Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ten kdo tento motocykl kritzuje nemá o konstruktérské práci ani ponětí. Na tomto projektu se (bohužel se zpožděním) použilo tolik inovativních řešení , že výrobci s toho budou těžit ještě další dekádu.
Nebude to nikdy ikona jak 916 nebo F4 páč jí nikdy neuvidíte na silnici a nebude si jí moct dovolit skoro nikdo z nás (300k v Eurech je opravdu dost peněz).
Je potřeba se na ní pohlížet jako vrchol konstruktérského umu jednoho s nejlepších motocyklových konstruktérú a designerú kterým Massimo Tamburini bezesporu byl.
Kdo někdy pracoval na jeho motorkách ví o čem mluvím. Ty ostatní , at'si to někdy zkusí a možná prozřou
Vzhledem k tomu,že třeba Bimota kterou spoluzakládal ,používala i japonský motory,mi nepřijde divný ani použití motoru německýho.Stejně je to takový,že MvAgusta motory vycházej technicky ze Suzuki,Aprilia jim motor nepučí a Ducati patří Němcům taky...
až na ty vejfuky to je dost podobný F4, která světlo světa spatřila už někdy v roce 1999, akorát to má víc hran, takže nic novýho pod sluncem. taky mi uniká smysl použití motoru BMW, jako by v itálii neměli vlastní pořádný motory (Panigale, F4 1000)... jestli je cena vážně 8 mega tak to ani nemá cenu komentovat
Co k tomu dodat. Jednoduše superbike, který si "můžete" koupit. Design klasicky italský. Pěkný, ale ne nic vyloženě revolučního. Technika prostě dnešní špička. Motor z BMW SBK. K tomu pár frézovaných detailů, jméno po věhlasném designérovi a máme tu stroj za 8 milionů nebo kolik. Trochu moc. Ale proč ne, pěkně se na to dívá a chvilku je o čem psát...
Ty to nechápeš, i když to tam máš napsaný. Sám na tom projektu pracoval několik let, syn to jen dodělal. Viděl jsi někdy, co měl Tamburini k dispozici pro vývoj a jak pracoval? Produkt z garáže si tedy představuju jinak. Jistěže nepotřeboval za sebou velkou firmu, on dokázal postavit mašinu sám včetně hliněné kapotáže. Tady nejde vůbec o to, jestli ta mašina je konkurenceschopná nebo ne, ale o to, že ho nazýváš garážistou a přitom má k dispozici moderní studio, software atd. Jestli jsi nepochopil, jaký je rozdíl mezi ním a stavitelem z garáže, tak se nedivím, že ti je smiesno. Blbovi je směšné skoro cokoli. Tím s tebou končím..
to@Petta Pises hovadiny az mi smiesno je. Tamburiniho rodina sa dohodla s nejakym investorom boh vie s kym a niekde v boh vie akych podmienkach to bolo poskladane. Vytiahli stare vykresy zo suplika a kto vie kolko tam je originalneho prave od neho. Teraz niekde citam ze jeho syn zostavoval prototyp.
toto hovori za vsetko v akych podmienkach bol vytvoreny ten bajk
Tamburini worked hard on the project for a couple of years, on his own, with only the assistance of his son Andrea, a couple of young engineers, and a composite-materials specialist. He would have no problem setting up the jig, cutting and welding the tubing as he had been masterfully doing for all his years at Bimota. Even later in life, he was never afraid to get his hands dirty.
Urcite nepodcenujem taku robotu ani kvality tej motorky ale pisem neda sa to zrovnat s velkou znackou kde pracuje cele vyvojove oddelenie a lietaju tam uplne ine sumy. Takto postaveny bajk nemoze nikdy konkurovat mozno to platilo tak v roku 1930 nie v dnesnej dobe.
Pocta Talianovi, ktorý bol jedným zo zakladateľov Bimoty (upravená Ducati) mal prsty aj v MV Auguste a motorka na jeho počesť má motor BMW (nemecký) rofl???
Tak já nevím, co si té mašině myslet. Inovaci nevidím žádnou ani technicky ani designově. Spíš je to slátanina všech značek. Třeba zadek je Tuono Factory. Všechno už tu bylo. A nejvíc se mi nelíbí ta barva.
No a ty parametry zase nejsou tak supr, ktyž moto nemusí splňovat emise a další normy...
STK nebo Policie na to řeknou jen to, co jim my sami dovolíme. My platíme daně, my jsme stát a my rozhodujeme o tom, jaké zákony tu budou platit. Policie je tu od toho, aby kontrolovala a vynucovala jejich dodržování. Pokud vláda či parlament jedná v rozporu se zájmy občanů, mají občané plné právo ji odstranit. Jak už řekl Prezident republiky, existuje demokratický i nedemokratický způsob jak toho dosáhnout. Je to jen o svědomí každého jedince kterou si zvolí. Čím více si necháme od různých Humlů či Ťoků kecat do života, tím dřív nám zakážou i dýchat.
Nevim, jestli tu motorku vic zabiji predek ala Road King nebo podsedlak ala RC8.
Osobne preferuji prisne funkcni detaily zavodnich stroju nez samolibe detaily z hliniku.
A jestli ma motorka do vitriny 200 nebo 230 koni je take relativne podruzne.
Motorka pekna, ale nicim vyjimecna.
Když na tu italskou krasavici koukám, vybavuje se mi jeden díl Top Gearu kde Jeremy Clarkson řešil jestli je Alfa Romeo 8C Competizione umělecké dílo. Většina toho, co tam zaznělo by se dalo použít i na tuhle motorku. Vzhledem k astronomické ceně ji na silnici asi moc často nepotkáme a to je její největší problém. Tyhle stroje si pořizují bohatí sběratelé, kteří si platí pikolíky aby z nich v garáži utírali prach. O to víc si vážím opravdových nadšenců, kteří vědí, že to nejlepší, co pro takovou motorku můžou udělat, je vzít ji na okruh a zkoušet tam, kde leží její limity. Protože to je její smysl, účel, pro který byla stvořena. Tahle motorka chce svému pilotovi vyčarovat ten samý úsměv jako kterákoli jiná sériová kolegyně. A klidně se vsadím, že kdyby Massimo žil, největší radost by mu udělalo to, že jeho motorka jezdí a dělá majiteli radost.
deluxa, co to meleš? v jaký garáži? víš, co všechno mají k dispozici a jak dlouho trval vývoj? viděl jsi někdy, jak Tamburini staví mašiny a jak si s tím vyhraje, než se k něčemu dopracuje?
takhle můžeš mluvit o Ferat2, ale ne o mašině od Massima..
deluxa tá motorka je prototyp jediná svojho druhu, z dielne majstra, postavená z dielov TOP svetových výrobcov. Tá moto nesie názov nevyčíslitejnej hodnoty. Nemusí mať najlepšie jazdné vlastnosti, akceleráciu ani TOPspeed. Ona je skrátka jedinečná a o to ide.
Pokial nie je odskusana v sutaziach trebarz len na narodnej urovni tazko mozem tvrdit ze je vyborna. Nepisem ze je zla ale take rychlostavby su cisto zamerane len na vysatie penazi od tych co nevedia co s nimi a to sa mi nepaci. Proste neuznavam take stavby pokial nieco hmatatelne nedosiahli. Vy si myslite ze v bmw by nedokazali vyladit motor na tych deklarovanych 230k ale Tamburiniho rodina niekde v garazi to zmakla? :D to je smiesne vzdy je to na ukor niecoho ineho...
Tamburini moc špatnejch motorek neudělal a jestli je něco rychlejší?To určitě jo,ale taková už bude taky za slušnej obnos.
Tohle je ale moc hezký a hezky poskládaný
Nějaké řeči o tom,jak nebude jezdit,jak bude drahá atd,tady jde o to ,jak vypadá a že ji navrhoval bůh mezi konstruktery,takže tak k ní shlížím.Je to vzhledově nádherné a není důvod ji hanět jen proto,že si ji nikdy nekoupím, protože je drahá. Jestli Vám jde jen o tohle,jezděte na Číně,TA JE LEVNÁ DOST
Nikto na nej nebude jazdit okruhovo lebo je draha a vzacna ale vsetci vedia ze je to skvela motorka. To by ma zaujimalo podla coho? Podla cisel vaha/vykon 150/230? To o motorke a motore skoro nic nehovori ani, zlatanina najlepsich materialov na trhu vam nezaruci ze bude motorka na okruhu schopna konkurecie. Tie maloseriove stroje podla mna nesiahaju specialom alebo kvazi specialom pripravenym na okruh ani po kotniky. Zoberem ZX10R winter edition a pojazdil by som lepsie, lacnejsie a rychlejsie. A este furt by mi ostala kopa penazi nazvys. To je len dalsia vec na vytrieskanie penazi zo slavneho mena tak ako plagat do garaze dobre...
ten kdo tento motocykl kritzuje nemá o konstruktérské práci ani ponětí. Na tomto projektu se (bohužel se zpožděním) použilo tolik inovativních řešení , že výrobci s toho budou těžit ještě další dekádu.
Nebude to nikdy ikona jak 916 nebo F4 páč jí nikdy neuvidíte na silnici a nebude si jí moct dovolit skoro nikdo z nás (300k v Eurech je opravdu dost peněz).
Je potřeba se na ní pohlížet jako vrchol konstruktérského umu jednoho s nejlepších motocyklových konstruktérú a designerú kterým Massimo Tamburini bezesporu byl.
Kdo někdy pracoval na jeho motorkách ví o čem mluvím. Ty ostatní , at'si to někdy zkusí a možná prozřou
Vzhledem k tomu,že třeba Bimota kterou spoluzakládal ,používala i japonský motory,mi nepřijde divný ani použití motoru německýho.Stejně je to takový,že MvAgusta motory vycházej technicky ze Suzuki,Aprilia jim motor nepučí a Ducati patří Němcům taky...
Poctu jednomu z nejvetsich italskejch nejen motodesigneru si predstavuju trosicku jinak a hlavne NE s motorem OD NEMCOURA!
ale pěkný to samozřejmě je, o tom žádná
ale za ty prachy radši Suter MMX a Desmosedici
až na ty vejfuky to je dost podobný F4, která světlo světa spatřila už někdy v roce 1999, akorát to má víc hran, takže nic novýho pod sluncem. taky mi uniká smysl použití motoru BMW, jako by v itálii neměli vlastní pořádný motory (Panigale, F4 1000)... jestli je cena vážně 8 mega tak to ani nemá cenu komentovat
Co k tomu dodat. Jednoduše superbike, který si "můžete" koupit. Design klasicky italský. Pěkný, ale ne nic vyloženě revolučního. Technika prostě dnešní špička. Motor z BMW SBK. K tomu pár frézovaných detailů, jméno po věhlasném designérovi a máme tu stroj za 8 milionů nebo kolik. Trochu moc. Ale proč ne, pěkně se na to dívá a chvilku je o čem psát...
i když zalehávačky už nemusím tak tahle je ta jedna z tech dokonalých paradní práce
Ty to nechápeš, i když to tam máš napsaný. Sám na tom projektu pracoval několik let, syn to jen dodělal. Viděl jsi někdy, co měl Tamburini k dispozici pro vývoj a jak pracoval? Produkt z garáže si tedy představuju jinak. Jistěže nepotřeboval za sebou velkou firmu, on dokázal postavit mašinu sám včetně hliněné kapotáže. Tady nejde vůbec o to, jestli ta mašina je konkurenceschopná nebo ne, ale o to, že ho nazýváš garážistou a přitom má k dispozici moderní studio, software atd. Jestli jsi nepochopil, jaký je rozdíl mezi ním a stavitelem z garáže, tak se nedivím, že ti je smiesno. Blbovi je směšné skoro cokoli. Tím s tebou končím..
to@Petta Pises hovadiny az mi smiesno je. Tamburiniho rodina sa dohodla s nejakym investorom boh vie s kym a niekde v boh vie akych podmienkach to bolo poskladane. Vytiahli stare vykresy zo suplika a kto vie kolko tam je originalneho prave od neho. Teraz niekde citam ze jeho syn zostavoval prototyp.
toto hovori za vsetko v akych podmienkach bol vytvoreny ten bajk
Tamburini worked hard on the project for a couple of years, on his own, with only the assistance of his son Andrea, a couple of young engineers, and a composite-materials specialist. He would have no problem setting up the jig, cutting and welding the tubing as he had been masterfully doing for all his years at Bimota. Even later in life, he was never afraid to get his hands dirty.
Urcite nepodcenujem taku robotu ani kvality tej motorky ale pisem neda sa to zrovnat s velkou znackou kde pracuje cele vyvojove oddelenie a lietaju tam uplne ine sumy. Takto postaveny bajk nemoze nikdy konkurovat mozno to platilo tak v roku 1930 nie v dnesnej dobe.
ta barva to neuveritelne utapi
z prdu kulicka. nic proti mistrovi, ale tohle neni pocta, podle myho nazoru soukromyho.
Pocta Talianovi, ktorý bol jedným zo zakladateľov Bimoty (upravená Ducati) mal prsty aj v MV Auguste a motorka na jeho počesť má motor BMW (nemecký) rofl???
Tak já nevím, co si té mašině myslet. Inovaci nevidím žádnou ani technicky ani designově. Spíš je to slátanina všech značek. Třeba zadek je Tuono Factory. Všechno už tu bylo. A nejvíc se mi nelíbí ta barva.
No a ty parametry zase nejsou tak supr, ktyž moto nemusí splňovat emise a další normy...
RenekD> Co by na to řekli, když je určená pouze na okruh.
Bomba
.
Nádherný. Hodně v tom vidím inspiraci Panigale,ale nastrojit to na 4- válec, to je super prácička.
STK nebo Policie na to řeknou jen to, co jim my sami dovolíme. My platíme daně, my jsme stát a my rozhodujeme o tom, jaké zákony tu budou platit. Policie je tu od toho, aby kontrolovala a vynucovala jejich dodržování. Pokud vláda či parlament jedná v rozporu se zájmy občanů, mají občané plné právo ji odstranit. Jak už řekl Prezident republiky, existuje demokratický i nedemokratický způsob jak toho dosáhnout. Je to jen o svědomí každého jedince kterou si zvolí.
Čím více si necháme od různých Humlů či Ťoků kecat do života, tím dřív nám zakážou i dýchat.
Jo jen nevím co by na to řekli naši odborníci na stk nebo policie
...
Nevim, jestli tu motorku vic zabiji predek ala Road King nebo podsedlak ala RC8.
Osobne preferuji prisne funkcni detaily zavodnich stroju nez samolibe detaily z hliniku.
A jestli ma motorka do vitriny 200 nebo 230 koni je take relativne podruzne.
Motorka pekna, ale nicim vyjimecna.
Když na tu italskou krasavici koukám, vybavuje se mi jeden díl Top Gearu kde Jeremy Clarkson řešil jestli je Alfa Romeo 8C Competizione umělecké dílo. Většina toho, co tam zaznělo by se dalo použít i na tuhle motorku. Vzhledem k astronomické ceně ji na silnici asi moc často nepotkáme a to je její největší problém. Tyhle stroje si pořizují bohatí sběratelé, kteří si platí pikolíky aby z nich v garáži utírali prach. O to víc si vážím opravdových nadšenců, kteří vědí, že to nejlepší, co pro takovou motorku můžou udělat, je vzít ji na okruh a zkoušet tam, kde leží její limity. Protože to je její smysl, účel, pro který byla stvořena. Tahle motorka chce svému pilotovi vyčarovat ten samý úsměv jako kterákoli jiná sériová kolegyně.
A klidně se vsadím, že kdyby Massimo žil, největší radost by mu udělalo to, že jeho motorka jezdí a dělá majiteli radost.
Krásny technický skvost
Twl taková splácaná bezduchá zmrzlina a vy naděláte ... radši ZXR 750, VFR 750, Ducati 916, ... něco, co má ducha opravdové motorky ... ne showbike
deluxa, co to meleš? v jaký garáži? víš, co všechno mají k dispozici a jak dlouho trval vývoj? viděl jsi někdy, jak Tamburini staví mašiny a jak si s tím vyhraje, než se k něčemu dopracuje?
takhle můžeš mluvit o Ferat2, ale ne o mašině od Massima..
Nádherná.
deluxa tá motorka je prototyp jediná svojho druhu, z dielne majstra, postavená z dielov TOP svetových výrobcov. Tá moto nesie názov nevyčíslitejnej hodnoty. Nemusí mať najlepšie jazdné vlastnosti, akceleráciu ani TOPspeed. Ona je skrátka jedinečná a o to ide.
Pokial nie je odskusana v sutaziach trebarz len na narodnej urovni tazko mozem tvrdit ze je vyborna. Nepisem ze je zla ale take rychlostavby su cisto zamerane len na vysatie penazi od tych co nevedia co s nimi a to sa mi nepaci. Proste neuznavam take stavby pokial nieco hmatatelne nedosiahli. Vy si myslite ze v bmw by nedokazali vyladit motor na tych deklarovanych 230k ale Tamburiniho rodina niekde v garazi to zmakla? :D to je smiesne vzdy je to na ukor niecoho ineho...
Tamburini moc špatnejch motorek neudělal a jestli je něco rychlejší?To určitě jo,ale taková už bude taky za slušnej obnos.
Tohle je ale moc hezký a hezky poskládaný
Nějaké řeči o tom,jak nebude jezdit,jak bude drahá atd,tady jde o to ,jak vypadá a že ji navrhoval bůh mezi konstruktery,takže tak k ní shlížím.Je to vzhledově nádherné a není důvod ji hanět jen proto,že si ji nikdy nekoupím, protože je drahá. Jestli Vám jde jen o tohle,jezděte na Číně,TA JE LEVNÁ DOST
Nikto na nej nebude jazdit okruhovo lebo je draha a vzacna ale vsetci vedia ze je to skvela motorka. To by ma zaujimalo podla coho? Podla cisel vaha/vykon 150/230? To o motorke a motore skoro nic nehovori ani, zlatanina najlepsich materialov na trhu vam nezaruci ze bude motorka na okruhu schopna konkurecie. Tie maloseriove stroje podla mna nesiahaju specialom alebo kvazi specialom pripravenym na okruh ani po kotniky. Zoberem ZX10R winter edition a pojazdil by som lepsie, lacnejsie a rychlejsie. A este furt by mi ostala kopa penazi nazvys. To je len dalsia vec na vytrieskanie penazi zo slavneho mena tak ako plagat do garaze dobre...