Rozhovor s novým viceprezidentem BMW: „Snažím se z BMW udělat zážitkovou značku“
Text: Honza Zajíček | Foto: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 14.10.2022 | Zobrazeno: 5 424x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 14.10.2022 | Zobrazeno: 5 424x
chybí poznámka že se jedná o PR článek , pak by to bylo vše hned jasnější
BMW ako zazitkova znacka? neviem neviem
1 reakce
No, mne dostala tato věta:
"Za druhé tu máme velký prostor v tom, že k nám chodí servisovat pouze 50% zákazníků."
Takže, milí klienti, už víte, proč máte na vcelku dobré motorce namontován bambilion 3,14-vin, které vám ten fantastický displej po každé jízdě rozblikají s takřka stoprocentní jistotou.
Prostě ať chcete nebo ne, koupí tohodle křápu se bez odmluvy a nemilosrdně řadíte do druhých padesáti procent.
Čest památce vaší druhdy funkční kreditky...
Reakce na Francise eR
Pokud mi někdo - kdokoli - řekne, že dělá marketingovou strategii, prodává produkt a já že jsem klient, automaticky vyseknu otoč o 180° a dávám nohy na ramena.
Překlad do češtiny srozumitelné normálním lidem - prodávám totál šajs a ty to všecko hezky zalepíš, protože jsi HEJL z Čechistánu!!!
Těšilo mne...
Jak kdysi zpíval Katapult:
Někdy příště,
slíbí si a v davu zmizí...
Mně ta vize "cool komunity BMW" připadá trochu ujetá. Asi jako bavit se v baru s přihřátým. A ty plky o neutrálním palivu , to je taky marka. Nějak se v těch digitálních elektronických a jiných novotách začínám ztrácet.
Bavorák byl vždy o poctivé důkladné práci a čas od času k tomu nějaké originální neotřelé technické řešení, které nasralo konkurenci. A vždy taky o spolehlivosti stroje. To dělá charakter a legendu značky.
A ne nějací pošuci s užovkou kolem krku.
2 reakce
Když mají Američané ráno, my máme odpoledne... to je asi překlep s tou naší půlnocí a US morning, ne?
BMW jsou určitě dobré motorky, ale já u nich postrádám duši... to byl důvod, proč jsem se zbavil GS. Ta motorka dělala všechno moc pěkně, ale nemohl jsem si s ní popovídat.
A také jsem se snad nevrátil z cesty bez nějaké rozsvícené kontrolky, problému s keyless nebo povolených drátů, které jsem postupně musel všechny nahradit nebo zalepit. Od určité doby mi to přijde nějak méně kvalitní.
2 reakce
Pro mě elektronikou přeplněné motorky přestaly být zážitkem a naopak začaly být zcela nudné a unylé. I když jak se to vezme. Můj kamarád s novým BMW se ze třech výletů, které jsem s ním za poslední 2 roky absolvoval 2x vracel domů předčasně a v nouzovém módu - tak možná tohle má být ten pravý zážitek
… a proto si hýčkám BMW z dob, kdy byl ještě svět normální ….
4 reakce
Občas netreba dať na prvý dojem. U mňa nebol práve najlepší, ale dal som na seba a na slepo si kúpil BMW a neľutujem. Do komunity jazdcov na BMW som ale nezapadol, neviem sa tváriť tak dôležito… ( alebo je chyba vo mne ? )
Můžeme jen doufat v syntetické palivo z CO2 zachyceneho ze vzduchu
1 reakce
BMW je zazitkove uz dnes. Zacina to cenovkou a pak dal pokracuje...
Novinářským stylem tak trochu vytrhnu z kontextu:
a) Co se týče marketingu, nemyslím si, že je rozdíl mezi spalovacím a elektrickým produktem.
b) Máme CE-04 ... a samozřejmě už teď přemýšlíme, jak dostat tuhle technologii do velkých motorek.
c) Potřebujeme kompletně změnit myšlení nad samotným strojem.
Co si z toho mám vzít? Podržet si současné spalovací stroje, jak nejdéle to jen půjde.
já mám s klientským centrem BMW "zážitek"...před cestou k dealerovi jsem požádal klientské centrum BMW o zaslání manuálu v PDF k modelu X1, abych byl schopen provést zkušební jízdu...má to tolik asistentů a el.sraček že jsem nechtěl být za úplného idiota...nějaký blbec mi poslal manuál v angličtině s tím že si můžu příslušnou knížku koupit u dealera...po 2 hodinách studia jsem zjistil že mám problémy s technickými pojmy, začal jsme googlit a našel jsem stejný manuál v češtině...
Když jsem kupovala dceři toyotu, našel jsem podle VIN manuál ne webu toyoty s kompletním popisem výbavy kterou to mělo...
Takže to je můj ZÁŽITEK se značkou BMW...přitom stačí vyházet idoty, které práce nebaví a nasadit tam normální pracovité lidi
4 reakce
Pro mě je budoucnost děsivá A těch zážitků bude potom určitě mnoho
a proto zavádíme režim ECO ... pak plánujeme přidat automat a režim SuperECO s maximem 11 KW a budou moct na GS s nadsázkou nasávat zážitky i lidi s papíry na čtyřkolové BMW. Pro největší vychutnávače připravujeme autonomní řízení. Už se nám jaksi ztrácí podstata motorek v záplavě všech možných i nemožných asistentů a jiných pomocníčků.
1 reakce