
Knížka pro fanoušky Monsterů od Alana Cathcarta
25.03.2021
1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2000 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 583 cm3 | |||||
Výkon | 38.7 kW (52.6 koní) | 38 kW (51.7 koní) | 37.2 kW (50.6 koní) | 40 kW (54.4 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8250 ot/min | - | 8000 ot/min | 8250 ot/min | ||
Točivý moment | - | 48 Nm | 51 Nm | - | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7000 ot/min | 6000 ot/min | 7000 ot/min | - | |
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Vzduch | - | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | - | desmo | ||||
Ventilů na válec | 2 | |||||
Vrtání | - | 80 mm | - | |||
Zdvih | - | 58 mm | - | |||
Kompresní poměr | - | 10.7 : 1 | - | |||
Příprava paliva | - | Karburátor | ||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | ||||
Typ rámu | - | Příhradový | Trubkový | |||
Materiál rámu | - | chrommolybden | ||||
Zdvih zadního odpr. | - | 144 mm | - | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | - | 17 " | ||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | - | 120/60 VR 17 | 120/60 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 160/60 VR 17 | 160/60 | |||
Rozvor | - | 1430 mm | ||||
Úhel hlavy řízení | - | 23 ° | - | |||
Závlek předního kola | - | 94 mm | - | |||
Výška sedla | 770 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | 175 kg | 174 kg | 192 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 370 kg | 190 kg | |||
Objem nádrže | - | 16.5 l | - | |||
Rezerva | - | 3.5 l | - | |||
Množství oleje | - | 2 l | ||||
Spotřeba | - | 5.1 l/100 km | 4.5 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 5 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | - | 180 km/h | 177 km/h | 175 km/h | ||
První cena | - | 214214 Kč | - |
Od standa.82(2001)
Od CAMAZ(1998)
Od PetaZXR(1997)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Ducati monster 600 dark 1999 | 14 | Dnes 17:10 | ||
Naked bike | Ducati monster 600 dark 1999 nestartuje nesvítí netroubí a pak zase jo | 26 | 8.4.2025 19:49 | ||
Italské | Klepanie | 21 | 4.4.2025 13:53 | ||
Opravy a údržba | Origo výfuky na Monster 600 | 3 | 30.5.2023 20:41 | ||
Italské | Synchronizace karburátorů Ducati Monster 600 Dark | 1 | 12.3.2022 13:08 | ||
Italské | Prosím o rady - koupě Ducati Monster | 55 | 14.8.2021 20:40 | ||
Italské | desmo rozvod | 14 | 21.2.2021 15:57 | ||
Opravy a údržba | Jakou značku baterie doporučíte | 102 | 28.7.2020 12:05 | ||
Italské | Ducati monster 1994-2004 | 8 | 26.7.2020 14:21 | ||
Italské | startovací relé - závada | 8 | 17.6.2020 06:54 | ||
Italské | Ducati kryty rozvodových řemenů Monster 600 | 0 | 15.6.2020 18:50 | ||
Silniční cestovní | Ducati Monster 600 Zapojení Otáčkoměru | 1 | 11.5.2020 11:25 | ||
Naked bike | Běží na jeden válec | 5 | 28.3.2020 16:56 | ||
Silniční cestovní | Díly na M600 | 4 | 26.3.2020 10:24 | ||
Italské | Rozvodové řemeny Ducati | 10 | 23.11.2019 17:03 | ||
Italské | Rozvodový řemen | 17 | 21.10.2019 22:41 | ||
Italské | Rám Ducati monster 600 vs 900 | 5 | 5.9.2019 11:04 | ||
Silniční cestovní | Po zahřátí motoru překluzuje spojka | 7 | 28.8.2019 12:43 | ||
Italské | Je to Monster 600 nebo 620 ie | 38 | 1.8.2019 17:19 | ||
Italské | Koupě Monster 600 - názory z foto | 86 | 7.7.2019 17:23 |
Ducati Monster 600, popisovať ju je ako nosiť drevo do lesa. Motorka pôvodom z Francúzska, kúpená z ...
