motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
eibenberger (31) napsal 18.03.2022 v 20:05

Ona to bude strašlivá informace pro všechny ty guzzisty, hondisty, triumfisty.. ale není nás zase tak strašné málo, co k radosti z větru ve vlasech a pohybu v jedné stopě nepotřebujeme nejmíň 70kw a stroj za minimálně 300 litrů.. já třeba aktuálně jezdím na skútru a myslím, že jsem mnohem větší motorkář, než spousta frajerů, co vyráží o nedělích jen za ideálního počasí na strojích za 400+ ,ve výbavě za desítky tisíc..jo,a jednou za rok 3-5 dní v Alpách, to jsem zapomněl.. mám známého, co na činské jebce 125ccm od UM projel celou Euroasii. Škandál!!! A CF Moto a Zontes, to je teprve škandál, dobré a internacionálně již uznávané stroje- co si ti Číňani nedovolí

FiZzeR (371) napsal 16.03.2022 v 09:46+3

Další čínská kopie cébéčka, meh. To jsem si říkal, když jsem o tom slyšel poprvý. Naživo mi ale docela padla čelist. Z půllitra pochopitelně (u menších objemů je poznat že je to čína, no). Zpracování, ucelenej design, jednotlivý detaily, fakt si s tím někdo hodně vyhrál. Na cébéčku jsem najel všehovšudy asi patnáct kilometrů za celej život, tak nemůžu moc srovnávat, ale i motůrek mě překvapil, má ochotnej a jadrnej projev, a na euro pětku i příjemnej basovej zvuk. Když to srovnám s tím co jsem za stopade mohl mít já jako motocyklový nováček (a kolik jsem tehdá bral), fakt závidím dnešní mládeži

Šplh, šplh, doufám že mi v géčku půjčí testovačku, tohle se mi líbí tuze moc a asi to potřebuju

Ray_Janus (149) napsal 16.03.2022 v 07:22

K motocyklu i značkové oblečení : https://www.brixtonbest.cz/. "Brixton od hlavy až po asfalt".
Je libo nostalgické tepláčky?https://www.brixtonbest.cz/panske-teplaky-cssr-retro-modre/

Capan (189) napsal 16.03.2022 v 06:54-1

Cena ako za japonca, kto to kúpi?

nevo7 (118) napsal 15.03.2022 v 20:03+2

500 X sa mi ľúbi.

koki888 (161) napsal 15.03.2022 v 19:50

Radšej prihodím a kúpim značku. Nedá sa tomu vyhnúť ale pokiaľ nemusím tak komunistovi nespravím kšeft.

bledemon (131) napsal 15.03.2022 v 19:15+3

tak si ty větší číny shrňme. Máme tu:
benelli-it (qianjiang)
brixton-at (gaokin)
cfmoto-cn (chungfeng)
morini-it (zhongneng-znen)
rvm-ar (new summit-colove)
voge-cn (loncin)
A chystá se:
qjmotor-cn (qianjiang)
motron-at (zongshen-cyclone)
+budou čínské dvouválce ve fantic, mv agusta a swm-shineray?

To už není zdravá konkurence, ale přetlak. Půlka z nich bude paběrkovat. Navíc honda konečně chystá předělání rebela500 na scramblera. A o všechny retro125 nemají náctiletí skoro zájem. Mají úspěch v zahraničí u starších k řidičáku B (rovnou nebo pár jízd)

Codo (458) napsal 15.03.2022 v 18:43

Ta hnědá 125 ccm mi nějak připomněla MZ 150 ETZ...

callowsick (516) napsal 15.03.2022 v 17:22

Ten malej motor není kopie Suzuki DR, ale Hondy. Škoda, je tam rozdíl třeba ve filtru oleje s papírovou vložkou versus obyčejná odstredivka.

Půllitr bude mít hodně konkurence s prakticky totožnou motorizací a především skutečnou Hondu, u který se nikdo nebojí, že třeba za deset let zmizí z trhu.

ondrejj (22) napsal 15.03.2022 v 12:55+1

Jakmile v článku narazím na větu: motor je kopie motoru od xy už to dál nečtu.

JardaBar (228) napsal 15.03.2022 v 12:17-1

No to sou příšery.

Sir_CHerokee (136) napsal 15.03.2022 v 10:09-1+1

To vypadá zajímavě. Ty pětikila za opravdu dobrou cenu a ta 1200...hmm, klobouk dolů. Teď ještě, ayb bylo více dealerů a servisů a taky testů.

nepirum (29) napsal 15.03.2022 v 09:59-1

Díky za článek. Brixton 250 má prý motor Suzuki GN. Podle německého fóra Brixton tedy náhradních dílů bude dost.

PeťanBé (16) napsal 15.03.2022 v 09:27-1

Jediné, co mne zajímá od téhle značky je Cromwell 1200 (Gaokin GK 1200). Neví někdo, z čeho to má okopírovaný motor?

2 reakce

Jarda
Jarda 15.03.2022 v 10:02

Honza to tam dole píše:
Představte si klasický Triumph Bonneville a trochu přivřete oči = to je ta kopie.


AVENGER2008 (-14) napsal 15.03.2022 v 09:23-2+2

Bože kdo si může koupit no name stroj ať to vypadá jakkoliv. Motorka je srdcovka a hrdost motorkáře na značku na historii, tohle nemá naprosto nic. Tyto stroje ocení motorkáři z leknutí co razí heslo hlavně ať je to co nejlevnější a má to všechno..... Vsadím se že v tom mají prsty čínští rákosníci.

robart (58) napsal 15.03.2022 v 09:13+7

Honda má svoje 500ky za vynikajúce ceny. A to je originál s pomaly každoročnými upgradmi. Pri týchto cenách čínskych päťstoviek nevidím nijakú brutálnu pridanú hodnotu voči Honde, a nič, za čo by bolo treba číňanov chváliť. Ináč, porovnávať číňanov s nástupom japoncov pred rokmi je podľa mňa trochu mimo, nevidím za tie desiatky rokov žiadny relevatný motor od číňanov. To s čím sa teraz derú do Európy, sú výlučne kópie úspešným motorov (Honda 500, Kawasaki 650, KTM 790, BMW 650,...) Urobiť dobrú motorku neznamená len vyskladať kvázi dobré komponenty, dôležité je aj ich zladenie do celku, čo je dosť alchýmia.

hansdorf (208) napsal 15.03.2022 v 09:08-1+1

Čína to s expanzí motorek myslí vážně. Záruka 5 let na stroje CF-MOTO nesvědčí o malém sebevědomí.
Pokud to i u Brixton Cromwell 1200 bude stejné - 5letá záruka na dvanáctistovku - za 210k s avizovaným vybavením , máme se na co těšit.

gorkin (4969) napsal 15.03.2022 v 08:41

Takže to je čína ?

2 reakce

Jarda
Jarda 15.03.2022 v 09:34

Přečíst si dva odstavce bolí? Tam se to píše:
KSR jede klasický obchodní model Evropy spolupracující s Asií

Nebo si pusť video u toho člověk nemusí dělat nic, jen se dívat a je to tam také.





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist