Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jean192: Máš recht, nakonec je na vině stejně vývojář. Nakonec, kdyby to ABS nevymysleli, těžko by nám ho mohl Brusel vnutit (skoro) všude. Já bych do terenu sundal i blinkry, baterku a starter. Do základu stačí světlo přední, zadní, brzdové, 10dkg drátu a zapalování ať má radši svůj vlastí okruh. Motor testovat na minimálně 1000 hodin a je z toho zase enduro od slova endurance = odolnost, vytrvalost.
hrochi: Bohužel neválí, taky bych nějakou bral, ale počítají přesně Jinak jsem na vlastní oči viděl když je vykládali z kontejneru jak hned to Made in India přelepovali Made in Austria
Jezdím je tam tak 2x do měsíce nakládat a přál bych všem to množství motorek vidět!!! Nakládám úplně všechno od malých padesátek až po nový 1290 nebo RC8.
jean192: lid si to nežádá, ale v Bruselu vědí nejlíp, jaká kurvítka lid nutně potřebuje ...
olha: hm, akorát v Číně jim na to stačí jedna kopírovací fréza ...
Škoda, že ty off netestují alespoň na 1000 hodin. Sto hodin je na 4t dost prd. To je 14dní na dakaru a pak vyhodit. Dřív to byly 3 výměny oleje - dnes generálka motoru. Chápal bych to u 2t.
Já si myslím, že pohled do R&D jakékoliv motocyklové fabriky je pro běžného motofandu technický svátek. A je úplně fuk, jestli je ta fabrika oranžová, zelená, červená, nebo černá. Škoda že není v reportáži návštěva v sesterské WP, která sídlí hned vedle. Dělají se tam výfuky a podvozky. Což je u KTM docela klíčová komponenta. Skvělý článek
Jen tak dál, kluci oranžový, Matighofenští.
V Hondě, Suzině, Jamaze i Kawě už začínají hromadně páchat harakiri.
z toho kablu ide strach
Hmmm po nástupu nové Hondy afrika twin KTM přijde o velkou část zákazníků
Podľa mňa nie vývojár (za čo už len ten chudák môže?), ale marketingové a PR oddelenie.
jean192: Máš recht, nakonec je na vině stejně vývojář. Nakonec, kdyby to ABS nevymysleli, těžko by nám ho mohl Brusel vnutit (skoro) všude. Já bych do terenu sundal i blinkry, baterku a starter. Do základu stačí světlo přední, zadní, brzdové, 10dkg drátu a zapalování ať má radši svůj vlastí okruh. Motor testovat na minimálně 1000 hodin a je z toho zase enduro od slova endurance = odolnost, vytrvalost.
Hrochi, eu zatiaľ chce len ABS, proti ktorému nič nemám. Ale kto reálne potrebuje tri palivové mapy, elektronické tlmiče, trakčné kontroly ...
hrochi: Bohužel neválí, taky bych nějakou bral, ale počítají přesně Jinak jsem na vlastní oči viděl když je vykládali z kontejneru jak hned to Made in India přelepovali Made in Austria
Nagron: A neválí se jim tam už někde 390 enduro nebo adventure? Vlastně ty budou z Indie, ale ten motor se jim v R&D povedl.
pěkný článek,stačilo by mi v takový fabrice uklízet,to bych bouchal i přesčasy
Jezdím je tam tak 2x do měsíce nakládat a přál bych všem to množství motorek vidět!!! Nakládám úplně všechno od malých padesátek až po nový 1290 nebo RC8.
jean192: lid si to nežádá, ale v Bruselu vědí nejlíp, jaká kurvítka lid nutně potřebuje ...
olha: hm, akorát v Číně jim na to stačí jedna kopírovací fréza ...
Škoda, že ty off netestují alespoň na 1000 hodin. Sto hodin je na 4t dost prd. To je 14dní na dakaru a pak vyhodit. Dřív to byly 3 výměny oleje - dnes generálka motoru. Chápal bych to u 2t.
Supr reportáž, dík!
Kéž bychom v naší malé republice taky jednou něco takového měli..
KTM go-go!
Přesně jak to napsal ullw. Tohle je normál, to je všude.
Hezký,chtěl bych tam pracovat
pěkná fabrika,pěkný článek,ale ktm na japonce stačit nebude!
fajn clanek
ten kabelový svazek bych malem neveril... maras tolik kurvitek...
absolutne perfektny clanok :) Hned idem zdielat na nas KTM Facebook :)
Avatour, presne, tiež som na to čumel. Ale když lid to žádá...
Já si myslím, že pohled do R&D jakékoliv motocyklové fabriky je pro běžného motofandu technický svátek. A je úplně fuk, jestli je ta fabrika oranžová, zelená, červená, nebo černá. Škoda že není v reportáži návštěva v sesterské WP, která sídlí hned vedle. Dělají se tam výfuky a podvozky. Což je u KTM docela klíčová komponenta. Skvělý článek
Bejt taková fabrika u nás, tk už je dávno rozkradená...
Naivne si preji, aby ten mensi svazek byl do noveho Duka...
Ta fotka s tema kabelama ma potencial spis vydesit nez ohromit.