Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To len dokazuje ze v globalnom vedeni v Yamahe su posledne roky uplne dementni ludia. Oni budu radsej liat peniaze do ciernej diery ako Niken, namiesto toho aby si riadne zaplatali svoju ponuku v ktorej maju galakticke diery oproti konkurencii a je teraz fuk ci ide o eu alebo Azijsky trh. Asi potrebuju riadne padnut na hubu aby sa konecne prebudili. Chlapec ukazal to co ma konkretne robit vyvojove oddelenie a management. Ja by som ho okamzite zamestnal priamo v Yamahe.
Malých adventůr je prostě málo. Motorky jako Versys X 300, BMW 310 GS, V Strom 250, KTM 390 ADV a co ještě? Já bych bral nějaké 4-5kilo, dvouvál s pohotovostkou max 180 a světlou výškou cca 200mm.
V podstatě KTM tomu odpovídá nejvíc až na ten motor a bohužel vzhled, který mi nesedí. Versys X je, podle mě, o dost hezčí stroj, škoda, že je to takový břichoplaz Snad Yamaha taky vstoupí do těchto vod!
Já neplivu, já se jenom bavím tím, jak to začínáte (né všichni redaktoři) flákat. Uznej sám, že s takovou četností chyb už to začíná bejt na pováženou. Nejde přeci jen o nějaké překlepy, ty se stanou. Ale když by mi už třeba pětina článků začala vykazovat faktickou chybovost, tak to budu řešit a né dělat, že o nic nejde. Předpokládám, že má každý redaktor na m.cz administrátorská práva a článek se objeví bez zásahu korektora a redakčního šéfa ihned. To bych si pak dvakrát rozmyslel co odešlu. A když taková důvěra nefunguje, musí vydavetel určit zodpovědnýho člověka, co to bude nekompromisně brzdit. Podívej kam to dopracovali třeba na Živě.cz a Mobilmánii. Byli č. 1 a dneska paběrkujou a to dali do restrukturalizace žurnalistický práce dost energie. To je nutný podchytit včas a né brát kritiku jako otravné kverulantsví. 99% toho tu nikdy nekomentuju, ale splést si dva úplně jiný státy, to snad nemůžeš obhajovat.
Jasně, krásně jsi to vysvětlil a lidi tleskají. Jak psal Honzis, stačilo ale nahlásit překlep dole pod článkem jako to dělá 99% normálních lidí. Bohužel to 1% rádo na sebe upozorňuje v komentářích a baví se. Ono srovnávat web Motorkáři.cz s Živě nebo Mobilmánií, které patří do velkého vydavatelství CNC, a.s. prostě moc dobře nejde. Mají jiné možnosti, my nejsme nadnárodní firma nebo společnost placená z koncesionářských poplatků. Na všechno jsem si musel za těch 20 let vydělat sám, od lidí jsem za články nechtěl nikdy ani korunu.
Máme externí korektorku, která opravuje testy motorek u autorů, kteří umí dobře jezdit, ale psaní jim dělá problémy. U novinek a rychlých článků na to není ale čas a třeba Honza Rameš, který dělá novinařinu přes 15 let má pravopis na velmi dobré úrovni. Tohle ale byl spíš překlep.
Věřím, že příště už budeš spokojen a když se opravdu v tom množství článků, které máme každý měsíc jen v sekci "Články" asi 40 ks nějaký překlep najdeš, nahlasíš to a nebudeš se jen smát v komentářích.
ke konci článku o malých objemech v Evropě, před 10-15 lety tu zavedené značky prodávali povedené motorky v objemech 250-300cc. Dnes jich tu moc není, a když už, tak krom několika vyjímek parametry neoslní (váha, pidi nádrž), cenou už vůbec ne, a mezeru vyplňují čínské motorky a jejich licenční kopie. Můžeme doufat, že se sem dostanou, třeba nová yamaha xsr300 (motor z r3/mt-03), 300cc 2válec od suzuki nebo malý fireblade 250 od hondy...
U tohoto nicku OndraCB mě to ani nepřekvapuje. Holt jen hledat příležitost, jak si plivnost je to nejjednodušší a není to poprvé. Pěkně zdarma si číst články a plivat.
přesně jak píše kolega níže, Yamaha by se měla místo zrůdnejch paskvilů jako je Niken raději věnovat něčemu, co lidi chtěj
Miluju takové domácí kutily. Vypadá skvěle. Fandím slabším kubaturám.
Ty jo, taky bych si rád postavil bike podle sebe... Jen kdyby to bylo snazší úředně legalizovat...
