Nejlepší trasa v na Chorvatském pobřeží a možná i v Evropě

Vložil: peedee
Souřadnice: 44°6'48.94"N, 15°40'45.99"E
GPX do navigace
Vloženo: 14.08.2013 11:38
Typ: Hezký úsek

Tuhle cestu dáváme s kámošema každý rok na začátku června a cesta na tohle místo je vždycky spojená s dvoudenním poježděním v Alpách v Rakousku a Slovinsku.
Samotnej úsek, kterej bych Vám chtěl doporučit vede z Rijeky až do Gradacu, a to stále po pobřeží (na dálnici nikdy nejezdi).
Je to 500 km na kterých je více než 1800 zatáček. Někdy v roce 2007 jsem to z kámošema počítal. :o))
Obzvlášť část dlouhá asi 80km, která začíná za městečkem Novi Vinodolski a pokračuje přes Senj a končí v Posedarje je víc než boží!!!
Druhej dobrej kus cesty je ze Šibeniku do Segetu, kde se opět poděláš blahem!
Jedna zatáčka za druhou, všechny mají velký poloměr a krásně do nich vidíš. Není problém lítat do zatáček hóóódně přes kilo.
Asfalt má moc dobrej grip a kecy o tom, že to na pobřeží klouže od soli, jsou jenom kecama blbounů co tam nikdy nebyli.
Tvrdím, že tohle je jedno z nejlepších míst na ježdění v Evropě.
Jestli se na tohle místo vydáš a nebudeš spokojenej, sežeru za trest vzduchovej filtr!

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Komentáře k bodu
speaker603
speaker603 napsal 05.11.2013 v 19:00

Byl jsem tam v loni na motce. Jel jsem z Rijeky do Zadaru. Byla to pecka. Napravo kopec nahoru, nalevo strmý sráz do moře a nespočet zatáček. Motorkářský orgie.

Fazer-1
Fazer-1 napsal 24.09.2013 v 10:06

Jezdím tam minimálně 5x v sezoně kam se hrabe rakousko.Trochu se tomu podobá jen Korsika.Je to vše tak jak je napsáno.

Džandas
Džandas napsal 17.08.2013 v 23:23

Chorvatsko nemá chybu. Vzhledem k tomu, že jsem byl ubytovaný v Crikvenici, tak jsem si projel jen pobřeží kus pod Senj a západní část Istrie cestou do Puly. Ale je to nádhera, super silnice, samá zatáčka a celou cestu výhled na moře. Jinak super serpentiny jsou z města Senj na Vratnik, je to směrem na Plitvická jezera.

Pivko
Pivko napsal 15.08.2013 v 22:42

teď jsem odtama přijel (autem) ,maník nekecá ,ale filtr by zbodnout moch ,co?

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku