ktm_unor




Ducati 600 Monster

Živím se opravami, úpravami a prodejem motocyklů. Vše, co se týká tohoto stroje, začalo rozhovorem s mým zákazníkem Liborem asi tak před 5 lety v zimě, který se právě vrátil z pracovního pobytu ze Švédska. Jezdil v té době na Kawasaki KLR 650 a toužil po Dukatce. V průběhu dvou let jsme s Liborem nadělali pár blbostí a stali se z nás docela dobří kamarádi.

Jednoho krásného letního dne, kdy starý můžete říct, že „dneska by to šlo“, jsme se zastavili u mého známého v Jihlavě. U něj v garáži stál zubožený Ducati Monster bez budíků s utrhanými lanky, no prostě hrůza. Když ho Libor viděl, tak to byla láska na první pohled jako z románu. Po chvilce přemlouvání jsme si plácli a Ducatka se vezla domů. 

Na začátku přišlo to nejhorší – demontáž. Při ní jsme zjistili, co všechno je zničené nebo velice špatně opravené. Vesměs nejvíc trápení nám nadělala nádrž, kterou původní majitel spravil velice špatným způsobem a i po několika pokusech o opravu to ještě není úplně to pravé ořechové. Přední štítek je od firmy Puig, kryt sedla a klín pod motor od firmy Baracuda. Přední světlo jsme nahradili světlem s čirou optikou a dozadu šly červené diody. Stejným způsobem dopadly blinkry. Částečně byl upraven i motor, K@N vzduchový filtr, Dynojet Kit do karburátorů a to nejdůležitější - výfuky. Ty vytvořil Jirka Frýba z Havlíčkova Brodu. Tedy původně byli na Wildstára, ale sem se taky hodily. Dostala nás také původní oranžová barva motorky. Původně byla obyčejná, a tak jí kluci v MV2 dali oranžovou perleť se zlatým podkladem. Zbývající montáž, doladění karburátorů, vyřezání airboxu a všechny ostatní blbosti kolem pak zbyly na mě.

Myslím, že výsledek i celkový dojem z Monstra vyšel docela dobře. Tento stroj je určen pro vyzdvižení originality a připoutání pozornosti, tak jak mu bylo původně určeno a jak tento záměr i po těchto menších úpravách splňuje.

 

 

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (13x):
Motokatalog.cz



TOPlist