Chudak holka. Narodila se ve spatnem koute sveta.
Motorka ok. Kdo si hraje, nezlobi.
To len dokazuje ze v globalnom vedeni v Yamahe su posledne roky uplne dementni ludia. Oni budu radsej liat peniaze do ciernej diery ako Niken, namiesto toho aby si riadne zaplatali svoju ponuku v ktorej maju galakticke diery oproti konkurencii a je teraz fuk ci ide o eu alebo Azijsky trh. Asi potrebuju riadne padnut na hubu aby sa konecne prebudili. Chlapec ukazal to co ma konkretne robit vyvojove oddelenie a management. Ja by som ho okamzite zamestnal priamo v Yamahe.
Aaaale, nic.
Malých adventůr je prostě málo. Motorky jako Versys X 300, BMW 310 GS, V Strom 250, KTM 390 ADV a co ještě? Já bych bral nějaké 4-5kilo, dvouvál s pohotovostkou max 180 a světlou výškou cca 200mm.
Snad Yamaha taky vstoupí do těchto vod!
V podstatě KTM tomu odpovídá nejvíc až na ten motor a bohužel vzhled, který mi nesedí. Versys X je, podle mě, o dost hezčí stroj, škoda, že je to takový břichoplaz
4 reakce
Já neplivu, já se jenom bavím tím, jak to začínáte (né všichni redaktoři) flákat. Uznej sám, že s takovou četností chyb už to začíná bejt na pováženou. Nejde přeci jen o nějaké překlepy, ty se stanou. Ale když by mi už třeba pětina článků začala vykazovat faktickou chybovost, tak to budu řešit a né dělat, že o nic nejde. Předpokládám, že má každý redaktor na m.cz administrátorská práva a článek se objeví bez zásahu korektora a redakčního šéfa ihned. To bych si pak dvakrát rozmyslel co odešlu. A když taková důvěra nefunguje, musí vydavetel určit zodpovědnýho člověka, co to bude nekompromisně brzdit. Podívej kam to dopracovali třeba na Živě.cz a Mobilmánii. Byli č. 1 a dneska paběrkujou a to dali do restrukturalizace žurnalistický práce dost energie. To je nutný podchytit včas a né brát kritiku jako otravné kverulantsví. 99% toho tu nikdy nekomentuju, ale splést si dva úplně jiný státy, to snad nemůžeš obhajovat.
2 reakce
Jasně, krásně jsi to vysvětlil a lidi tleskají. Jak psal Honzis, stačilo ale nahlásit překlep dole pod článkem jako to dělá 99% normálních lidí. Bohužel to 1% rádo na sebe upozorňuje v komentářích a baví se. Ono srovnávat web Motorkáři.cz s Živě nebo Mobilmánií, které patří do velkého vydavatelství CNC, a.s. prostě moc dobře nejde. Mají jiné možnosti, my nejsme nadnárodní firma nebo společnost placená z koncesionářských poplatků. Na všechno jsem si musel za těch 20 let vydělat sám, od lidí jsem za články nechtěl nikdy ani korunu.
Máme externí korektorku, která opravuje testy motorek u autorů, kteří umí dobře jezdit, ale psaní jim dělá problémy. U novinek a rychlých článků na to není ale čas a třeba Honza Rameš, který dělá novinařinu přes 15 let má pravopis na velmi dobré úrovni. Tohle ale byl spíš překlep.
Věřím, že příště už budeš spokojen a když se opravdu v tom množství článků, které máme každý měsíc jen v sekci "Články" asi 40 ks nějaký překlep najdeš, nahlasíš to a nebudeš se jen smát v komentářích.
ke konci článku o malých objemech v Evropě, před 10-15 lety tu zavedené značky prodávali povedené motorky v objemech 250-300cc. Dnes jich tu moc není, a když už, tak krom několika vyjímek parametry neoslní (váha, pidi nádrž), cenou už vůbec ne, a mezeru vyplňují čínské motorky a jejich licenční kopie. Můžeme doufat, že se sem dostanou, třeba nová yamaha xsr300 (motor z r3/mt-03), 300cc 2válec od suzuki nebo malý fireblade 250 od hondy...
Splést si Inda s Indonézanem, to je jak splést si Arména s Ázerbájdžáncem.
Ty fotky při překladu taky netrkly? Ani to nebudu hlásit...
8 reakcí
U tohoto nicku OndraCB mě to ani nepřekvapuje. Holt jen hledat příležitost, jak si plivnost je to nejjednodušší a není to poprvé. Pěkně zdarma si číst články a plivat.
krasna praca