yamaha_srpen_skutry




KTM: na elektřinu ještě není správný čas

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Koogitch (0) napsal 02.04.2013 v 19:24

Taky bych to neviděl vůbec bledě. Brzy elektromotorky výkon určitě dohoní a doba výdrže baterie se prodlouží.
Mě se líbilo tohle:
//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Pr5tuC24Cps

Zderi (1) napsal 26.03.2013 v 22:23+1

Ale pánové,jakápak utopie? Takové nové Zero S bych si docela dal líbit.Jasně že s ním nebude asi taková jízda jako na mojí stařence(nehledě na nové hyper biky)ale na druhou stranu když si ho budu moct nabýt s přebytků vlastní elektrárny a budu měnit max gumy,řemen a destičky tak proč ne?Do Buchlí a zpátky by šťáva měla v poho vyjít i s nějakým tím vyblbnutím A že to nemá 200 koní na zadním kole? Podívejte se jak dlouho trval vývoj dnešních benzínových biků než dosáhli nynějších výkonů.Podle mě je to otázka 10-15 let a elektrobiky budou výkonově na podobné úrovni jako dnešní benzíny Ovšem pokud jim nebude házet klacky pod nohy ropná lobby

SuperSic58 (1362) napsal 22.03.2013 v 09:14-1+1

10 koní a 20min? Dřív jste psali 30 koní a 45 min Nějak obracíte jako soudruh Nečas Že jsou elektrovehikly utopie, to ví každej trouba, to chce ještě tak 20 let, možná víc.. Jinak ani ten benzínovej freeride neni žádnej šlágr, za 185 tis to nikdo nekoupí, navíc kvalita jak u čínský moto, nevim nevim...

DreitTheDragon (8) napsal 21.03.2013 v 23:54+3

Všichni se vymlouvají na baterie a to je údajně současná kapacita moderních baterií na mezi fyzikálních zákonů a víc jak pár procent z nich už dostat nepůjde. I když nevím co je na tom pravdy

Ad ropná lobby - ono toho bude víc, vzhledem k:
- blbuvzdornosti motoru (kromě ložisek takřka nezničitelný)
- kvalitě elektroniky (v automotive se používá olovnatá pájka - problémy bezolovnaté: //nepp.nasa.gov/whisker/reference/tech_papers/2011-kostic-pb-free.pdf )
- bateriím (dokument "Who Killed the Electric Car?")
...to vidím na to, že by to prostě vydrželo věčně...a to dnes nikdo nechce ("The lightbulb conspiracy")

alexa7 (100) napsal 21.03.2013 v 21:02

len doplním že gasgas ich fakt má:
//www.gasgasmotos.es/en/trial/380-txt-e.html

alexa7 (100) napsal 21.03.2013 v 20:52

Napriklad, trialové motorky by mohli byť na e uplne ideálne.
/preteky v hale/ myslím gasgas aj má.

Tugar747 (9) napsal 21.03.2013 v 17:28+1

Nic proti nadšení zelených ekofašos, ale technologie na tohle ještě nemá. to že někde vznikne prototyp ještě neznamená že je to redy do výroby. Já se tomu nebránim, elektromotor je blbovzdornej a pohyblivejch dílů minimum. Nečastějs se nám teď na motorkách podělá něco na motoru proste kvůli opotřebení pohyblivých částí. Ale ujet 100 kiláků abych pak někde na 3 hodiny vytuhnul než se to nabije to fakt ne. Další věc je odkud to chcete živit. Pokud bysme měli ropu nahradit elektrikou během 10ti let, tak by musela na světě vyrůst jedna jaderná elektrátna každý dva dny :)

kratod (14) napsal 21.03.2013 v 13:38+2

ja bych to videl stejne, jako moga.. ja bych teda jeste dodal, ze krome nazranyho vlka ,koza jeste vydela...

ZZR1200 (127) napsal 21.03.2013 v 12:13+1

Neco podobného jsem ted četl i u automobilek, sláva, svět se obrací k zpet k starému dobrému pistovemu motoru..

E-Ryc (20) napsal 21.03.2013 v 12:10+1

Tady je neco cteni o trablech s Tesla elektro autem. Proste nesmis topit, v zime se courat po meste, nechat ho na mrazu a podobne Proste technologie zdaleka neni zrala (pokud nekdy bude.
//technet.idnes.cz/auta-na-elektrinu-0zl-/tec_technika.aspx?c=A130318_152424_tec_technika_pka

CBRider (4) napsal 21.03.2013 v 11:05-1+3

Žeby opäť ropná lobby?

seikos (975) napsal 21.03.2013 v 10:50-1+4

konec e-snu Zpátky k benzínu

alexa7 (100) napsal 21.03.2013 v 10:47-1+2

Je to dobrá myšlienka, len by to chcelo pretlačiť vlastnú kategóriu a technológie by sa zdokonalovali.
Inak to malo 30koní a jazdi to fakt dobre.

bledemon (129) napsal 21.03.2013 v 09:56-1+1

max.výkon se udával 22kw

wario (126) napsal 21.03.2013 v 09:01+1

no konečně na to přišli ...

moga (60) napsal 21.03.2013 v 08:54-3

Ja bych vubec neeril vykon tocivy momenet..., protoze o to tu vubec neslo. Pokud si totiz porovnate Freeride 350 a Freeride E, tak si nelze nevsimnout vyrazne shodnosti podvozku obou dvou stroju. Proste a jednoduse KTM to udelal velice chytre a nejspis za penize z nejakeho grantu vyvinulo elekrobike, vedle ktreho parelerne vznikl motocykl se spalovacim motorem. Vlk se nazral a koza zustala cela.

phobos (13) napsal 20.03.2013 v 16:16-2+1

Tak kdo sem prvni napise, ze 10 koni neni vubec zadnej udaj v porovnani s tim kroutakem, kterej by to melo uz pri 500 otackach

Tak nez to napisete, tak si zopakujte "zakon o zachovani energie" z fyziky zakladni skoly




TOPlist