Bobři na cestě Evropou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

shadow88 (0) napsal 19.07.2014 v 18:59

Hodně pěkná chlapy jen mě dost štvě že jsem jel skoro totožnou trasu jen o týden před vámi a sám. Jsem mohl mít parťáky alespoň na to pívo

Micky (7) napsal 19.07.2014 v 09:54

Ahojky. Čtu vaše cestopisy moc rád a držím vám palce. Projeli jste už velký kus světa a to je super. Před dvěma roky jsem se vydrápal na Col de la Bonette, loni jsem si splnil svůj motorkářský sen a vyrazil do Irska a před měsícem jsem se konečně dostal i na Stelvio. Co vám budu povídat. Na tu moji lokomotivu to není to pravé ořechové, ale zvládli jsme to celkem v klidu. Je to tam nahoře náááádherný a sledovat ty mravence, jak se drápou serpentinama nahoru je skvělá zábava. Přeji vám spoustu dalších parádních cest a hoooodně štěstí a sluníčka.

Kawadědek (3) napsal 18.07.2014 v 15:16

PĚKNÝ VÝLET! Užili jste si.

RTourer (68) napsal 17.07.2014 v 18:22

Stelvio od severovýchodu po staré vojenské silnici je mazec, jel jsem několikrát, vždy ve dvou a plně naložený bagáží a ani jednou jsem si neustlal Základem je v pravotočivých vracečkách neztratit rychlost k nule. Když k tomu dojde a člověk se snaží zachránit situaci tím, že se chce opřít pravou nohou o vozovku, aby zabránil pádu, šlápne do prázdna a je to... Naposledy jsem tam viděl takovéto "povaleče" hned dva, byli to Němci z jedné skupiny asi pěti moto. Nejdříve nás předjeli, když to ještě šlo, pak jsme je předjeli my, když sbírali z asfaltu v pravé zatáčce jednoho a pak koukám o pár zatáček výše nad nimi dolů a vidím, že v další zákrutě sbírají dalšího umělce Asi někdo nepoučitelný...
Jinak k tomu Bodensee - před dvěma týdny jsme se tam byli podívat taky, objeli jsme ho celé dokola po směru hodinových ručiček, přijeli jsme z Lichtenštejnska, pak těsně podél švýcarského břehu do Konstanz, tam jsme pobyli 2 noci a pak pokračovali dál po severním německém břehu. Musím říct, že z hlediska motorkáře to fakt za to nestojí, motorkářů jsme tam opravdu moc nepotkali - pořád se jede nějakými městečky, provoz hustý a pomalý, když se k tomu ještě připočítá to vedro, je to hrůza... Bydlet tam, tak si asi motorku nekoupím Jezero samotné je krásné, ale jel bych tam příště radši na pár dní autem.

Quikec (10) napsal 17.07.2014 v 11:51

presne tak, Stelvio z rakouske strany je jen narvana klikatice, na druhou stranu do Italie je to mnohem lepsi jinak slusnej vylet

sved (2) napsal 17.07.2014 v 09:08

pěkný výlet,hezky napsáno, je pravda ,Stelvio ve dvou a naložená motorka je docela dřina

Kotek (28) napsal 17.07.2014 v 03:10

Díky za další skvělý cestopis, který mi náramně zpestřil ráno. Pobavila jsem se podobnými zkušenostmi ze Stelvia i Amsterdamu. Se Stelviem mám zkušenosti jen jako baťůžek, ale i to je zvláštní pocit. Můj muž je super motorkář, takže passa zdoláváme snadno. Na benzínkách pak konzultujeme zkušenosti s těmi, co si tam lehli. Naštěstí nic vážného. Už se nám na podobná frekventovaná místa včetně GG ani nechce. Vyhledáváme ty, kde si opravdu zajezdíme. Letos jsme si pojezdili v Korutanech a Slovinsku. Tak přátelé co právě vyjíždíte, hodně štěstí na cestách a jen skvělé zážitky. Zdenka Kotková