yamaha_demo_tour




Představení – nový Motohouse 8-9/2019

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
elfink (53) napsal 26.08.2019 v 14:55

Malinko chybí v čísle 8-9 články a výsledky Moto GP...

VelkejChytrák (21) napsal 10.08.2019 v 07:23+1

Hele, možná že ta MG těch 280 koní nemá, jo. Ale jsem si jistej, že Somik je z ní i tak vyždímal )

Carlos-MH (2) napsal 09.08.2019 v 19:25+1

Ahoj CZ175. Ano, máš pravdu. Správně mělo být uvedeno, že řada G se montuje v Indii ve spolupráci s TVS. Moje chyba, bral jsem to globálně a na malorážky trochu zapomněl.

Brzdy na GS jsou značky Hayes, akorát s logem BMW, a je to americká firma.

MG s 280 koňmi, to je můj dávnej sen. Celkem sympatický překlep, myslím

Je fajn, když takovou zpětnou vazbu dostaneme. I když časák před tiskárnou vidí čtyři lidi, tak stejně občas něco uteče, tomu se asi úplně ubránit nedá. Díky, měj se fajn. Kadel

CZ175_1967 (105) napsal 08.08.2019 v 13:25

Tak jsem včera běžel do trafiky pro to motorový housátko (proč se časopis o motorkách jmenuje podle mláděte husy, to bych prosil vysvětlit ) a dnes jsem do toho na chviličku juknul. Následující tvrzení s vykřičníkem na konci: "Určitě máte logo BMW spjaté s Mnichovem, ale tam se montují jen auta. Motorky jedině v Berlíně!" asi nebude správně. Že by se motorky BMW montovaly jedině v Berlíně? Nebo jste tam někde viděli montáž třeba BMW G 310 R/GS? Nebo tohle za motorku nepovažujete? Když už jsme u toho BMW, na 46. straně vpravo dole mě u fotky brzdy s nápisem BMW zaujal popis "Echt italský gold". Myslím, že jsem někde četl, že brzdy na R1250GS s nápisem BMW se dělají u nějakého výrobce v Americe. Jinak klobouk dolů před Moto Guzzi, které podle Vašeho popisu pod nadpisem na 35. straně, dokáže dostat z V85 TT 280 koní (!!!). No nic, stane se, kritizovat umí každej, berte to tak, že bude pršet - svině rejou.




TOPlist