paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Horní úvrať a ventilové vůle
27.4.2024 v 18:54
Zdravím pánové,

mám dotaz na zkušenější. Dostala se mi do rukou Cagiva ,která nestartuje. Chtěl jsem ji kouknout na ventilové vůle, ale jsem z toho jelen. V manuálnu se píše, že na flywheel mám jít na značku A, což je zároveň horní úvrať.

Pootočím na značku, začnu povolovat na vahadlu stěhovací šroub (výfuk), ale furt tam nejde dostat měrka. Tak se podívám na válec a on není v horní úvrati.

Čím to? Nechapu manuál nebo se střihnul klínek?

Každopádně nechápu, jak je možné, že tam ta měrka nejde dostat. Díval jsem se na celou fázi motoru. Vahodlo je nahoře, píst na horní úvrati, šroub štelovací povolenej co to jde (on úplně vyšroubovat nejde) a stejně tam nedostanu ani 0.03mm. To nechápu.



Naposledy editováno 27.04.2024 18:57:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horní úvrať a ventilové vůle

27.4.2024 v 20:12 | Nahoru | #1
combust> Ano značky A, B a T tam jsou, ale horní úvrať je úplně mimo, ne par mm vedle. Mozna tak dolní úvrať

Jinak s tím vahadlem. Točil jsem motorem a koukal jsem na vahadlo a ono se prostě nikdy neodlepí od ventilů. Je vidět jak na ně zatlačí a pak se vrátí, ale i kdyz je šroub na max tak furt sedi na ventilu.

Teď mě napadlo, že možná tam někdo dal delší ventil ... třeba už originál nejde sehnat a někdo to vyřešil takto, nevím.

110Virago> jop protočil.

Naposledy editováno 27.04.2024 20:14:42

(reakce na) Horní úvrať a ventilové vůle

28.4.2024 v 07:20 | Nahoru | #2

Zerog píše: combust> Ano značky A, B a T tam jsou, ale horní úvrať je úplně mimo, ne par mm vedle. Mozna tak dolní úvrať
Jinak s tím vahadlem. Točil jsem motorem a koukal jsem na vahadlo a ono se prostě nikdy neodlepí od ventilů. Je vidět jak na ně zatlačí a pak se vrátí, ale i kdyz je šroub na max tak furt sedi na ventilu.
Teď mě napadlo, že možná tam někdo dal delší ventil ..l.



Tipuju potkana, Zlomený dřík tlačí pružina na vahadlo. Třeba se povolil rotor. Už jsem tu jednou takového Canyona měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horní úvrať a ventilové vůle

28.4.2024 v 16:05 | Nahoru | #3

Zerog píše: combust> Ano značky A, B a T tam jsou, ale horní úvrať je úplně mimo, ne par mm vedle. Mozna tak dolní úvrať

Jinak s tím vahadlem. Točil jsem motorem a koukal jsem na vahadlo a ono se prostě nikdy neodlepí od ventilů. Je vidět jak na ně zatlačí a pak se vrátí, ale i kdyz je šroub na max tak furt sedi na ventilu.

Teď mě napadlo, že možná tam někdo dal delší ventil ... třeba už originál nejde sehnat a někdo to vyřešil takto, nevím.

110Virago> jop protočil.


Nebo se ti ten ventil utrhnul a je tam jenom dřík ventilu tlačenej pružinou na vahadlo. To by žádná vůle nebyla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
Karburátor Mikuni BST 40 o-kroužek Cagiva Canyon 500 Zerog 18 13.2.2024 v 08:04 SOUSEDRH9
Neháže jiskru Cagiva Canyon 500 roko31 19 25.11.2023 v 21:29 Stepa97
Cagiva Canyon 500 Cagiva Canyon 500 Vojcech 22 18.5.2023 v 13:47 Neeno
Cagiva Volnobezka (obj c 800084540)... Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600 AvoG 2 13.6.2020 v 18:58 HRace


TOPlist