Příhradový rám z trubek, velké kulaté světlo, žlutá nádrž+přední blatník+krovka na sedadle spolujezd...
Moje první Ducati, první dvouvál a první motorka v anglii, navíc po 6-ti leté pauze.
Motorka ti nabídne přesně co od ní čekáš, nezradí tě, když to potřebuješ a ten požitek z jízdy... Co...
Moje jednička :-D
Prostě malý a hbitý Monstřik... agilní motorka se surovým zvukem. Trochu svéhlavá, člověk se musí na...
Malá velká klasika od Ducati! Doslova z ní přetéká ta nezaměnitelná atmosféra. Kdo jel někdy na Duca...
Moje prvni motorka. je to vlastne neco mezi okamzitym poblouznenim a splnenym snem...
právě jsem jí přivezl z Prahy takže nemůžu ještě nic napsat snad jenom to že přez zimu mam co dělat...
Dovezena z Itálie, po prvním majiteli, 2 laďáky Shark, klínek pod motorem, krovka a štítek nad světl...
Příhradový rám z trubek, velké kulaté světlo, žlutá nádrž+přední blatník+krovka na sedadle spolujezd...
Na denní ježdění do práce i pro zábavný výkend
Moje první Ducati, první dvouvál a první motorka v anglii, navíc po 6-ti leté pauze.
Malá, skvělá. Dobře se na ni jezdilo.
Temperamentní a hezká italka, za přijatelnou cenu, v dobrém stavu.
Hezká klasika, Pohodlná motorka pro pohodovou klidnou jízdu. Má pěkný zvuk a vypadá celkově dobře....
Ducati Monster 600.. vzduchem chlazeny desmo dvouvalec.. pomalu uz youngtimer.
Ducati Monster 600 - určitě zajímavý stroj italského původu, palec hore
Je to moje první rychlejší motorka. Nedokážu hodnotit úplné detaily, ale motorka se mi moc líbí. Nen...
Jelikož jsme v té době měli už dvě "červené Italky" doma, volba byla jasná.
Rok 2024 se vydařil ([url=https://www.motorkari.cz/cestovani/cestopisy/nemecko/v-zime-pod-tim-taje-s...
Týden ježdění v Německu (cestopis bude) přinesl předposlední den překvapení v podobě vyskočeného guf...
Možná i vlivem zmíněné kolize zazadu, kdy výfukový svod horizontální hlavy dostal nejspíš kopanec, d...
Málem bych zapomněl, že návrat k originálním dílům neustále pokračuje. Gumové ucpávky na kostře jsem...
Z mnoha typů systémů za mě určitě SP Connect a s antivibračním modulem - čisté, elegantní, jednoduch...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 7.3/10 |
Vibrace | 6.1/10 |
Převodovka | 7.2/10 |
Mechanická hlučnost | 6.6/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Brzdy | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.4/10 |
Těsnost tlumičů | 8.2/10 |
Tuhost rámu | 8.4/10 |
Jízda | |
Sport | 7.9/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 6.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 6.2/10 |
Dostupnost dílů | 6.9/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 6.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.7/10 |
Světla | 8.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ6 N | Stejný důvod jako u Hornetu, navíc v její neprospěch hrála i cena. |
Ducati Monster 696 | Nekoupena pouze kvuli ceně. Mít na to víc peněz, byla 696 jasnou volbou. |
Honda CB 600F Hornet | Nekoupil jsem ji hlavně proto, že jsem narazil na tuhle Ducati. |
Kawasaki GPZ 500 | Uz mam ctyrvalcovou variantu.. ;) |
Suzuki GS 500E | Paradni vzduchem chlazeny dvouvalec, ale tak nejak bez emoci.. |
Jawa 350/640 | Dvoutaktni dvouvalec od Jawy uz ne. Uz jsem si odjezdil sve na 639.. |
