Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
megacruiser: Nevíš o čem mluvíš. Maznička na přimazávání skutečně u prvních typů 623/633 byla. Ale ložiska bylo samozřejmě mazané i směsí... To, že se občas přidíralo, bylo způsobeno homeopatickými poměry oleje v benzínu a špatnou polohou/lícováním právě toho mazacího kanálku pro ložisko.
Naprostý souhlas s Fatmanem. Když kamarád přivezl na školní dvůr na střední novou 638 všichni jsme slintali že je to raketa. V mototechně jsem něco podobného nesehnal ani o dva roky pozdějc protože většinu skoupili kubánci tak nezbylo než vzít motorku z druhé ruky. Emzety měli pak jen ti jejichž tatík měl auto a známosti, simsona v 15ti to samo. Vlastnit BFG tak jste za rockovou hvězdu.
Jinak ale článek dobrej jen tak dál.
Nesmál bych se nikomu - to bysme potom museli přidat i nějaké Jawy, kde taky často šlápli vedle - třeba prostřední ložisko kliky u některých 634 mazané zvenku vazelínou o kterém majitelé vesměs nevěděli a potom se divili že jim rachotí motor se zničeným ložiskem.
Pokud bych já chtěl vytvořit nějaký žebříček nejhorších motocyklů světa,asi bych odsunul stranou osobní preference a soustředil se na to zjevné-prodejní čísla.
Pak by v takovém seznamu jistě chyběla zde popisovaná čínská kývačka a naopak by se objevilo pár strojů japonské produkce s jepičím životem.
Pokud bych totiž řešil vzhled,tak by se v mém žebříčku objevila spousta modelů jinak velmi úspěšné a masově prodávané značky BMW
nazdar páni,ja som bol v roku 1986 na dovolenke pri Splite a v campe som pokukoval a ako tu už niekto napísal-slintal pri pohľade na BFG,určite by som podľa autora tento jeden z najhorších motocyklov sveta chcel mať v garáži a myslím,že aj dnes by si našiel veľa obdivovateľov,
Ve Francii je to holt těžký, buď stvoří rovnou taková předem k zániku určená monstra, a pak se jim podaří něco tak úžasného jako je Voxan, a dopadne to taky špatně.
A v Číně jsou náhodou skvělí: místo spousty tvarovaných součástí na kývačce prostě dají z každé strany kus rovného plechu a je to
Jinak díky za jeden z nejlepších článků !
Pravda je, že (z dnešního pohledu) to žádní krasavci nejsou. Ale když si představím, že bych za hluboké totality byl hrdým vlastníkem motocyklu BFG se čtyřtaktem z Citroenu...Bral bych ho všema deseti...
Když si vzpomenu,po čem všem jsme zbožně pokukovali a tajně toužili... Tehdy se dostat k tehdy tak "nááádherně" hranatýmu francouzkýmu supermotocyklu,to bych byl king! A Xing Fu?Ten modernizovaný mi připomíná kamarádovu "dost dobře"udělanou panelu...Viděno tehdejšíma očima ... Ono to není tak dááávno,co jsme tady akorát slintali a ti šťastnější z nás stáli fronty v Mototechnách na vysněnou "třiapůli",nebo přes známý známých sháněli Simsona,či MZ... Článek jsem pochopil a líbil...Jen ve mě vyvolal nostalgické zavzpomínání...Prostě jen nesouhlasím s hodnocením designu.Dle mého byl poplatný době vzniku a příp.podmínkám trhu.
Vzpomínám na "nááádhernou"638 v černé barvě s červeným sedlem!To byla bomba!Kdo po ní netoužil???...
Zajímaly by mne prodejní úspěchy dnes zbožňované Jawy 500 OHC.
Skoda ze takhle docela zajimavej clanek autor zariznul silenym nazvem, kterej jeste navic nekoresponduje s obsahem!1 S nekterejma vecma le sice hooodne - viz Seikos a autoruv nazor na automobilove motory + kardan z Guzzi, ale budiz
Zaprvé už v úvodu bylo zmíněno, že to je o subjketivním názoru, tak si na to teď nestěžujte - nikdo Vás nenutil to číst.
Zadruhé - že je to nekompletní přehled by mělo být každému aspoň průměrně inteligentnímu člověku jasné z toho, že se již v úvodu napsalo, že článek bude mít více dílů
Zatřetí - já osobně jsem to pochopil tak, že ty motorky byly nejhorší zejména proto, že se jednalo o komerční neúspěchy. To, že byly škaredé nebo nespolehlivé s tím sice vesměs souvisí, ale existuje i pár strojů, které byly škaredé a nespolehlivé a přesto se jich dost prodalo.
A zaposlední - musely by mi asi upadnout ruce, kdybych o Pavlu Suchém napsal, že je to člověk, který nic nedokázal.
Nevim proč by autor musel bejt objektivní, psát si může co chce a my to můžem nebo nemusíme číst. Clarkson v top gearu taky žekne co si sám myslí a kašle na to jestli je to snesitelný pro všechny nebo ne. Nebuďme Češi, mějme názor...
clanek je celkem vtipne napsany, ale vyber motorek je pomerne silne nereprezentativni… kdyby aspon vybral ty nejhorsi od kazdy dulezity znacky, ale proc vybral pak francouzskych exotu a cinske masiny, ktere jsou posuzovane nasima ocima ale urcene pro totalne jiny trh ? Je to jako srovnavat VW a Tata. Pak je zde nekolik nepresnosti ohledne tech cinskych nazvu, coz je v podstate detail, nicmene neda mi to:
DongHai = vychodni more, spravny geograficky nazev je Vychodocinske More
Chang Jiang = dlouha reka, coz je jiny nazev pro Yangzi Jiang, tedy je to ta druha dlouha reka v Cine, nikoliv Huang He (Zluta reka)
Francouské mašiny uplně v poho na svojí dobu. Jestli nekonkurovali rozjetému japonskému nebo německému vlaku je věc jiná.
Xing-fu je sice mrdka ale pro Chinˇana to muselo být jako pro nás dnes mašina za půl mega.
Zcestné byli i některé italské konstrukce a myslím že o nich ještě bude v seriálu řeč.
mě se ten článek líbí...asi fakt nemá cenu řikat tohle je ošklivý a tohle je hezký...to je prostě věc osobního vkusu...je to jako s ženskejma...hehe...mimochodem mám prehistorický kleště xing fu...pán co mi je dal se dušoval že byli v nářadí nového péráka kterého jako funglovku koupil jeho děda...a kleště jsou to kvalitní...slouží dodnes...
Seikosi, zobák už byl mnohem mnohem dřív
Již v 50tých letech , NSU a Guzzi
Tady se podívej dole je foto
//www.cenduro.cz/forum/viewthread.php?rowstart=60&forum_id=3&thread_id=1058&pid=54253#post_54253
ta cinska 250ka není nijak extremne hnusna - podivejte se na to co tvořila v 60letech MZ a vlastne i bizon je 10x hnusnejsi -a to ze se jich vyrobilo mraky taky nesvedci o tom ze by musela nutne patrit do kategorie nejhorsich moto - o tech ostatních se nehadam ty tam patri
To je ale debilní název článku. No, beztak bude ten článek časem smazán, jako třeba [url=//www.motorkari.cz/statika/?stid=12&r=/clanky/clanky-predstavujeme/-nejosklivejsi-motorky-poslednich-let-27262.html]TENTO[/url] článek, který vyšel tady na Motorkářích někdy počátkem loňského roku.
Protože prostě jde o tendenční subjektivní názor jednoho člověka, který zcela bez pokory se opře do snů několika odvážných lidí.
Ne všem se podaří vyrobit hit, ale kdo nic nedělá, nic nezkazí, že?
Navíc ty Moto Francaise motorky jsou poměrně pěkný motorky (z dobového hlediska), až na to "enduro"
Mimochodem těžká rána pro všechny pomatené majitele BMW GS a zejména pro BIGisty - zobák byl už 6 let před BIGem
megacruiser: Nevíš o čem mluvíš. Maznička na přimazávání skutečně u prvních typů 623/633 byla. Ale ložiska bylo samozřejmě mazané i směsí... To, že se občas přidíralo, bylo způsobeno homeopatickými poměry oleje v benzínu a špatnou polohou/lícováním právě toho mazacího kanálku pro ložisko.
Až se někdo za padesát let ohlídne po nynější produkci, ten se teprve posere smíchy
pekny clanok, tesim sa na pokracovanie... a uplne najlepsie su rozne hviezdne komentare v diskusii... tie ma bavia najviac... :)
Indové mají zajímavé mutace Jaw! jezdil jsem zatím na Yezdi Colt 60 a na dvou Yezdi 250 Roadking co sem měl doma!
kdyz peklostroj, tak tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=ZzCHck1s-rA
Rotacni petivalec na prednim kole!!!
