Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
je to snad dobrej nápad jak se prosadit na přecpaném trhu, mohlo by to něco vydělat. Designově se mi to líbí, že t m značku ČZ se mi taky líbí a že to má rám a motor z motyky která jezdí a vyhrává závody je taky jednoznačně dobře.
Po prečítaní veľa komentov mi nedá nereagovať o5. Budem sa opakovať, ale toto je len marketingový ťah. Firma MCF predáva viacero značiek motocyklov a teda aj sortiment od skútrov, cez cetné až po superbajky. Samozrejme aj enduro+cross, ktoré sa im takmer vôbec nepredávajú (silná konkurencia v ČR). A tak majú 2 možnosti 1. buď vymeniť sortiment TM za inú značku, čo nemá zmysel kvôli tomu, že sú tu iní dodvatelia tých značiek a cena by bola u MCF logický vyššia
2. urobiť jeden z marketingových ťahov na zlepšenie predaja, "ktoré sa učia na ekonómke " v ich prípade zmena loga/značky, ktorá má šancu na predaj samozrejme s doprovodným obkecom typu ladený výfúk, brzdy nissin atď. čo už je výbava priamo od výrbcu, len v inej variante pre tunajší trh, takže žiadné vylepšovanie TMjek do budúcna iba dopredaj a výpredaj. R.I.P ČZ a vďaka!
Také bych se OPAKOVANĚ přimlouval za umírněný český dvoutakt s kubaturou 300 ccm a hlavně s českou cenou náhradních dílů. Začít by mohl jako verze MX a postupně přijít i s enduro verzí něco ve stylu BETA XTRAINER.
Projekty typu VM 450, FGR, JAWA 1000 prostě nemají na trhu šanci a nestanou se nikdy něčím větším než dotovanou malosérií. (kéž bych v tomto byl špatným prorokem)
čichám v tom neplechu.. po pletkách s italskou Cagivou šla ČZta do kopru a teď ji má taliján vzkřísit??? A ještě to zvládne za měsíc (dodací lhůta na nové polepy)...
Podle mě je to jen reklama, pokus zvýšit své vlastní prodeje. Což by potvrzovala i pověst jakou MCF má.
Nevím co se vám pořád nelíbí...motokrosu sice nějak moc nerozumím,ale TM je docela exkluzivní značka a kvalita určitě tak hrozná nebude..základ pro ČZ je tedy víc než slušný a díky některým českým komponentům bude přece jen o něco levnější..v česku by si mohla najít nějaké kupce..já jsem pro
Samozřejmě to není ČZ,je to TM,ale takových případů je v motocyklové historii,třeba zrovna i stará ČZ 125 se v Americe prodávala jako Indian,jiný tam byl jen ten nápis a taky to nikomu nevadilo.
Hoši hoši. Já už nevím co mám s vámi dělat. Vy se pořád chováte jak 5-ti letý děcka. Kolikrát vám máme opakovat, že MCF prodává jen TM s jinou barvou plastů, novými polepy a víkem spojky a zapalování. Se Strakonicemi to nemá nic společného až na to, že ČZ Strakonice propůjčilo MCF práva na užívaní značky na motocyklech. Žadný vývoj se nikdy konat nebude. A žadná česká motorka z tohoto "projektu" NIKDY NEVZNIKNE!
Docela zajímavá debata. Já to chápu tak, že pokud výrobce neudělá vlastní rám, není to pro mě ČZ. Převzaté motory OK, komponenty v dnešní době samozřejmost. Ale vyměnit gumy, plasty a dát třeba jiná řidítka? To jsem udělal se svým bajkem taky a není to kvůli tomu přece stroj jiné značky. Ale je vidět, že tenhle tah na některé slepé vlastence zabere ...
Přečetl jsem všechny názor. Teď ten můj. Když si řekne někdo jako FGR či Jawa, že si vyrobí motocykl s vlastním motorem... Kravina slušně řečeno. Tohle se mi jeví jako smyslu plný krok s tím, že časem těch vlastním komponentů začne přibývat. Jasně motor asi zůstane vždy TM, rám asi taky. Spíše jde ale o změny, které budou vést k větší spolehlivosti TMek (úpravy motorů a elektroniky tak, aby motor měl delší servisní interval, byl více odolný) nebo změny např. geometrie posazu řidiče, jiné ovládací prvky např. s měkčí páčka spojky, účinnější brzdy, vyšší řidítka, jiná (optimálnější výška sedla), měkčí charakteristika motoru se zaměřením na nižší otáčky. Jsou to úpravy, které si často provádí majitelé svépomocí. Ve výsledku se bude jednat jako celek o velmi odlišný stroj, byť se stejným základem. Klidně pod vlastní značkou ČZ. Proč ne
Vemte si příklad BMW a Alpina. Na první pohled stejný auto. Na druhý pohled - přepracované motory, podvozky, brzdy, změna aerodynamiky a pod. Výsledek? Alpina je uznána jako samostatná automobilka, v BMW jí patří vlastní výrobní linka, kde si svoje "kopie" vyrábí pod dohledem BMW. A o Alpiny je velký zájem.
Proč si pořád hrajete na čecháčkovství? České stroje od 70. let stály za starou bačkoru. Absolutně ztrácely na konkurenci. Ke Škodovce přišel správný investor VW a dneska škoda prodává skoro 1 milion aut ročně. S Jawou nebo ČZ se mělo stát něco podobného, správný investor nepřišel, šlo to tedy do kytiček. Nehrajme si tu, že česká motorka musí mít český motor... Lidi... Myslete. Husquarna a KTM... Stejné motory, jiné upravené rámy, jinak nastavené podvozky a charakteristiky motoru. Výsledek? Husquarna a KTM vyrábí svoje, navzájem se respektují a jedná se o svébytné motocykly se stejným základem
No. Tak to vidím jako klíny do hlavy. Je to zřetelný. Dík. Koukám, že to má jiný svody a výfuk. Víko a gumy. To ovšem neopravňuje nikoho, aby tomu říkal ČESKÝ bike.
před sto lety se taky začínalo "koupím motorku, nebo aspoň motor, a prodám jako svou značku a pak možná začnu vyrábět něco svého"...doufám, že to bude tento případ (vývoje motorů stojí nejvíc, i beta skoro 20 let kupovala motory ktm) a časem budou i české motory
Zajímalo by mě jak si to kluci z ČZ ošetřili. Kolik proboha může nabídnout MCF za použití značky, když se ještě musí dostat s cenou pod cenu TM? Navíc TM opravdu moc dobrou pověst nemá, minulý rok jsem uvažoval o koupi 300 MX, byly za pěkné výprodejové ceny. Po poctivém pátrání nejen na internetu, jsem došel k závěru, že se nejedná o spolehlivé stroje, cena dílů je přemrštěná, dostupnost dílů slabší, použitelnost pro hobíka také nic moc. Jak už zde někdo psal čínská 450 nebo nově 250 s motorem stejným jako např GAS GAS Cami / AJP R5 je mnohem zajímavější alternativou. Motory TM jsou celkově hodně ostré a když už, dal bych přednost GASu nebo Betě - Xtrainer.
Když to čtu, říkám si PANE BOŽE. Po panu Brídovi a jeho čínských motocyklech s logem JAWA zde máme koupenou motorku z kdesi s logem ČZ. Možná kdyby se oba výrobci spojili, mohli by vyrábět chvíli motocykly JAWA-ČZ, aby to mělo nějaký smysl. A to fakt dala značka ČZ licenci na tyhle dovezené motocykly? Zítra volám na obchodní oddělení s dotazem. Protože pokud ano, v tom případě oživím Pudilovy čtyřtakty pod značkou ČZ . Chjo. To je fakt zoufalé to co zde předvedli. Co že to má společného s ČZ mimo loga???
Dobrej nápad. Kdyby se to chytlo, mohlo by v tom českých komponentů časem přibývat. Rozhodně mi to připadá životaschopnější projekt, než to, co teď vzniká u břehu řeky Sázavy.
Nějak v šedesátým roce , s kamošem stopem z Brna a nocleh na dřevěných
stupních hlavní tribunky ve spacáku ... Na trati nebylo úseku, kterej by nebyl
"něco nonplusultra" - Holín, Prachov, Jinolické rybníky, Jinolice a několikakilomet-
rovej trap k Jičínu ...
Pouze kšeft,hrají na city a nostalgii nás motorkářů.Víčko a nálepka ČZ.Nevím,jak dalece mají ošetřeno používání značky,ale jedno je jasné.ČZ to není...
Pochopím proč si mám koupit motorku, když Honda prodá licenci číňanům a oni prodávají staré CRF/04-07 za 100.000Kč ...
Ale marně hledám důvod proč bych si měl koupit za 180.000Kč italskou TM, která zrovna kvalitou a spolehlivostí neoplývá?!
Jen kvůli tomu, že je tam logo ČZ a pár komponentů od českých firem, které si můžu lehce koupit na internetu a poté namontovat na jakoukoliv spolehlivou značku?!
mno můj názor už vlastně shrnul 125 Marek,
je to snad dobrej nápad jak se prosadit na přecpaném trhu, mohlo by to něco vydělat. Designově se mi to líbí, že t m značku ČZ se mi taky líbí a že to má rám a motor z motyky která jezdí a vyhrává závody je taky jednoznačně dobře.
Uvidíme, není toho moc ale držím palce
pěkná mašina až na tu cenu :/
Ano, mají svou velmi vysokou cenu
Po prečítaní veľa komentov mi nedá nereagovať o5. Budem sa opakovať, ale toto je len marketingový ťah. Firma MCF predáva viacero značiek motocyklov a teda aj sortiment od skútrov, cez cetné až po superbajky. Samozrejme aj enduro+cross, ktoré sa im takmer vôbec nepredávajú (silná konkurencia v ČR). A tak majú 2 možnosti 1. buď vymeniť sortiment TM za inú značku, čo nemá zmysel kvôli tomu, že sú tu iní dodvatelia tých značiek a cena by bola u MCF logický vyššia
" v ich prípade zmena loga/značky, ktorá má šancu na predaj samozrejme s doprovodným obkecom typu ladený výfúk, brzdy nissin atď. čo už je výbava priamo od výrbcu, len v inej variante pre tunajší trh, takže žiadné vylepšovanie TMjek do budúcna iba dopredaj a výpredaj. R.I.P ČZ a vďaka!
2. urobiť jeden z marketingových ťahov na zlepšenie predaja, "ktoré sa učia na ekonómke
Také bych se OPAKOVANĚ přimlouval za umírněný český dvoutakt s kubaturou 300 ccm a hlavně s českou cenou náhradních dílů. Začít by mohl jako verze MX a postupně přijít i s enduro verzí něco ve stylu BETA XTRAINER.
Projekty typu VM 450, FGR, JAWA 1000 prostě nemají na trhu šanci a nestanou se nikdy něčím větším než dotovanou malosérií. (kéž bych v tomto byl špatným prorokem)
když to prý použijou jen na motorky, tak jim to nevadí...a samozřejmně něco schrábli
Aniž bych se chtěl zastávat Pragovky, tak tam se o žadné parazitováni nejednalo. Motorky vyvíjela a vyráběla Praga.
Stejně jako u Pragovky a Čezety jde jen o vykrádání jména českých značek.Nic z toho nemá význam.Fraška.
čichám v tom neplechu.. po pletkách s italskou Cagivou šla ČZta do kopru a teď ji má taliján vzkřísit??? A ještě to zvládne za měsíc (dodací lhůta na nové polepy)...
Podle mě je to jen reklama, pokus zvýšit své vlastní prodeje. Což by potvrzovala i pověst jakou MCF má.
