reline_unor



Faro 2013 + Maroko

Kapitoly článku

11.Den- středa 17.7. (288 Km)

Ráno v sedm vstáváme a zase kolem nás hned projede cyklista. Jedeme směrem na zmiňovanou Sevillu, které se taky říká pánev Španělska, prý je tam vždycky o 10°C stupňů více než kde jinde ve Španělsku.

Pokračujeme směrem na Huelvu a pak už jen dlouho očekávané Faro, ještě před Portugalskými hranicemi jsme zastavili na benzínce vedle Hondy  Dominátora, který měl na první pohled polskou vlajku, a španělskou SPZku, když jsem šel dovnitř, najednou se ozval český hlas, kouknu se a tam stál chlápek co na mě mluvil česky. Tak nakonec se z polské vlajky ukázalo, že je česká jen byla zamotaná a vysvětlení španělské SPZky bylo, že Lukáš před patnácti lety odjel do Španělska na brigádu sbírat pomeranče a už tu zůstal. Na Faro jsme tedy už pokračovali ve čtyřech, když jsme zastavili na další benzínce, tak jsem dopínal řetěz, už od San Marina mě trošku zlobil a sem tam jsem ho dopnul, ale teď se zdálo, že je hotovo, byl nepravidelně vytahaný a ozývaly se z něj ošklivé zvuky, bylo to tím, že jsem jel lehce přetížený a řetěz dostával fakt záhul i přesto, že jsem ho každý večer čistil a mazal, ale už měl své kilometry. Jelikož Lukáš umí španělsky tak mi říkal, že se po Faru poptáme po nové řetězovce.

Po příjezdu na Faro, zde moc lidí nebylo, jelikož to mělo oficiálně začínat až zítra, my jsme ovšem byli předem domluvený s Čechama, konkrétně s Liborem na motorkářích (libor600), který nám držel místo ve stínu a aby jsme byli všichni pohromadě. Když postavíme stany a trošku jsme se rozkoukali, tak potkáváme ještě jednoho  "španělského Čecha" tím byl Zdeněk (tatazd), který taky žije ve Španělsku. Jdeme tedy všichni na pivo a říkáme si dosavadní zážitky z cest a seznamujeme se.

Večer ještě potkáváme další Čechy, kteří dorazili až teď. Platíme vstup, který letos činil 45 euro a dostáváme památeční triko, odznak, nášivku, nějaký reklamní letáky, odpadkové pytle, lístky na jídlo a slosovatelnou tombolu o Harleye nebo zájezd do Daytony.

celkem najeto: 5 318 Km


12.Den- čvrtek 18.7. (18 Km)

Ráno už je vše připraveno, na to, aby to tu mohlo vypuknout. Dopoledne pohromadě vyrážíme ještě nakoupit, když tam přijíždíme ještě před otevírací dobou a je tam fronta lidí jak kdyby bylo něco zadarmo, tak Zdenek tam trochu vylepšuje atmosféru a připravuje se, jako když běží závod, aby tam byl první, dav lidí na něj jenom překvapeně kouká a my se můžeme potrhat smíchy.

Pak už vyrážíme k moři, kde se koupeme v Atlantiku, když odpoledne přijíždíme zpátky, tak je zde i zbytek Čechů. S Davidem nám přišel jako dobrý nápad všechny vyfotit, spočítat a dát to sem. A tady je výsledek...




1. Lukáš- /vojkin/ (El-Vendrell-Španělsko, jinak pochází z Frýdku Místku) Honda NX 650 Dominator





2. Zdeněk- /tatazd/ (Amposta-Španělsko, jinak pochází z
Liberce) Yamaha TDM 900







3. Libor- /libor600/ (Mělník) Honda VT 750C Shadow







4. Martin (Praha)-představitel Keep Respect, Suzuki Intruder






5. Pepa- /xdaso/ (Jihlava) Yamaha FZS 1000 Fazer
6. Pavel- /pavelh53/ (Jihlava) Suzuki GSF 1200S Bandit 






7. a 8. Mirek a Denisa (Frýčovice) Honda VT 750C Shadow






9. a 10. Láďa a Zdenka- /opačný/ (Markvartovice) BMW R 1200 GS






11. a 12. Rosťa a Petra- /ROSTYK/ (Ostrava) Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa






13. a 14. Jára a Růža- /titus/ (Pohořelice) BMW F 650 GS







15. a 16. Karel a Klára- /Sancho-7935 a Klárkoušek/ (Plzeň) Yamaha FZ6 Fazer






17. a 18. Standa a Šárka (Křižanov a Nové Město) Honda CB 600S Hornet






19. a 20. Lukáš a Iva (Bukovice) Honda CBR 1000RR Fireblade






21. Hubert (Jablonec nad Nisou) Suzuki TL 1000




22. Pavel- /pajitu66/ (Blovice) Suzuki DL 650 V-Strom (Bohužel foto nemáme)

I s námi tedy dohromady 25 Čechů na 17 motorkách!

Mezitím jsme se byli poptat já po řetězovce a David po náhonu, který mu rupnul v Maroku. Nikde nic, docela jsem se divil, jelikož se jedná o největší motorkářskej sraz Evropy a nemají tady ani základní servis. Když se kluci na můj řetěz koukali, usoudili, že by to domu zvládnout mohl, David vezl sebou ještě náhradní řetěz se spojkou, kdyby náhodou, tak jsem byl klidnější. Každý den jsme tady dělali skoro to samé, dopoledne koupání odpoledne odpočívání a čerpání sil na večer, jelikož tady všechno  vždycky vypukne až po dvanáctý a jede se až do rána.

 

celkem najeto: 5 336 Km



13.Den- pátek 19.7. (7 Km)

Když nás nevzbudí hlasitá hudba, tak nás vzbudí vytočená motorka do omezovače, které tady takhle týraly po celý den, občas nebyl problém jí v tom omezovači podržet i na půl minuty, u čehož už rozum zůstal stát.

Jinak po celý den všude jezdí samé motorky (někdo jezdí na motorce i na záchod :)), potom samý stánek se širokou nabídkou motorkářských doplňků a výborným občerstvením, po celém "srazu" bylo několik stánků ve kterých se pařilo a vůbec zde hrálo několik kapel na jednou, které byli také rozprostřeny dostatečně daleko od sebe, takže si každý našel to svoje, atmosféra, byla výborná.

Hlavní podium, které vždycky začínalo až na večer, bylo po celý den prázdné. Na naší výpravu jsme si nechali udělat trička, které sklidili velký úspěch a díky nim jsme navázali kontakty s několika lidmi z různých koutů světa.

 

celkem najeto: 5 343 Km


14. Den- sobota 20.7. (43 Km)

Naposledy se jedeme vykoupat a když jedeme zpátky tak přede mnou pokládá chlápek velkého cestovního Bavoráka a o kus dál na kruháči, který projel motorkář rovně leží na silnici na dva kusy Suzuki GSX-R 1000 a chlap, chlap byl naštěstí v celku, hned k němu  akorát přijíždí sanitka, to ten den hezky začal.

My dáváme motorky do kupy a zítra ráno už pokračujeme dál v naší cestě. Spousta lidí nám říkalo, že právě v neděli je to tu nejlepší, všechno je zadarmo a je hlavní vyjížďka, kdy je celé město pro to uzpůsobené. Nás, ale tlačí čas a říkáme, že až sem pojedeme na 40. ročník budeme tu od samého začátku až dokonce, no uvidíme co bude za 8 let. Na večer ještě jedu s Lukášem na benzínku, kde je vapka a ještě provizorně čistíme řetěz, když na to vyplácám celej sprej a eura za vapku, je už tma a jedeme zpátky do kempu, tímto mu chci ještě jednou poděkovat, hodně to pomohlo a snad jen díky tomu to řetěz zvládnul až domů, jelikož jeho články se už ani nechtěli hýbat.

celkem najeto: 5 386 Km

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (56x):


TOPlist