Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj CZ175. Ano, máš pravdu. Správně mělo být uvedeno, že řada G se montuje v Indii ve spolupráci s TVS. Moje chyba, bral jsem to globálně a na malorážky trochu zapomněl.
Brzdy na GS jsou značky Hayes, akorát s logem BMW, a je to americká firma.
MG s 280 koňmi, to je můj dávnej sen. Celkem sympatický překlep, myslím
Je fajn, když takovou zpětnou vazbu dostaneme. I když časák před tiskárnou vidí čtyři lidi, tak stejně občas něco uteče, tomu se asi úplně ubránit nedá. Díky, měj se fajn. Kadel
Tak jsem včera běžel do trafiky pro to motorový housátko (proč se časopis o motorkách jmenuje podle mláděte husy, to bych prosil vysvětlit ) a dnes jsem do toho na chviličku juknul. Následující tvrzení s vykřičníkem na konci: "Určitě máte logo BMW spjaté s Mnichovem, ale tam se montují jen auta. Motorky jedině v Berlíně!" asi nebude správně. Že by se motorky BMW montovaly jedině v Berlíně? Nebo jste tam někde viděli montáž třeba BMW G 310 R/GS? Nebo tohle za motorku nepovažujete? Když už jsme u toho BMW, na 46. straně vpravo dole mě u fotky brzdy s nápisem BMW zaujal popis "Echt italský gold". Myslím, že jsem někde četl, že brzdy na R1250GS s nápisem BMW se dělají u nějakého výrobce v Americe. Jinak klobouk dolů před Moto Guzzi, které podle Vašeho popisu pod nadpisem na 35. straně, dokáže dostat z V85 TT 280 koní (!!!). No nic, stane se, kritizovat umí každej, berte to tak, že bude pršet - svině rejou.
Malinko chybí v čísle 8-9 články a výsledky Moto GP...
Hele, možná že ta MG těch 280 koní nemá, jo. Ale jsem si jistej, že Somik je z ní i tak vyždímal
)
Ahoj CZ175. Ano, máš pravdu. Správně mělo být uvedeno, že řada G se montuje v Indii ve spolupráci s TVS. Moje chyba, bral jsem to globálně a na malorážky trochu zapomněl.
Brzdy na GS jsou značky Hayes, akorát s logem BMW, a je to americká firma.
MG s 280 koňmi, to je můj dávnej sen. Celkem sympatický překlep, myslím
Je fajn, když takovou zpětnou vazbu dostaneme. I když časák před tiskárnou vidí čtyři lidi, tak stejně občas něco uteče, tomu se asi úplně ubránit nedá. Díky, měj se fajn. Kadel
Tak jsem včera běžel do trafiky pro to motorový housátko (proč se časopis o motorkách jmenuje podle mláděte husy, to bych prosil vysvětlit
) a dnes jsem do toho na chviličku juknul. Následující tvrzení s vykřičníkem na konci: "Určitě máte logo BMW spjaté s Mnichovem, ale tam se montují jen auta. Motorky jedině v Berlíně!" asi nebude správně. Že by se motorky BMW montovaly jedině v Berlíně? Nebo jste tam někde viděli montáž třeba BMW G 310 R/GS? Nebo tohle za motorku nepovažujete?
Když už jsme u toho BMW, na 46. straně vpravo dole mě u fotky brzdy s nápisem BMW zaujal popis "Echt italský gold". Myslím, že jsem někde četl, že brzdy na R1250GS s nápisem BMW se dělají u nějakého výrobce v Americe. Jinak klobouk dolů před Moto Guzzi, které podle Vašeho popisu pod nadpisem na 35. straně,
dokáže dostat z V85 TT 280 koní (!!!).
No nic, stane se, kritizovat umí každej, berte to tak, že bude pršet - svině rejou.