Je ale pěkné vidět hezkou motorku s logem ČZ.
Kvidosi a Prochi, asi je to marný, je to marný (něco říkat) ...
Nevím co se vám pořád nelíbí...motokrosu sice nějak moc nerozumím,ale TM je docela exkluzivní značka a kvalita určitě tak hrozná nebude..základ pro ČZ je tedy víc než slušný a díky některým českým komponentům bude přece jen o něco levnější..v česku by si mohla najít nějaké kupce..já jsem pro![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Samozřejmě to není ČZ,je to TM,ale takových případů je v motocyklové historii,třeba zrovna i stará ČZ 125 se v Americe prodávala jako Indian,jiný tam byl jen ten nápis a taky to nikomu nevadilo.
Hoši hoši. Já už nevím co mám s vámi dělat. Vy se pořád chováte jak 5-ti letý děcka. Kolikrát vám máme opakovat, že MCF prodává jen TM s jinou barvou plastů, novými polepy a víkem spojky a zapalování. Se Strakonicemi to nemá nic společného až na to, že ČZ Strakonice propůjčilo MCF práva na užívaní značky na motocyklech. Žadný vývoj se nikdy konat nebude. A žadná česká motorka z tohoto "projektu" NIKDY NEVZNIKNE!
Docela zajímavá debata. Já to chápu tak, že pokud výrobce neudělá vlastní rám, není to pro mě ČZ. Převzaté motory OK, komponenty v dnešní době samozřejmost. Ale vyměnit gumy, plasty a dát třeba jiná řidítka? To jsem udělal se svým bajkem taky a není to kvůli tomu přece stroj jiné značky. Ale je vidět, že tenhle tah na některé slepé vlastence zabere ...
O třístovkové enduro české výroby, bych měl do budocnosti zájem. Mám Yamahu WR 250F, změna by byla určitě zajímavá.
Přečetl jsem všechny názor. Teď ten můj. Když si řekne někdo jako FGR či Jawa, že si vyrobí motocykl s vlastním motorem... Kravina slušně řečeno.
Tohle se mi jeví jako smyslu plný krok s tím, že časem těch vlastním komponentů začne přibývat. Jasně motor asi zůstane vždy TM, rám asi taky. Spíše jde ale o změny, které budou vést k větší spolehlivosti TMek (úpravy motorů a elektroniky tak, aby motor měl delší servisní interval, byl více odolný) nebo změny např. geometrie posazu řidiče, jiné ovládací prvky např. s měkčí páčka spojky, účinnější brzdy, vyšší řidítka, jiná (optimálnější výška sedla), měkčí charakteristika motoru se zaměřením na nižší otáčky. Jsou to úpravy, které si často provádí majitelé svépomocí. Ve výsledku se bude jednat jako celek o velmi odlišný stroj, byť se stejným základem. Klidně pod vlastní značkou ČZ. Proč ne
Nehrajme si tu, že česká motorka musí mít český motor... Lidi... Myslete. Husquarna a KTM... Stejné motory, jiné upravené rámy, jinak nastavené podvozky a charakteristiky motoru. Výsledek? Husquarna a KTM vyrábí svoje, navzájem se respektují a jedná se o svébytné motocykly se stejným základem
Vemte si příklad BMW a Alpina. Na první pohled stejný auto. Na druhý pohled - přepracované motory, podvozky, brzdy, změna aerodynamiky a pod. Výsledek? Alpina je uznána jako samostatná automobilka, v BMW jí patří vlastní výrobní linka, kde si svoje "kopie" vyrábí pod dohledem BMW. A o Alpiny je velký zájem.
Proč si pořád hrajete na čecháčkovství? České stroje od 70. let stály za starou bačkoru. Absolutně ztrácely na konkurenci. Ke Škodovce přišel správný investor VW a dneska škoda prodává skoro 1 milion aut ročně. S Jawou nebo ČZ se mělo stát něco podobného, správný investor nepřišel, šlo to tedy do kytiček.
No. Tak to vidím jako klíny do hlavy. Je to zřetelný. Dík. Koukám, že to má jiný svody a výfuk. Víko a gumy. To ovšem neopravňuje nikoho, aby tomu říkal ČESKÝ bike.
před sto lety se taky začínalo "koupím motorku, nebo aspoň motor, a prodám jako svou značku a pak možná začnu vyrábět něco svého"...doufám, že to bude tento případ (vývoje motorů stojí nejvíc, i beta skoro 20 let kupovala motory ktm) a časem budou i české motory
Zajímalo by mě jak si to kluci z ČZ ošetřili. Kolik proboha může nabídnout MCF za použití značky, když se ještě musí dostat s cenou pod cenu TM? Navíc TM opravdu moc dobrou pověst nemá, minulý rok jsem uvažoval o koupi 300 MX, byly za pěkné výprodejové ceny. Po poctivém pátrání nejen na internetu, jsem došel k závěru, že se nejedná o spolehlivé stroje, cena dílů je přemrštěná, dostupnost dílů slabší, použitelnost pro hobíka také nic moc. Jak už zde někdo psal čínská 450 nebo nově 250 s motorem stejným jako např GAS GAS Cami / AJP R5 je mnohem zajímavější alternativou. Motory TM jsou celkově hodně ostré a když už, dal bych přednost GASu nebo Betě - Xtrainer.
asi to mozno treba brat aj ako poctu pre ČZ
proč má verze cross světla?
Když to čtu, říkám si PANE BOŽE. Po panu Brídovi a jeho čínských motocyklech s logem JAWA zde máme koupenou motorku z kdesi s logem ČZ. Možná kdyby se oba výrobci spojili, mohli by vyrábět chvíli motocykly JAWA-ČZ, aby to mělo nějaký smysl. A to fakt dala značka ČZ licenci na tyhle dovezené motocykly? Zítra volám na obchodní oddělení s dotazem. Protože pokud ano, v tom případě oživím Pudilovy čtyřtakty pod značkou ČZ
. Chjo. To je fakt zoufalé to co zde předvedli. Co že to má společného s ČZ mimo loga???
Jak bylo napsáno dole MCF je jen prodejce a po mých zkušenostech dost málo férový.
Dobrej nápad. Kdyby se to chytlo, mohlo by v tom českých komponentů časem přibývat. Rozhodně mi to připadá životaschopnější projekt, než to, co teď vzniká u břehu řeky Sázavy.
IvanDV: No jo, tak co já budu tobě povídat
Nějak v šedesátým roce
, s kamošem stopem z Brna a nocleh na dřevěných
Na trati nebylo úseku, kterej by nebyl
stupních hlavní tribunky ve spacáku ...
"něco nonplusultra" - Holín, Prachov, Jinolické rybníky, Jinolice a několikakilomet-
rovej trap k Jičínu ...
Máš recht Dvoutakťáku
já jsem z Jičína, pro mě Hořice a Jičín srdeční záležitost. A Prachov...to ani nemluvě...
Kvidos> Tohle je ta správná fotka... najdi rozdíl.
![](//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/06/271927_najdirozdil.jpg)
Pouze kšeft,hrají na city a nostalgii nás motorkářů.Víčko a nálepka ČZ.Nevím,jak dalece mají ošetřeno používání značky,ale jedno je jasné.ČZ to není...
Zajímavé především od času 3min. 23sec :
https://www.youtube.com/watch?v=9-4WFkT8DKk
Hledám smysl celého projektu ...
Pochopím proč si mám koupit motorku, když Honda prodá licenci číňanům a oni prodávají staré CRF/04-07 za 100.000Kč ...
Ale marně hledám důvod proč bych si měl koupit za 180.000Kč italskou TM, která zrovna kvalitou a spolehlivostí neoplývá?!
Jen kvůli tomu, že je tam logo ČZ a pár komponentů od českých firem, které si můžu lehce koupit na internetu a poté namontovat na jakoukoliv spolehlivou značku?!