Honda CB 600F Hornet | |
Kawasaki ER 5 | Model co jsem chtěl byl hnusný a další už nebyly |
Suzuki SV 650 | Moc silná |
Honda CBF 600N | Po svezení na dvouválu od Ducati jsem měl jasno. Ta motorka mě prostě vzala za srdce...a navíc japonec až na konec :))) |
Ducati Monster 900 | V době koupě nebyl na trhu zajimavý kus. |
Yamaha FZ6 Fazer | na dvouválci je větší sranda. alespoň kolem komína. mám rodinu tak se nemínim zabít :) |
Honda CB 600F Hornet | |
Yamaha XT 600 | |
Honda CB 500 | Chtěl jsem technicky skvělé moto, což monster je technicky o úroveň výš než staré CB |
Kawasaki ER 6N | drahá |
Suzuki GSX-R 400 | |
Honda CBR 500 | |
Yamaha FZ6 N | Ducati je srdcovka a ten zvuk, jaj. |
Kawasaki ZX-6R Ninja | není natolik pohodlná |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FZ6 N | Měl jsem 1 válec, 3 válec, 4 válec, ale nikdy jsem neměl dvou hrnek, Nakonec mne ale odradil zastaralý vzhled a výkon na papíře. Musíms e na tom někdy svézt, ale 6tka s výkonem cca 40 kw, to nebude asi nic moc. |
Suzuki SV 650 | |
BMW F 650 CS | Sú to síce odlišné motorky, ale vždy som chcel nejakú Ducati. Tentokrát som hľadal lacnú, užitočnú a najmä spolahlivú motorku vhodnú aj pre dvoch a to mi Monster nespĺňal. |
Suzuki GS 500E | drahá, podle okolí se do ní musí více investovat |
Suzuki GSX-R 600 | Náročný servis Ducati. |
Cagiva Raptor 650 | Nižší výkon a strach ze servisu |
KTM Duke 390 | |
Kawasaki Z 750 | |
Suzuki SV 650S | Nabízené motorky měly velké nájezdy. |
Suzuki TL 1000S | |
Suzuki GS 500E | Všechny nad 35kW, žadná nebyla uškrcená |
Jawa 500 R | Desmo servis. |
Kawasaki ER 6N | Cena vs. stáří, bál jsem se spolehlivosti italské krásky |
Honda CB 500F | Recenze na Ducati, ceny servisu apod. Dlouholeté zalíbení v motocyklech Honda. |
Kawasaki ER 6N | i když malá, pro manželku přesto velká, žádná pěkná v tu dobu nebyla |
Yamaha MT-03 | Nabídla se mi yamaha mt 03 za stejny penize a je to porad 2006 vs 1994. |
Suzuki SV 650 | po přečtení porovnavacího testu monster versus SV sem si myslel že se v redakci spletli a prohodily nazvy motorek,ale po dalším studovaní recenzí,sem zvolil SV a dobře sem udělal,ne tak s koupeným modelem,holt šikovně zakamuflovana totalka na předek...... |
Suzuki SV 650 | V2 to je taktéž, ale nijak mě neokouzlil |
Ducati 620 Sport | Bída v nabídce. Navíc pořád ta velikost. |
Ducati 900 SS | Nelíbily se mi jak cenově, tak tím co nabízí oproti SSku |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2001 | Sysel | 01_m_monster.pdf | 2.4 MB | |
2000 | peetee | my00-monster-owner-s-manual.pdf | 3.8 MB | Owner´s manual MY 2000 |
2000 | peetee | _parts-catalogue-my00-monster.pdf | 4.5 MB | Parts Catalogue MY2000 |
1998 | chatra | ducati-monster-600-7.pdf | 18 MB | Servisní manuál Italsko/Anglický |
1993 | HansE34 | ducati_monster_...al_-german-.pdf | 27 MB | Ducati Monster 600/750/900 service manual - german, od 1993 |
2001 | Pytrísek | 01.05.2017 | Stáhnout m4a |
Staženo:74x |
|
1994 | BanditaDan | 03.06.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:126x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Michelin Pilot Power | 17" | Zadek | 1 | Tuhle pneu můžu všem doporučit, nemá chybu, měl jsem jí v sa... | 16.01.2009 v 15:03 |