RoadTrip 2018 Švýcarsko, Rakousko, Itálie: Lejno, tanec a hadice + video

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

libca. (2) napsal 28.04.2019 v 18:29

Tempo_veloce: Přesně tak, lidi se chovají jinak, když jsi sám, než ke skupině. V předminulém cestopisu jsem psal, jak mi paní donesla ráno kakao a snídani, večer pohostila kopou špaget a to ani nevěděla co tam dělám, jelikož anglicky nerozuměla, ale ruky a nohy pomohly.. Ty to máš ještě lepší, protože máš vzhledově i zajímavou moto . Třeba se někdě potkáme jak pojedeme sami na cestách. Letos dávám asi Rumunsko, tak uvidíme :).

Nagash: Taky, Švýcarsko je srdcovka, jen ty ceny.. Mám to stejně, jízdu tak utaženýma zatáčkama nemám rád, pořád jen jedna, dva, jedna a zatáčka. Ale projít si to tam, sednout a chvilku to tam pozorovat, to je pecka.

Jinak díky moc kluci i vám, jsem rád, že se to líbí.

Nagash (385) napsal 28.04.2019 v 10:30+1

Pěkný cestopis, dobře sestřihané video, prostě paráda. Švajc mám hrozně rád a Stelvio mě osobně moc nechytlo co se týká jízdy, výhledy z něj jsou hezké.

Tempo_veloce (22) napsal 28.04.2019 v 00:26+1

Pecka trip a psaní!!
Dávám ti za pravdu že jet sám má něco do sebe.Loni jsem projel část Toskánska a jel na WDW do Misana a moc si to užil.Jelikož mne baví ještě jazyky.Tak pokecáš Německy,Italsky a co nedáš doplníš Anglicky.
V kempu jseš zajímavej protože jedeš sám.Na Gardě v kempu LaRocca za mnou chodili Němci od rodin a záviděli a naopak ještě chtěli pomoci.Ohřáli vodu na kafe,vytáhli prodlužovák a nechali nabíjet vše co jsem chtěl.A třeba uprostřed Apenin jsem potkal Italského vojáka , který sloužil v Ostravě dva roky a pamatuje si z Čech dobré víno a hezký holky.
Takže super a příští rok opět sám na WDW!!
Přeju ti další výlet.

libca. (2) napsal 27.04.2019 v 19:46

BranoVFR : Je to tam přísné. Co se týče rychlosti a pokut, tak si tu můžeme pískat :). Každopádně jak píšeš, ty průsmyky jedině přes týden a nejlépe dopoledne. Zatím se mi nestalo, že bych někde zažil nějak více lidí, i proto, že si to právě plánuju přes týden. A díky za tip, přes Susten jsem projížděl tři roky zpět, když jsem byl na Grimselu. Máš tam super okolí.. Trošku i závidím . Plánuju se tam určitě podívat znovu, tak si tě ukládám a až to bude aktuální, napíšu :).

spike-cz (140) napsal 27.04.2019 v 17:11

Brano:
smekám a palec nahoru!

BranoVFR (1) napsal 27.04.2019 v 09:55+1

Pekný výlet.
Žijem vo Švajčiarsku, takže si tie passy viem užiť častejšie. Najbližší mám Sustenpass.
Čo sa týka policajtov, tak tu, ako aj v ostatnom vyspelom svete platí, že keď nič nespravis, tak ťa nemajú dôvod stavať. Za tých 6 rokov, čo som tu som nezažil nič ako našu povestnú "cestnú kontrolu".
Rýchlosť sa oplatí dodržať. Radary sú stacionárne, pištoľou sa tu nemeria, ale mávajú upravené prívesné vozíky, kontajnery na odpad a podobne, odparkovane popri ceste, v ktorých je zasita kamera s radarom.
Tolerancia 5kmh. Najnižšia pokuta 40chf.
Medzi obcami je 80kmh. Od 140kmh na osemdesiatke sa vraj už ide sedieť. Neskúšal som. Kamoša cvakli 136kmh. 6tisic CHF pokuta, vodičák na pol roka, dva roky podmienka na 20tis. CHF.
Takže rýchlosť odporúčam vo svajci dodržať. Ja si zvyknem trasu 2-3x prebehnúť a potom si tam rýchlejšie zajazdim, keď už neviem vydržať.
Na passy sa oplatí v týždni cez pracovnú dobu, víkendy bývajú plné.
Cesty v celom svajci sú kvalitné a čisté. Oplatí sa pozrieť aj iné ako Alpy. Na motorke a skútroch sa tu jazdí celý rok, moto komunita je tu veľká, vodiči na motorky zvyknutí.
Na začiatku sezóny tu bývajú dní otvorených dverí u predajcov motoriek, kde vždy vychytam zlacnené motodoplnky a výbavu.
Ak by ste niekto plánovali cestu do ch, tak napíšte. MoZme sa stretnúť, prípadne keď bude niekto potrebovať prespať/sprchu...

libca. (2) napsal 23.04.2019 v 22:44

ZdeněkS : Ani jednou mě za celé ty čtyři mé samotné cesty nikdo nikde nestavěl (klepu na dřevo). Je to ale asi proto, že jezdím kochačku a jen výjimečně to ženu, je ale pravda, že často ty pomalé vesnice nevydýchám a jedu rychleji, no jak říkám, ani žádná fotka, nic (opět klepu na dřevo) No ani si nevzpomínám, že bych je vůbec někde potkal. Viděl jsem jen ty rakouské několikrát, ale ti byli v pohodě, ani na kameru nic neříkali a to všude čtu, jak jsou zakázané..
petr_ogarek : Máš pravdu předsedo :). Po cestě jsem ještě pozdravil rodinu na Slovensku, ale to už jsem tam zmiňovat nechtěl a chválím bystré oko, jelikož mě napadlo, jestli si někdo všimne :)

petr_ogarek (1) napsal 23.04.2019 v 21:05+1

Krásné veselé čtení. Akorát mám pocit, že na videu se ti zapletl (3:20) záběr hradu Strečno. Teda pokud ses tady tudy nevracel...?

ZdeněkS (18) napsal 23.04.2019 v 19:50+1

Hele co svycarsky policajti? v pohode?

libca. (2) napsal 23.04.2019 v 16:52

Tak po první zprávě od Destroyera jsem se uklidnil a přemýšlel, že si to tam někdy dám znovu a po zprávě od vladl650 to zase zvažuju..
I ostatním díky a jsem rád, že se líbí.

vladl650 (6) napsal 23.04.2019 v 15:58

Výborný článok a to spanie ma zaujalo, spomenul som si na mladé roky čundrovania. Pre Destrojer - vo švajci medvede sú, bol som tam mnohokrát aj na pešiu turistiku a sú tam značky a info tabule aj s medvedmi. Ale možno ich tam je menej ako u nás.

31081 (689) napsal 23.04.2019 v 10:24+1

Krásně napsáno,hned mám lepší náladu.Video si nechám na pak

Romn (5) napsal 23.04.2019 v 08:46+1

super cesta a hezky napsano ...parada

Destroyer (241) napsal 23.04.2019 v 04:50+1

Parada, vyborne som sa pobavil a s chutou precital. Mimochodom - v Svajciarskych Alpach asi niesu medvede.

libca. (2) napsal 22.04.2019 v 20:30

Díky kluci, jsem rád, že se líbí.

PEPA55 (11) napsal 22.04.2019 v 09:49+1

Po ránu na šmigrusta jsem se dobře pobavil máš to vtipně napsáno, užil sis to a projel hezké místa jen tak dál

spike-cz (140) napsal 22.04.2019 v 08:52+1

Koledníci dneska chodí s pomlázkou, mně místo toho pobavil tenhle cestopis. Cestování ve skupině o dvou členech (moto a pilot) vždycky osvěží. Užil sis to určitě náramně, klobouk dolů. Ať se daří i v téhle sezóně a třeba někdy na cestách na viděnou. Nebo 25.5. na srazu..