yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sir_CHerokee (133) napsal 09.11.2022 v 20:31+1

A to je vše od věhlasné značky? Kdyby takto prezentovali ostatní, tak EICMA dopadne stejně jako u aut Ženeva...

IvanDvoutakťák (5349) napsal 09.11.2022 v 17:44+1

FWD : Mercuriův komentář 09.11.2022 v 11:42
===================================
Přemítám,jak může mrtvá acu posloužit coby záložní zdroj ...
Ale oni na to rudozelení(!) inženýři jistě přijdou.
Teda když bude dost dotaci z peněz těch druhých(!!) ...
Začínám ti závidět ten krásnej jednoduchej a sluncem zalitej svět ve kterým žiješ.
Prosím,jak se jmenuje ta substance, skrze níž se tam lze dopravit?

*** Zde jsme - já a moje substance ! ***

ckp13 (91) napsal 09.11.2022 v 12:56+1

Možná tomu hybridnímu pohonu konečně začínám přicházet na chuť Viděl bych to takto - budu mít stále svůj dvanáctistovkový tříválec a k němu připojený elektromotorek napájený tužkovou baterií. Elektromotorek by byl schovaný třeba za kardanem, aby nebyl vidět a nemusel jsem se za něj stydět. Nejspíš bych ani nevyžadoval jeho zapojení, aby mi příliš nerostl výkon! Takto se vlk nažere a kozy zůstanou celé

A když už budu mít jednou velkou motorku s kuframa, ve kterých budu vozit vodíkové bomby - pardon samozřejmě články..., kam si budu dávat věci, které běžně v kufrech vozím? Budou aspoň v after marketu dostupné přívěsné vozíky na hlouposti jako je stan, spacák, nepromoky... ? Poraďte někdo, pls. Ze svých psích rozhledů až na vrcholek rudozelených úvah nedohlédnu

Duranga (138) napsal 09.11.2022 v 09:12+1

Já to čtu tak, že když Evropanům jebne a všechno na benzín si zakážou, i třeba jen lokálně ve velkých západních městech, tak jim Kawa bude mít pořád co nabídnout.

L6L (50) napsal 08.11.2022 v 22:56

Slabší e-moto má příliš vysoko aku, silnější Ninja EV je koncipována tradičně a hodil by se vyspělý způsob rychlého nabíjení a solidní kapacita alespoň 9 kWh, bude lítat jak zběsilá (ninja by ji jinak nedávali do vínku).
Souhlasím s Targusem, že dost hovadský koncept hybridu je na jeřáb. Taky s vodíkem je ukázka zbytečné složitosti jak motoru samotného, tak, jak správně Targus hudruje, při skladování neposedného vodíku v motorce i mimo ni, když se k tomu přičte jalový objem, tak celkově na předraženého hnědáska. Tady se opravdu nedá hovořit o ekologickém přístupu v dnešní době, taky realizaci odkládají na třetí pětiletku, uvídí se.
Z těchto ukázek je vítězem jednoduchá koncepce EV pouze s AKU , jelikož recyklace elektromotorů je hračka a o aku bude čím dál větší zájem, např. je umět opětovně využít jako opotřebované záložní zdroje nebo na recyklaci materiálů. Je už nejvyšší čas přestat utrácet za blbosti a pořídit za společné love třídírnu nejen aku (z mobilů je jich nejvíc, aku nářadí, myšky k PC... u těchto malých zdrojů je problematické jejich další využití při jejich částečné "únavě"). Zde není na místě plivat jedy ze závisti, jelikož spotřební daň na spalování fosilních paliv hradí poškozené zdraví, nic jiného, tuhle specifickou vlastnost spotř. daně prosím nezaměňovat s blbostí o plnění národní pokladny k plánování ušlechtilých cílů.

xvasek (62) napsal 08.11.2022 v 22:54+1

Mně nejvíc zaujala ta GPZka. Přesně tady na té GPZ 900R jsem najel pár set kilometrů a bylo to něco naprosto neskutečného. 0 - 200 (!) za cca 13 sekund v době, kdy nejběžnější auta v provozu byly Škoda 100 / 110 / 120 a svůj prostor si začínala kolíkovat Škoda Favorit, já měl tehdy Jawu 350. Všechno tehdy jelo tak nějak do stovky a pak už nic moc, ale tady pro tu Kawu nebyly stovka ani dvě stě vůbec žádná hranice čehokoli, ta ručička to prostě projela jak nůž máslem a akceleraci ukončila až kombinace brzd a podvozku z osumdesátých, cest v devadesátých a stažené zadnice.

A ten zvuk! Už od nastartování. Celé to bylo úplně mimo jakékoli kategorie, jiný svět, Japonsko. Už je to fakt strašně dávno, ale vsadil bych si na jednu věc - kdybych měl dnes tu Kawu, ve 150 dal plný a srovnal to se svou současnou 1200 RT, tak jsem přesvědčený, že se může jit BMW tak akorát vycpat.

maraton (203) napsal 08.11.2022 v 22:18

Nikdo nechce dýchat smrad, v tom se shodneme.
Elekromobilitě fandím, chce to ale lepší baterky.
Ty zatím nejsou, proto jsou to předražené nesmysly, co dojedou nejdál pro rohlíky do krámu.
I tak těmto průkopníkům tleskám a držím palce, protože jejich odvaha jim dneska akorát žere peníze, je to naprostý ekonomický nesmysl, jenže bez nich by se nic dál neposunulo.
Takže: zlaté dunící spalovací motory! Dokud je nenahradí něco lepšího, jako kdysi parní lokomotivy.

Supermotojunkie (59) napsal 08.11.2022 v 22:12

.f

Supermotojunkie (59) napsal 08.11.2022 v 22:08+1

Boha jeho...Jsem nesmírně rád, že jsem vyrostl na motorkách bez elektroniky...a toto už mě vůbec nezajímá a radši budu jezdit v budoucnu na kole v lese....d

Targus (456) napsal 08.11.2022 v 21:45+1

Ještě pořád mi nikde ze zelených bláznů neprozradil to sladké tajemství, jak budou EKOLOGICKY vyrábět vodík a v čem ho budou chovávat, když ta mrcha zdrhá ze všech obalů, které na něj zatím zelení soudruzi vymysleli.

Jen tak pro informaci - prozatím nejméně drahý vodík se dělá z uhlí, případně ze zemního plynu, anebo ze zbytků ropy.

Jo, ta pohotovostní hmotnost hybridu by mne zajímala taky. Čistě kdybych se zbláznil a pořídil si takovou eko-pilu, jestli by za mnou měl jet na vyjížďku autojeřáb.

K167 (1933) napsal 08.11.2022 v 20:30

Kawo, neser!!!
A raději zamakej na vylepšení kompresoru, navyš jeho otáčky ze současných maximálních 140 tisíc ot./min. na alespoň 230 tisíc ot./min. (ne 230 voltů proboha!), ať má nová Ninja H2R víc než dosavadních upocených 310 koní a máme dál nad čím slintat.

Jofré (252) napsal 08.11.2022 v 20:07+6

Motorka hybrid, 2 motory, nádrž s benzínem a k tomu baterie. Všechno dvakrát, to mi přijde jako když se někdo bojí, že jeden systém nebude fungovat a tak si veze ještě záložní. Co na to asi váha? Podle mě blbost, slepá ulička u motorek.




TOPlist