Na motardu do Slovinska a dál...už ne

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

HonzaCR250R (2) napsal 06.10.2019 v 18:42

Výborně napsané.....

mires18 (0) napsal 14.06.2019 v 15:11

pekný nenáročný cestopis a pasáž so stojanom top

Rajce2 (26) napsal 14.06.2019 v 14:39

Děkuji všem za kladné ohlasy, vřelé zprávy, tipy i podporu. Popravdě jsem se obával spršky "hejtů" na téma, proč něco píšu, když jsem nikam nedojel apod.
Těm více škodolibým (nebojte, patřím mezhi vás ) a i těm, kteří by se mnou chtěli podniknout nějaký výlet, doporučuji zabrousit do Deníku mé nové motorky, ať víte, do čeho jdete
Od března bydlím ve Španělsku a chystám to tu pořádně projezdit (tedy až zas budu mít nějaký pojízdný stroj - viz onen zmíněný deník), tudíž jste všichni srdečně zváni. Stejně tak, kdyby někdo projížděl kolem Madridu, rád poskytnu ubytování pro stroje i lidi

PS: značku baterky si teď nevybavuju (pro Buznapsí - Varta to určitě nebyla), až se zas někdy dostanu k fotkám, informaci doplním. Zda nově dodaná baterka stále funguje nevím, protože jsem kvůli stěhování moto musel prodat (a teď toho denně lituju, vědět, co mě čeká za peripetie s novým strojem, tak jsem si pro svou MZ došel klidně pěšky).

s4r (52) napsal 11.06.2019 v 16:10+1

A to jsou přesně příhody, které bys doma nezažil a zcela jistě je nezapomeneš do konce života... Palec nahoru!

P. S. v samém úvodu 15ti letého já, jsi to naprosto přesně definoval a mám úplně stejné pocity sám u sebe!

BaboonCZ (1) napsal 11.06.2019 v 15:12

Super článek a pro mne co se chystám v nejbližších letech také na svůj první výlet po okolních státech (nemyslím tím Slovensko) je to více přínosné než-li většina cestopisů s vyjel jsem tam, dojel jsem bylo tam hezky a jeli jsme domů :D te´d už jen aby dorostli děti :D

Honza-K (855) napsal 11.06.2019 v 14:24

Moc hezky popsaný nehezký zážitek... Hádám, že domů si dorazil na hranici fyzických a psychických sil...

Michelin21 (0) napsal 10.06.2019 v 22:13

Super clanek. Od vyjezdu na Krajnskou Goru jsem to cetl az do konce nahlas i manzelce neb se zajimala cemu, ze se to furt tlemim. Pak jsme se tlemili oba.

Az zase budete chtit nekam vyrazit dejte vedet, kdyz budu moct rad se pridam.

kozka (67) napsal 09.06.2019 v 20:51

Zábavné a poučné Zážitky prostě musí být intenzivní. Tip: ulomený kontakt na baterce jsme jednou opravili tak, že jsme do toho, co na baterce zbylo, shora navrtali otvor a s pomocí vrutu a podložky připojili kabel.

nepirum (29) napsal 08.06.2019 v 20:24

Díky za cestopis, každá zkušenost se může do budoucna hodit, takže díky i za ni.

Papoufil (1) napsal 08.06.2019 v 18:28+1

Pane Rajce2, vy jste mistr vypravěč.
Vážně díky za článek, je skvělý.
Takhle jsem se naposledy bavil při četbě knih od Jiřího Kulhánka.

fotografnamotorce (1) napsal 08.06.2019 v 14:35+1

Skvělě povyprávěno, někdy má holt člověk prostě smůlu, ale hlavní je, že to pořád vyčistilo hlavu a že je aspoň nějakej zážitek k vyprávění!

soccer (489) napsal 08.06.2019 v 12:02

skvělé čtení, aneb "když se daří, tak se daří" ...

Ke konci článku mě každá Tvoje "sekvence BOHA", přinutila se řehtat jako kůň (i přes probíhající žlučníkový záchvat)...

Díky

.-kominík-. (0) napsal 07.06.2019 v 19:32

Moc hezky sepsano , nezavidim prozitou situaci, ale zase je na co vzpominat...

MichalHanak (12) napsal 07.06.2019 v 18:39

Opravdu zazivny cestopis! Jen tak dal

spike-cz (140) napsal 07.06.2019 v 14:18

Krásně popsaná dovolená. V tom všem ses neutopil, takže výhra. Netřeba se za cokoliv omlouvat, jen hledět stále vpřed. Takže kolama dolů a spoustu dalších kilometrů v sedle!!!

Komorerth (60) napsal 07.06.2019 v 13:44

tak ako hovori klasik: Zazitky nemusia byt vzdy pozitivne, musia byt vsak intenzivne" .. vtipne popisane
PS: nabuduce neexperimentuj s krosnou a kup si za par korun lodny vak / task napr u Luisa. nepreprsi, drzi tvar a je to praktickejsie ako krosna. vela zdaru do dalsich ciest

31081 (689) napsal 07.06.2019 v 11:54

Jo,pěkné čtení.A tak to někdy je,bohužel.Znám to moc dobře

V_i_c_i (15) napsal 07.06.2019 v 08:17

Pekne napsane a ctive. Preji ti mnoho dalsich cestovatelskych zazitku. Vzdyt i cesta je nekdy cil.

Targus (430) napsal 06.06.2019 v 23:36

Tak to je cesťák, jak má být.
Spravovalo se, bloudilo se a padlo tam slovo Jawa. Tedy musel jsem kapánek spustit ze svých nároků a oželet přítomnost těchto "jedině správných strojů" pro cestování přímo v akci. Co se dá dělat, aspoň že jsme tu měli onoho Jawaře...

Pajakoci (3) napsal 06.06.2019 v 22:43

Parádně popsaný, ...jel jsem teď o víkendu na "motardím" jednobuchu 910km a musím přiznat, že pr.el jsem teda cejtil, bylo dusno, jel jsem v takové ochráničované polokůži a pokud jsi dojel 500 v zátahu bez obdobných obtíží, tak ta MZ teda musí mít velepohodlný sezeníčko. ...a batoh k tomu, ou jé...ať slouží...jinak krátký, hladký, utáhlý, horský prémie na motardu...nr.1

Brukev (864) napsal 06.06.2019 v 20:37

Tak to bylo velmi poučné a zábavné počteníčko . S batrkou měl stejný problem kamarád a taky prý vada z výroby . 1200 supertenere taky evidentně neroztlacis , tak sme tankovali jen na pumpach v kopci. Nejvíc mě pobavila pasáž se stojankem... já bych asi hodil za svodidla i motorku a sebe so Bledu. Chápu ze v tu chvíli ses nesmal, ale teď to můžeš brát jako pomoc kolegům v jedné stopě . Děkuji za cestopis a věřím, ze teď už najdeš mnohem víc spolucestovatelu

Buznapsí (47) napsal 06.06.2019 v 17:42

Čau. Co to bylo za značku baterky?

Kámoš takhle před výletem do Itálie kupoval novou Vartu, stará baterka sice fungovala ale jistota je jistota. Domu nedojel, výrobní vada. Vyměnili mu ji za novou a opět stejná vada. Až na potřetí se zadařilo.

blazinek (3) napsal 06.06.2019 v 15:09

Skvělej příběh díky

šerpa_mirek (6) napsal 06.06.2019 v 10:09+1

Super čtení. Nebyla to nuda a věřím, že málokdo přizná své trable tak statečně jako ty.
Mám podobný příběh s jinými komplikacemi a ty jsi mě inspiroval k tomu, že o tom napíši taky.
Určitě se bude jmenovat: " Jak jsem nedojel na Matterhorn". Tak si snad někdy brzy počteš i ty, jak je možné si zkomplikovat život jinými způsoby, i když akumulátor tehdy hrál svou roli také.
Díky za příběh.

Tomgregr (2) napsal 06.06.2019 v 09:59+1

Jako klobouk dolů, pobavil jsem se. Obdivuji tvoji houževnatost-mě už by praskla cévka :)

dafikk (46) napsal 06.06.2019 v 08:10+2

Smůla podpořená nervozitou...co už naděláš. Ale takový cestopis,zkušenost i zážitky k tomu také patří a možná kdyby se ti to nestalo,tak by ten cestopis byl nuda. Takhle to je takové netradiční,napínavé a zároveň poučné. Poučné nejen v tom,že technika je nevyzpytatelná,ale i v tom,že zahraniční lidi umí a chtějí pomoci a "neštítí" se nás už jak tomu bývalo dříve. Už nejsme takový "echt ostblock"
S tvým vypravěčským talentem to vidím někdy v budoucnu na super srandovně-dobrodružnou historku k pivu,kde budou pánové obdivně mručet a dámy zatajovat dech s občasným,překvapivým kvíknutím,že to dobře dopadlo
Takže ať se ti daří a další cesta ti vyjde bez problémů

Perpe (3) napsal 06.06.2019 v 07:56+2

Musím říct,že i mě to pobavilo(nemyslím tím nic špatnýho) ale je to fakt bezva zprostředkovaný,jak přímej přenos.Po letech se na to bude dobře vzpomínat,(osobní zkušenost)Jinak přeji hodně štěstí při dalším výletu.

Kaabo (136) napsal 06.06.2019 v 06:56+2

Díky za pobavení (teda ne, že bych měl radost z cizího neštěstí). Je to vtipně napsané a dává mi to impuls taky někam vyrazit...klidně i sam.