Naprostý souhlas s Fatmanem. Když kamarád přivezl na školní dvůr na střední novou 638 všichni jsme slintali že je to raketa. V mototechně jsem něco podobného nesehnal ani o dva roky pozdějc protože většinu skoupili kubánci tak nezbylo než vzít motorku z druhé ruky. Emzety měli pak jen ti jejichž tatík měl auto a známosti, simsona v 15ti to samo. Vlastnit BFG tak jste za rockovou hvězdu.
Jinak ale článek dobrej jen tak dál.
Nesmál bych se nikomu - to bysme potom museli přidat i nějaké Jawy, kde taky často šlápli vedle - třeba prostřední ložisko kliky u některých 634 mazané zvenku vazelínou o kterém majitelé vesměs nevěděli a potom se divili že jim rachotí motor se zničeným ložiskem.
Pokud bych já chtěl vytvořit nějaký žebříček nejhorších motocyklů světa,asi bych odsunul stranou osobní preference a soustředil se na to zjevné-prodejní čísla.
Pak by v takovém seznamu jistě chyběla zde popisovaná čínská kývačka a naopak by se objevilo pár strojů japonské produkce s jepičím životem.
Pokud bych totiž řešil vzhled,tak by se v mém žebříčku objevila spousta modelů jinak velmi úspěšné a masově prodávané značky BMW
Zajímavé čtení.
Jenom se mi zdá, že v tý době byli ti (nejhorší) Francouzi na tom mnohem líp než výrobky našeho slavného motocyklového průmyslu.
nazdar páni,ja som bol v roku 1986 na dovolenke pri Splite a v campe som pokukoval a ako tu už niekto napísal-slintal pri pohľade na BFG,určite by som podľa autora tento jeden z najhorších motocyklov sveta chcel mať v garáži a myslím,že aj dnes by si našiel veľa obdivovateľov,
Ve Francii je to holt těžký, buď stvoří rovnou taková předem k zániku určená monstra, a pak se jim podaří něco tak úžasného jako je Voxan, a dopadne to taky špatně.
A v Číně jsou náhodou skvělí: místo spousty tvarovaných součástí na kývačce prostě dají z každé strany kus rovného plechu a je to
Jinak díky za jeden z nejlepších článků !
souhlasím, parádní čtení jinak blbej rejpal si najde všude něco...ale to už je tu klasika...
Klobouk dolů,velmi zajímavé čtení. Těším se na pokračování.
Pravda je, že (z dnešního pohledu) to žádní krasavci nejsou. Ale když si představím, že bych za hluboké totality byl hrdým vlastníkem motocyklu BFG se čtyřtaktem z Citroenu...Bral bych ho všema deseti...
Dobrej nápad i zpracování článku - takovýhle motoexoty to je fakt radost pokoukat a počíst si
Když si vzpomenu,po čem všem jsme zbožně pokukovali a tajně toužili... Tehdy se dostat k tehdy tak "nááádherně" hranatýmu francouzkýmu supermotocyklu,to bych byl king! A Xing Fu?Ten modernizovaný mi připomíná kamarádovu "dost dobře"udělanou panelu...Viděno tehdejšíma očima ... Ono to není tak dááávno,co jsme tady akorát slintali a ti šťastnější z nás stáli fronty v Mototechnách na vysněnou "třiapůli",nebo přes známý známých sháněli Simsona,či MZ... Článek jsem pochopil a líbil...Jen ve mě vyvolal nostalgické zavzpomínání...Prostě jen nesouhlasím s hodnocením designu.Dle mého byl poplatný době vzniku a příp.podmínkám trhu.
Vzpomínám na "nááádhernou"638 v černé barvě s červeným sedlem!To byla bomba!Kdo po ní netoužil???...
Zajímaly by mne prodejní úspěchy dnes zbožňované Jawy 500 OHC.
Skoda ze takhle docela zajimavej clanek autor zariznul silenym nazvem, kterej jeste navic nekoresponduje s obsahem!1 S nekterejma vecma le sice hooodne - viz Seikos a autoruv nazor na automobilove motory + kardan z Guzzi, ale budiz
hm pěkný kurvítka
to Heki: byla to reakce na Drakise, omlouvám se za zavádějící komentář
Kucí to je zas diskuze jak noha...
Zaprvé už v úvodu bylo zmíněno, že to je o subjketivním názoru, tak si na to teď nestěžujte - nikdo Vás nenutil to číst.
Zadruhé - že je to nekompletní přehled by mělo být každému aspoň průměrně inteligentnímu člověku jasné z toho, že se již v úvodu napsalo, že článek bude mít více dílů
Zatřetí - já osobně jsem to pochopil tak, že ty motorky byly nejhorší zejména proto, že se jednalo o komerční neúspěchy. To, že byly škaredé nebo nespolehlivé s tím sice vesměs souvisí, ale existuje i pár strojů, které byly škaredé a nespolehlivé a přesto se jich dost prodalo.
A zaposlední - musely by mi asi upadnout ruce, kdybych o Pavlu Suchém napsal, že je to člověk, který nic nedokázal.
...jsem se těšil na názor pomatenýho guzzisty ... a nezklamal
super clanok tesim sa na dalsi
Nevim proč by autor musel bejt objektivní, psát si může co chce a my to můžem nebo nemusíme číst. Clarkson v top gearu taky žekne co si sám myslí a kašle na to jestli je to snesitelný pro všechny nebo ne. Nebuďme Češi, mějme názor...
clanek je celkem vtipne napsany, ale vyber motorek je pomerne silne nereprezentativni… kdyby aspon vybral ty nejhorsi od kazdy dulezity znacky, ale proc vybral pak francouzskych exotu a cinske masiny, ktere jsou posuzovane nasima ocima ale urcene pro totalne jiny trh ? Je to jako srovnavat VW a Tata. Pak je zde nekolik nepresnosti ohledne tech cinskych nazvu, coz je v podstate detail, nicmene neda mi to:
DongHai = vychodni more, spravny geograficky nazev je Vychodocinske More
Chang Jiang = dlouha reka, coz je jiny nazev pro Yangzi Jiang, tedy je to ta druha dlouha reka v Cine, nikoliv Huang He (Zluta reka)
Francouské mašiny uplně v poho na svojí dobu. Jestli nekonkurovali rozjetému japonskému nebo německému vlaku je věc jiná.
Xing-fu je sice mrdka ale pro Chinˇana to muselo být jako pro nás dnes mašina za půl mega.
Zcestné byli i některé italské konstrukce a myslím že o nich ještě bude v seriálu řeč.
mě se ten článek líbí...asi fakt nemá cenu řikat tohle je ošklivý a tohle je hezký...to je prostě věc osobního vkusu...je to jako s ženskejma...hehe...mimochodem mám prehistorický kleště xing fu...pán co mi je dal se dušoval že byli v nářadí nového péráka kterého jako funglovku koupil jeho děda...a kleště jsou to kvalitní...slouží dodnes...
PetrAT:
Seikosi, zobák už byl mnohem mnohem dřív
Již v 50tých letech , NSU a Guzzi
Tady se podívej dole je foto
//www.cenduro.cz/forum/viewthread.php?rowstart=60&forum_id=3&thread_id=1058&pid=54253#post_54253
ta cinska 250ka není nijak extremne hnusna - podivejte se na to co tvořila v 60letech MZ a vlastne i bizon je 10x hnusnejsi -a to ze se jich vyrobilo mraky taky nesvedci o tom ze by musela nutne patrit do kategorie nejhorsich moto - o tech ostatních se nehadam ty tam patri
To je ale debilní název článku. No, beztak bude ten článek časem smazán, jako třeba [url=//www.motorkari.cz/statika/?stid=12&r=/clanky/clanky-predstavujeme/-nejosklivejsi-motorky-poslednich-let-27262.html]TENTO[/url] článek, který vyšel tady na Motorkářích někdy počátkem loňského roku.
Protože prostě jde o tendenční subjektivní názor jednoho člověka, který zcela bez pokory se opře do snů několika odvážných lidí.
Ne všem se podaří vyrobit hit, ale kdo nic nedělá, nic nezkazí, že?
Navíc ty Moto Francaise motorky jsou poměrně pěkný motorky (z dobového hlediska), až na to "enduro"
Mimochodem těžká rána pro všechny pomatené majitele BMW GS a zejména pro BIGisty - zobák byl už 6 let před BIGem