ktm_unor




Italský Volt přináší do světa elektromotorek styl

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Brenek (10) napsal 29.03.2017 v 22:21

Petřičák: Doufá že ještě dlouho budu jezdít na BN-95. A jináč na sluńíčkáře seru,brečej na špatném hrobě. Co velké lodě žerou mazut ,čudéj a níkomu to nevadí .

Petřičák (184) napsal 29.03.2017 v 02:16

JWK: Jinými slovy hlasitě spekulujete, jelikož nic jiného než zbožné přání v ruce nemáte. V tom případě se laskavě k Vašemu zelenému bohu modlete dál a dokud nebudete mít ten Váš geniální vynález, doporučoval bych být ticho a šoupat nohama.

JWK (2) napsal 28.03.2017 v 15:11

Elektřině patří budoucnost to je bez diskuze. Před mnoha lety bylo nemyslitelné že by se zájem o plnokrevné koně mohl u mužské populace přešaltrovat na ta nechutná kola s motory, Ta prehistorická motorová monstra se ale vyvinula a nakonec stala dominantní a na koních dneska jezdí skoro výhradně pouze romantické slečinky. A písnička se opakuje. Elektro je defakto v začátcích (i když první elektroauto bylo tuším z roku kolem 1880) a naráží na to samé na co narážela pára, benzín, nafta, jádro apod. Pokud se podaří vyřešit nějakým geniálním způsobem akumulátory potom bude na straně spalovacích motorů již jen krásný zvuk. Uvidíme co bude za pouhých 10 let, což je z hlediska vývoje nic. za 40 let potom už spalovací motor bude asi jen záležitostí srazu oldtimerů a muzeí. Rozhodně svým názorem nebráním ani nefandím ani jednomu, POUZE rozumně uvažuji a beru v potaz historický i současný vývoj.

Petřičák (184) napsal 27.03.2017 v 00:14+1

Brenek: Kdepak, na naši politickou reprezentaci je škoda i laciného olova, natožpak drahého lithia.

Brenek (10) napsal 26.03.2017 v 16:47

Ahoj Petřičáku ,ale ten pocit mít pod zadkem,časovanou booombu.A pak s tím vlítnout do parlamentu,no super.

sered (113) napsal 25.03.2017 v 06:48

tencotancismoto> nezapomen ale dat do posledni vule EKOkremaci. zadnej kourici komin, ale jen a jen elektricka picka pohanena nemeckejma vetrnikama!

Petřičák (184) napsal 25.03.2017 v 01:30

Světe zboř se, nakonec se podařilo napsat relativně neutrální a vyvážený článek na téma elektrické trakce. Když jsem zahlédl v poslední době na jednom z mainstreamových zpravodajských serverů brek redaktora nad faktem že v ČR nejsou ani tři stovky registrovaných elektromobilů, byla to rajská hudba pro mé smysly. Naděje, že zdravý rozum obyčejných lidí ještě dokáže bojkotovat technologické nesmysly ekoteroristických pomatenců stále žije. On třeba i takový Elon Musk a jeho slavná Tesla mohou být velmi rádi, že je dosud nepotkal stejný problém jako třeba Samsung. Při neustálé honbě za zvyšováním kapacity akumulátorů se tyto stávají chemicky nestabilními a riziko náhlého požáru se enormně zvyšuje. Zastánci akumulátorové elektromobility jí mohou zabalit do líbivých kapotáží, to ale nic nezmění na faktu, že technologie pod kapotami bude i nadále méněcenná.

Tempo_veloce (22) napsal 24.03.2017 v 17:12+1

Už jsem to tu psal asi před rokem.
Je to jako píchat s pěknou gumovou pannou.Je pěkná všechno na svém místě otvory,prsa,zadek,klín vlasy ,postavu vše vytuněné z moderního silikonu ale bez emocí!!
Žádnej elektrickéj krám nenhradí mé dva dusající válce v Monsteru.
Takže si to nechte.
PS:Do města zajet pro rohlíky asi dobrý.

tencotancismoto (106) napsal 24.03.2017 v 09:21+3

Už to vidím...na zádech sluneční panely, jako chroust krovky, vysokofrekvenční nabíjení mě rozebírá zubní sklovinu, k tomu brutální zvuk jako ještěrka ve skladu Amazonu. Můj eko-bike dodržuje sám bezpečné rozestupy, těžební limity jsou po desáté prolomeny, děti mají astma, já chcípnu o 9let, 3 měsíce a 5 dní dřív...ale čistě - ekologicky...

honza.tar (15) napsal 24.03.2017 v 01:22

Proti některým elektrickým výtvorům To je krasavice
https://www.youtube.com/watch?v=p-g4kRWC_qE

Properitus (9) napsal 23.03.2017 v 21:20+4

Elektromotocykl v této podobě je snad jen pro toho, kdo se s tím dokáže poměrně rychle vyblbnout na několika km, třeba okruhu a pak to zase schovat do garáže se zásuvkou a napojit na nabíječku a nechat nabíjet.

Nejsem z těch, co by zcela odsuzovali elektropohony, ale motocykl v současné době prostě zatím pořád nelze udělat tak, aby měl dostatečný dojezd i pro motocestovatele, ato dokonce i když bych se smířil s tím, že bude vážit, jako polovina auta.
Teda bylo by to technicky možné, ale musely by se začít konečně masově využívat technologie od Nikola Tesla na bezdrátový přenos energie, vysokofrekvenčními vysílači, které by byly podél cest a ve městech a dokázaly za jízdy přes vysokofrekvenční vysílače a příjmač v motorce doplňovat energii do baterií a tím prodlužovat dojezd na neurčito, což se neslučuje s kapitalistickým myšlením ze všeho chtít vydojit kapital.

Jinak elektřina je fajn, že ji lze vyrobit mnoha způsoby, tedy nejen z uhlí, jádra, slunce , větru a tekoucí vody, i chemicky. Z obnovitelných zdrojů si ji můžete vyrobit i sami a potom to dává smysl, nikoliv když si ji musíte kupovat od elektrárenských velkofirem.

Zedsdead (295) napsal 23.03.2017 v 21:13+1

Dokud bude baterie takhle hnusná, veliká a nevýkonná, nebude to mít na motorce smysl.
Ale kdo ví, co bude k mání za 5-10 let??? Spíš bych elektřinu viděl u skútrů. Motorka má být zábava a emoce a randál.

sered (113) napsal 23.03.2017 v 21:00

vcera byl zajimavy rozhovor s g.r. Ceske plynarenske o novem pronajmu elektroauy Ceskou postou na rozvoz ve mestech misto jimi doted pouzivane CNG Vysledek? Elektroauta jsou daleko MIN zekena, zelenejsi, nejzelenejsi nez dosud pouzivana postacka CNG!
Proste jak je neco elektro, tak je to super, at to stoji co to stoji?

Spinks (34) napsal 23.03.2017 v 20:39

Steve nehledej,nenajdeš a ztrácíš zbytečně čas,to co se děje za posledních pár let obdobu opravdu nemá!!

Steve-CZ (259) napsal 23.03.2017 v 20:09+1

Nějak nemohu stále najít v historii této planety žádné období, ve kterém by dělali z lidí takové blbce

Skrunch (1569) napsal 23.03.2017 v 19:48

Tak když vyrábí uhelná elektrárna "šťávu" do elektro-moto je fakt, že to není moc zelený. Ale čistě hypoteticky: je lepší, když se mi bude hulit z véfuka a ještě z komína elektrárny nebo jenom z komína elektrárny??
Beru to spíš jako alternativu a vývoj (i když to dělá jen šššššššš), protože jednou to "černý zlato" přeci jen dojde. Kéž bych se toho nedožil, protože není nad starý dobrý "pekelný stroj".
Jako další alternativu bych viděl v tom zakázat auta. Zůstane víc benzínu pro motorky, který jezdí převážně v teplejším období, takže minimálně 4 měsíce v roce by byla ta jejich zelená zelenou

KEĎA (0) napsal 23.03.2017 v 19:35

Na důchod si něco podobného pořídím to už to budou mít vychytané

splasenytrubky (117) napsal 23.03.2017 v 18:27-1+4

ekologicky je mezi mým Triumphem a tímhle vehementem rozdíl dneska prakticky jen v tom, že mě se čoudí z výfuku, a tomuhle vehementu se čoudí z komína v Tušimicích. Stejnej rozdíl je mezi lokomotivou parní a elektrickou. Pokud si tedy chceme hrát na zlepšování životního prostředí, tak na přibližovadlech do měst, a ne do přístrojů, které zjevně do města určeny nejsou. Výkonově je to sice hezké, hmotností ale už ne, a dojezdem nejspíš už vůbec ne.
A tu zelenou energii, pokud se použijí všechny vstupy jak pro výrobu, tak pro baterie a jejich likvidaci, a následně třeba i na likvidaci jaderného odpadu z Temelína, tak tu zelenou energetickou stopu bych u téhle elektrohračky chtěl fakt vidět.

abbany (137) napsal 23.03.2017 v 17:57

paráda... či checeme alebo nechceme, budúcnosť ide do predu... I jazda ne silnom ebiku môže byť zábava.

Spinks (34) napsal 23.03.2017 v 16:48+1

P_B - neboj ekologové už připravují novelu o ložiscích elektromotorů,které nebudou moci být mazány vazelínou,bo je škodlivá a z ropy a budou muset jet na sucho!!

P_B (35) napsal 23.03.2017 v 16:03+2

Až za deset let přijedou všici dom a dají to do zásuvek na dobíjení, kde budou ekologové?
Tahle budoucnost není pro mne.
Smrad z benzínu a oleje i randál k tomu patří, alespoň pro mne.
Design zajímavý, variabilita prima.
Dá se tomu nějak zadřít elektromotor???
Jistě to má i své přínosy, na jižní spojce a ve městech bude ticho )))) jen šumění pneumatik o asfalt a v budoucnu třeba ani to ne.
Toť můj názor. Prosím nekamenujte mě.

olin_ (1) napsal 23.03.2017 v 16:01+1

Tak jestli se nepletu, teoreticky to pojede na plný výkon cca 13 - 15 minut...

Maho (34) napsal 23.03.2017 v 15:12+1

Je to jen otázká blízké budoucnosti 5-10let kdy se dostanou s váhou, dojezdem a cenou na konkurenceschopné hodnoty a pak všichni začnou jihnout že to není špatné. Jede to fakt dobře.

HiddenSnake (27) napsal 23.03.2017 v 12:48

No dou cestou Tesly a nevypada to spatne ...

panTerek (92) napsal 23.03.2017 v 12:40+4

Můj starej Monster má suchou hmotnost cca 170 kg, maximálku 180 dá taky. Tohle sice má větší výkon, ale je to o 80 kg těžší, bude to stát nesmysl a když tomu budu dávat za uši tak pochybuju že "na nádrž" dojedu dál jak s Monsterem. Až se s váhou dostanou pod 200 kg a s dojezdem aspoň na 500 km tak to začne být zajímavý.

gresini (4972) napsal 23.03.2017 v 12:11

Vzhledově to je docela dobrý,pomalu a jistě nastává doba svým způsobem téměř nesmyslného elektra. Zajímá mě vodík!

čzťák (17) napsal 23.03.2017 v 12:01-1+1

Tyhle rádoby "eko" dopravní prostředky jsou jenom jedno velký šméčko na lidi! Pokud na klasické dopravní prostředky stát neuvalí daně jako kráva a zároveň finančně nemotivuje ke koupi ekošitu (jak to můžeme vidět třeba v Norsku), tak si to soudný (a taky chudý český) člověk nikdy nekoupí.

Na druhou stranu věřím, že někdy v budoucnu to smysl má, ale v současné době je elektropohon k ničemu. A třeba to nakonec dopadne jako s oním slavným downsizingem...

x.fotograf.x (57) napsal 23.03.2017 v 11:11

Výrobci by si přáli, aby jejich elektromotorky měli co největší ohlas u zákazníků. Ale jestli do každého modelu budou sázet jen ty nejlepší komponenty, což je sice hezký, tak se masového prodeje nikdy nedočkají. Protože cena bude úplně někde jinde, než na co běžný lidi mají.

korekmorek (1) napsal 23.03.2017 v 11:08+1

sic je to jen eko na oko ale zacit se nejak musi prvni auto taky nebylo rychlejsi nez kone

800XCx (17) napsal 23.03.2017 v 10:51+5

Nějak mi uniká smysl podobných snah, když na dnešním vyúčtování od ČEZu vidím, že podíl dodané el. energie je ze 43% procent z uhelné elektrárny! Obnovitelné zdroje 3,96%

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist