Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zděs sjudá, jak říkáme my latiníci.
https://www.ural.cz/web/ural-cenik-vybava-popis/
Jak se mohou uživit, o tom fakt nehodlám meditovat.
Je fakt, že tahle trojkolka byla kdysi finančně dostupnější verzí tzv. off-roadu, páč Niva byla úzký profil, jak se kdysi říkalo. Viděl jsem kdysi borca, který na tom přivezl odkudsi z pralesa celou svoji famílii do okresního górodu. On, jako velitel vozu, navigátor a střelec - pardon - řidič, báryšňa pásla na tandemu dítě a dva další potomci byliv sajdě.
Těžká pohoda.
Targus -
Myslím, že klasický mužik, který si utírá zadek lopuchem (pokud vůbec), nebude hlavní koncový zákazník pro tenhle elektrický zázrak, nebo i ty ostatní akční modely, co Ural v poslední době chrlí na západní trh.
Docela by mě zajímalo, jestli Ural má taky nějakou základní nosnou řadu, něco jako "klasik vezděchod" Něco co je natřený štětkou, šrouby jsou dotažené kladivem, plech nádrže je přetavený tank z WWII, ovšem stojí to pár šupů, jezdí to i na bahno z pod vrtné věže a při -30ti pod tím stačí zapálit vysušený koňský trus politý naftou a chytne na brnk.
Tyhle akční modely jsou sice zajímavý, kolikrát i fakt pěkný, nicméně to přece nemůže držet tu fabriku při životě.
Kolem rusů jsem se točil i s dětskými léty asi tak 30 let. Nějak si nemůžu vzpomenout, které osobní auto tenkrát udělalo v poho 300 tis. km bez hrábnutí do motoru. Tedy kromě výměny triplexu, to je jasné.
A s rusy jsem skončil, když do toho začali srát elektroniku. Všecko, co neslo nápis Bosch, šlo do kytek doslova cvalem.
Takže Ivan šel v r. 2004 z baráku po výměně altíku s nápisem Bosch, držáku altíku, odporového trimeru pro přidávání plynu s nápisem Bosch, lambda sondy s nápisem Bosch.
Asi se soudruzi v Německu špatně vyspali.
Ano, výborně, Ural je motorka určená i k dobrodružným výpravám a až mi dojde "šťáva" někde uprostřed pustiny, tak já si osobně nic dobrodružnějšího představit nedovedu, takže skvělý počin
nejdřív jsme jezdili na páru, nyní benzín, nafta-dál to bude přirozený vývoj, ale tyto stroje začnou mít svůj standard, až bude opravdu čístá výroba elektřiny. Ale i tyto pokusy mají svůj smysl. Kdo koupí, ať koupí. Já ne.
Trochu mimo mísu .Nejsem fanatický zastánce Uralů,ale příspěvky typu kamarád povídal,že mu kamarád povídal nemusím.Jezdím s ním a vím svoje .
Jinak v USA je vývojové a obchodní centrum,které vedou Rusové a v Irbitu samotná výroba.
Kdyby taková Jawa byla na tom stejně .
Jak já znám Rusko (a znám ho fakt dobře), tak jsem přesvědčen, že i kdyby do rámu namontovali pohon na vodík, tak to stejně bude nespolehlivá mrcha, které třeba upadne něco, co na jiných mašinách vydrží celý život. A kdyby to začali vyrábět, tak po čase přijde ke slovu ruská mentalita: " už jsme to jednou viděli,... takže to umíme vyrobit sami, bez nějakých blbých Amíků." No a to pak bude konec všem nadějím.
Sami rusové Vám řeknou, že v Rusku neumí vyrobit spolehlivé, kvalitní auto ( nemluvě o elektropohonu). Já sám jsem několik těch ruských "zázraků" dlouhodobě používal v práci. Není o co stát.
Myslím, že soudruzi proje.ali peníze i Američanům.
Moc si neumím představit, jak může rozumný člověk fandit elektromobilitě u tahačů.
Baterie u vozidla na váhovém limitu prostě použít nelze, protože jsou jednoduše těžší, než motor a zásoby paliva v nádržích. Kromě toho dolet takového komoně je běžně okolo 3 000 km na jedno tankování.
Abych nebyl za bourače báboviček, umím si představit auto na elektriku, které ujede bez nabíjení za 15 hodin (max. povolená délka směny řidiče) nějakých 750 km. Tolik opravdu jezdíme. Ne každý den, ale jezdíme.
A samozřejmě po devíti hodinách pauzy by měla být mašinka nabouchaná na full, protože těch 15-hodinových šichet můžem udělat až tři týdně.
Jak jsem poznal Rusko, uživatelé takových strojoven, jako je Ural, by museli tento elektrostrojek nabíjet přes vlastní elektrocentrálu hnanou benzínem.
Takže pomineme-li účinnost spalovacího motoru v elektrocentrále, který je na tom o něco hůř, než motor z Uralu, přijdeme ještě navíc o benzín pokrývající ztráty způsobené přenosem el. energie v soustavě vedení na motorce a skladováním v bateriích.
K tomu připočteme externalizaci nákladů na výrobu a likvidaci baterií - přesně tak to dělají zelení soudruzi - a vyjde nám opravdu skvělé číslo, jak levně šetrně vůči přírodě můžem jezdit na tříkolovém elektrokočáru tam i zpět.
No nekup to.
A proč ne? Elektrická sajda dává smysl. Nejspíš i pro Amíky. Na nákupy, kolem komína, na kafe nebo jen tak si zablbnout, na to všechno stačí. Cestovat na tom stejně nikdo asi nebude.
Otázka je, jak jsou na tom s dostupností stabilního dobíjecího proudu v Rusku, ale to je jejich problém. Osobně si myslím, že se to v civilizací zpovykaném světě prodávat bude a to je to, oč tu běží
No abych tak pravdu řekl ,moc mi to smysl nedává.Ale zase je to pouze můj subjektivní názor.Pokud si to veřejnost bude žádat ,tak proč Ural s elektrickým pohonem nevyrábět. Rád se podívám a třeba i svezu.
Můj fyzikář na střední škole kdysi prohlásil při zkoušení jedné švarné dívčiny:
"Bože, do čehos to vložil duši!"
A já zvolám:
"Ivane, do čehos to vložil baterky?"
Ale vážně, tohle už fakt jde za všechny čáry. Tlouct se dvě hoďky na sajdě a pak si krátit třináct hodin chlastáním Jelzin vodky a výrobou bárbekjú z odzeleněného masa omytého hypermanganem, to fakt není model trávení času, který by se úplně kryl s mou představou.
Další naprosto zbytečný prototyp jehož technické parametry jej již v době představení odsouvají na smetiště dějin. Redaktor raději ani nezkoušel uvést dobu dobíjení do plného stavu, jelikož i těch 13 hodin je dostatečně šílených na to, aby si tuhle hračku kdokoli při smyslech koupil. Ke cti fabriky tak snad může být jedině to, že vývoj platí ze svého a nedojí daňové soustrastníky jako se tomu velmi často děje v EU. Mimochodem pevně věřím, že potom, co Evropský parlament schválil další zpřísnění flotilových emisí pro automobilky se všichni na jaře vydáme k volbám a ty darmožrouty z jejich lavic vypráskáme svinským krokem. Je to poněkud levnější a humánnější nežli kalašnikov.
Re: petrik1 - Poznej pět rozdílů
Krásný Dněpr, někdo si dal práci
Cílem tohoto projektu je právě otestovat reakci veřejnosti., takže děkujeme všem za názory a předáváme je dál.
Pavel Kučera
No jo vy holt civilizovaní
Voni ti bolševici rozloží ty imperialisty zevnitř.No tak charašo.
raid
zděs sjudá, jak říkáme my latiníci.
https://www.ural.cz/web/ural-cenik-vybava-popis/
Jak se mohou uživit, o tom fakt nehodlám meditovat.
Je fakt, že tahle trojkolka byla kdysi finančně dostupnější verzí tzv. off-roadu, páč Niva byla úzký profil, jak se kdysi říkalo. Viděl jsem kdysi borca, který na tom přivezl odkudsi z pralesa celou svoji famílii do okresního górodu. On, jako velitel vozu, navigátor a střelec - pardon - řidič, báryšňa pásla na tandemu dítě a dva další potomci byliv sajdě.
Těžká pohoda.
Poznej pět rozdílů

j
Targus -
Něco co je natřený štětkou, šrouby jsou dotažené kladivem, plech nádrže je přetavený tank z WWII, ovšem stojí to pár šupů, jezdí to i na bahno z pod vrtné věže a při -30ti pod tím stačí zapálit vysušený koňský trus politý naftou a chytne na brnk.
Myslím, že klasický mužik, který si utírá zadek lopuchem (pokud vůbec), nebude hlavní koncový zákazník pro tenhle elektrický zázrak, nebo i ty ostatní akční modely, co Ural v poslední době chrlí na západní trh.
Docela by mě zajímalo, jestli Ural má taky nějakou základní nosnou řadu, něco jako "klasik vezděchod"
Tyhle akční modely jsou sice zajímavý, kolikrát i fakt pěkný, nicméně to přece nemůže držet tu fabriku při životě.
šerpa_mirek
Kolem rusů jsem se točil i s dětskými léty asi tak 30 let. Nějak si nemůžu vzpomenout, které osobní auto tenkrát udělalo v poho 300 tis. km bez hrábnutí do motoru. Tedy kromě výměny triplexu, to je jasné.
A s rusy jsem skončil, když do toho začali srát elektroniku. Všecko, co neslo nápis Bosch, šlo do kytek doslova cvalem.
Takže Ivan šel v r. 2004 z baráku po výměně altíku s nápisem Bosch, držáku altíku, odporového trimeru pro přidávání plynu s nápisem Bosch, lambda sondy s nápisem Bosch.
Asi se soudruzi v Německu špatně vyspali.
Ano, výborně, Ural je motorka určená i k dobrodružným výpravám a až mi dojde "šťáva" někde uprostřed pustiny, tak já si osobně nic dobrodružnějšího představit nedovedu, takže skvělý počin
Trochu mimo mísu
.Nejsem fanatický zastánce Uralů,ale příspěvky typu kamarád povídal,že mu kamarád povídal nemusím.Jezdím s ním a vím svoje
.
.
Jinak v USA je vývojové a obchodní centrum,které vedou Rusové a v Irbitu samotná výroba.
Kdyby taková Jawa byla na tom stejně
Jak já znám Rusko (a znám ho fakt dobře), tak jsem přesvědčen, že i kdyby do rámu namontovali pohon na vodík, tak to stejně bude nespolehlivá mrcha, které třeba upadne něco, co na jiných mašinách vydrží celý život. A kdyby to začali vyrábět, tak po čase přijde ke slovu ruská mentalita: " už jsme to jednou viděli,... takže to umíme vyrobit sami, bez nějakých blbých Amíků." No a to pak bude konec všem nadějím.
Sami rusové Vám řeknou, že v Rusku neumí vyrobit spolehlivé, kvalitní auto ( nemluvě o elektropohonu). Já sám jsem několik těch ruských "zázraků" dlouhodobě používal v práci. Není o co stát.
Myslím, že soudruzi proje.ali peníze i Američanům.
_Sparrow_
Moc si neumím představit, jak může rozumný člověk fandit elektromobilitě u tahačů.
Baterie u vozidla na váhovém limitu prostě použít nelze, protože jsou jednoduše těžší, než motor a zásoby paliva v nádržích. Kromě toho dolet takového komoně je běžně okolo 3 000 km na jedno tankování.
Abych nebyl za bourače báboviček, umím si představit auto na elektriku, které ujede bez nabíjení za 15 hodin (max. povolená délka směny řidiče) nějakých 750 km. Tolik opravdu jezdíme. Ne každý den, ale jezdíme.
A samozřejmě po devíti hodinách pauzy by měla být mašinka nabouchaná na full, protože těch 15-hodinových šichet můžem udělat až tři týdně.
raid
Jak jsem poznal Rusko, uživatelé takových strojoven, jako je Ural, by museli tento elektrostrojek nabíjet přes vlastní elektrocentrálu hnanou benzínem.
Takže pomineme-li účinnost spalovacího motoru v elektrocentrále, který je na tom o něco hůř, než motor z Uralu, přijdeme ještě navíc o benzín pokrývající ztráty způsobené přenosem el. energie v soustavě vedení na motorce a skladováním v bateriích.
K tomu připočteme externalizaci nákladů na výrobu a likvidaci baterií - přesně tak to dělají zelení soudruzi - a vyjde nám opravdu skvělé číslo, jak levně šetrně vůči přírodě můžem jezdit na tříkolovém elektrokočáru tam i zpět.
No nekup to.
A proč ne? Elektrická sajda dává smysl. Nejspíš i pro Amíky. Na nákupy, kolem komína, na kafe nebo jen tak si zablbnout, na to všechno stačí. Cestovat na tom stejně nikdo asi nebude.
Otázka je, jak jsou na tom s dostupností stabilního dobíjecího proudu v Rusku, ale to je jejich problém. Osobně si myslím, že se to v civilizací zpovykaném světě prodávat bude a to je to, oč tu běží
Já vám nevím. Jsem fanda elektromobility u aut,tahačů a podobných strojů, ale do motorek mi to necpěte prosím.
No abych tak pravdu řekl ,moc mi to smysl nedává.Ale zase je to pouze můj subjektivní názor.Pokud si to veřejnost bude žádat ,tak proč Ural s elektrickým pohonem nevyrábět. Rád se podívám a třeba i svezu.
Zajímavé..ale řekl bych- slepá evoluční ulička!
Z Uralu mají trčet válce a basta!!
Ural na baterky, tak urcite
domyslieť dobijanie pocas jazdy cez tri kolesa tak to uz by sa aj blížilo k Perpetuum mobile
Můj fyzikář na střední škole kdysi prohlásil při zkoušení jedné švarné dívčiny:
"Bože, do čehos to vložil duši!"
A já zvolám:
"Ivane, do čehos to vložil baterky?"
Ale vážně, tohle už fakt jde za všechny čáry. Tlouct se dvě hoďky na sajdě a pak si krátit třináct hodin chlastáním Jelzin vodky a výrobou bárbekjú z odzeleněného masa omytého hypermanganem, to fakt není model trávení času, který by se úplně kryl s mou představou.
Další naprosto zbytečný prototyp jehož technické parametry jej již v době představení odsouvají na smetiště dějin. Redaktor raději ani nezkoušel uvést dobu dobíjení do plného stavu, jelikož i těch 13 hodin je dostatečně šílených na to, aby si tuhle hračku kdokoli při smyslech koupil. Ke cti fabriky tak snad může být jedině to, že vývoj platí ze svého a nedojí daňové soustrastníky jako se tomu velmi často děje v EU. Mimochodem pevně věřím, že potom, co Evropský parlament schválil další zpřísnění flotilových emisí pro automobilky se všichni na jaře vydáme k volbám a ty darmožrouty z jejich lavic vypráskáme svinským krokem. Je to poněkud levnější a humánnější nežli kalašnikov.
Ten prázdný držák spojkové páčky vypadá hrozně, to nemohli koupit novou objímku na zrcátko? Rusko...
LOL
tak to je sexy jako rejžovej nákyp s cibulí..Charisma stroje=0
Takže už to v sobě nemá nic, kvůli čemu by to člověk měl chtít
Míněno kouzlo Uralu...
Ne, ani ne.