlo.
Naopak, dolů z motorky šel centrální stojan, stupačky spolujezdce, padací rámy a zadní blatníček. Vypadá o moc líp, když na ní nevisí zbytečné blbosti
Recenze
S každým kilometrem se pomalu děje změna, je poddajnější a poddajnější a já zjišťuju, že tahle motorka dělá ráda a ochotně všechno sama. Když jí nebudu překážet, budu se jen vozit a kochat. A ty její náklony jak mě baví, každá zatáčka je další carvingový oblouk.
Po 2 tisících km vím, že mám motorku, po které jsem vlastně vždycky toužil. Motorku, se kterou můžu jet ostře po hladkým asfaltu, bloumat po trojkách, odbočit na čtyřku, o které jsem vždycky přemýšlel, kam vede a nejel po ní ani autem. Nebo letět jako dobytek po rozbitým asfaltu poslední zapomenuté spojky mezi Dolní a Horní Lhotou kdesi čert ví kde s vědomím, že motorce neubližuju a ten podvozek mě prostě podrží. Už nepřemýšlím, jestli mám vyjet, protože prší nebo je 8 stupňů. Mám chuť a tak jedu. Za 2 hodiny kolem komína změním pětkrát styl jízdy podle toho po čem jedu a podle toho, jak je tam pěkně.
Nejvíc je ale navigace s volitelným režimem WINDING. Dovedla mě i s kámošem na silnice a místa, které bych nikdy neobjevil a kam bych se nikdy nedostal. Dotáhli to k dokonalosti. Nejezdím už jen pár vybraných, časem prověřených cest. Jedu kamkoliv, všude, kam mě napadne. A to jak rychle chci. Ona to dá. Tohle je na tom celým balíčku pro mě nejvíc. GS vám dá ZÁŽITKY.
Dostala mě. Mám ji už třetí rok (rekord, je to za šestnáct let motorkaření dvanáctá motorka) a nepotřebuju změnu. Není krásná, dává krásné zážitky.
Teď trochu věcnosti, po té poezii. 1250 s proměnlivým časováním je skvělý motor. Měl jsme R1200R a motor mě zklamal (motorka naopak super!!!). Neměl spodek, jako aní trochu, pod 2700 nejel a to jsem o něm četl, jak je to charakterní a pružný motor. Proti Káčku 1300, které s v klidu sbírá od 2000 (i níž) a jede kdykoliv na jakýkoliv převod byla R1200 zklamání, zato R1250 je fakt pecka. Jede furt, jako že strašně, palec nahoru.
Pohodlí netřeba popisovat, ochrana skvělá (v létě a horku možná až moc), display fenomenálně čitelný, ergonomie jako oblek od krejčího. Ve všem po usednutí a rozjetí přímo fyzicky cítíte ty roky pečlivého, neuspěchaného a drahými techniky opečovaného vývoje.
Co je špatně? Blbě se meje (má takový divný zákoutí), je jich všude moc, máte kámoše i když chcete být sám ... a na víc jsem už nepřišel
květen 2024
Už proběhl i lehký terén a máme první patynku. Nic extra, hluboké koleje na mokré polňačce, vpravo kaluže, vlevo kaluže uprostřed vysoký středový pruh vysoké hlíny. No nenamířil jsem si to prostředkem a neujelo mi přední kolo dolů do kaluže . jel jsem krokem a motorka se válcem opřela do mokré měkké hlíny a mám trošku poškrábaný lak ventilového krytu (je to ve fotkách). U naháče bych to v sobě řešil, u GS to se mnou nehlo, patří to k věci.
Hezká ale jestli stojíš na špičkách tak bych ty spodní padáky u boxera zrovna nesundaval. Je otázka kdy ti spadne a zničíš si kryty hlavy.
Mohu se zeptat proc jsi sundaval centralni stojan? Na odstaveni na zimu davat na bocni asi neni nejlepsi reseni
Tak ty jsi predjel i par na okruhu s touto motorkou, jo ?