Do Bulharska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vasko969 (9) napsal 22.03.2024 v 17:57

Zaujímavé a poučné čítanie. Vďaka za to.

IchBinMartin (26) napsal 21.03.2024 v 15:33

My spoza pocitacov samozrejme netusime, ako prebiehala cesta, ale asi vacsina z nas citi iste tvoje rozpaky. No a po bitke je kazdy generalom, hlavne takto na dialku. Iste ale je, ze nie kazdy, s kym sa dobre sedi a keca je vhodny partak na motocestu. Partaka, ktory svoje narkoticke abstaky zvaluje na bolest ruky by som asi na druhej zastavke poucil, ze existuju riesenia na ulavu od bolesti a ze hulit bude az vecer. Asi by ho ta bolest presla hned. Ani plan cesty a casove moznosti velmi nesedeli s motorkami, na ktorych ste isli. Predsa len je ine ist po dialnici dlho co sa da a ine 80. Navyse, ked v BG maju na dialnici 140.
Trochu nerozumiem manii kempovat vo vasom veku, hlavne ked noclah na normalnej posteli stoji par eur. Teda, ja som trampoval a vandroval za mlada dlhe roky, bez stanu a asi aj preto nemam co dobiehat. Som od vas o cosi mladsi, aspon podla fotiek, ale na kemp musim mat fakt dovod.
Co sa samotneho BG tyka, sice si to naznacil, ale podla mna si nohol aj naplno. Je to asi najzaostalejsi stat Europy, nielen EU. Katastrofalny stav ciest a k tomu buzeracia, kde sa len da. Vidim to tak, ze aj Albansko je vyspelejsie ako BG. Som prave na niektorych miestach co si pisal a mozno to je dane tvojim spomienkovym optimizmom, mozno turistickou sezonou, ale ja to vidim vyrazne inac. Ak by som mal oznacit na svete 3 staty, kam sa neoplati vobec ist, tak to bude Cina, Bulharsko a ten treti ani po precestovani stvrtiny sveta neviem. O par dni uz budem v civilizacii, t.j. Rumunsku, a ked sa vratim domov, dopisem cestopis a snad ho aj zverejnia. Sice je cakacia doba dlhsia ako v nasich nemocniciach na operaciu zlcnika, ale zase chapem, cestopisov je vela, priestoru malo. Takto mame aspon co citat aj v zime. Inac, ta je tu hnusna.

yamat (2) napsal 20.03.2024 v 17:41

Každej to děláme nějak. Mě se tvoje vyprávění líbilo

Sakalve (1) napsal 16.03.2024 v 08:41+2

To je ale nápad, vzít na dlouhej mototrip težce závislýho uchrchlanýho všechny zdržujíciho otravnýho hulmana!

hofi01 (14) napsal 15.03.2024 v 20:45

Milane, máš to pěkně sepsáno jen si osobně myslím, že jsi/jste hltali kilometry na dálnici, kde nic nevidíš a přitom jste nutně minuli veškeré krásy Balkánu, za kterýma tam všichni jezdíme..

Deadman (26) napsal 14.03.2024 v 20:55+3

Na problémy se zápěstím se dělá taková plastová objímka na plynovou rukověť.
Mám ale pocit, že váš kolega potřebuje především vyřešit, jak kouřit za jízdy.

kehaj (19) napsal 14.03.2024 v 18:33+1

Pěknej vejlet. Ale vyplývá s toho dojem že pokud není opravdu sehraná parta tak je lepší jezdit solo, v mém případě s paničkou.

k2j89 (28) napsal 14.03.2024 v 12:01+1

Asi dobrý, jen ty jízdy po dálnici a zbytečně vysoké denní nájezdy. Rozumím tomu, že jsi měl málo času a musel jsi stahovat manko, které vzniklo pomalou jízdou s ostatními. Loni jsme také nakoukli do Bulharska, Srbska a Kosova, dělali jsme s manželkou denní nájezdy okolo 350 km, ale hodně jsme toho viděli, brali jsme to jako poznávací zájezd . Důležité je, že jsi si splnil sen, aspoň částečně a příště si ho splníš celý.

Košo (60) napsal 14.03.2024 v 09:13+2

Moc hezké čtení. A celý moto výlet...a skvělé, že jezdíš bez navigace...

Ladalep (2) napsal 14.03.2024 v 08:22+2

Hezké čtení, jenom škoda, že při takovém nájezdu jste toho z krásného Balkánu moc neviděli. Jezdi sám a uvidíš, že si to užiješ mnohem víc

valasek (168) napsal 14.03.2024 v 08:08+5

Za mne dobrý a skvělá zkušenost, že jízda sólo má spoustu příjemných benefitů. Můžeš cokoliv a nemusíš nic .

mirechd (67) napsal 14.03.2024 v 07:46+2

Super výlet, pohodové čítanie a pekný nájazd kilometrov.