Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vmoto, a jejich Super Soco je technologicky dobrý léty osvědčený základ pro městská šídla i meziměstské motorky, vývoj jde kupředu, jejich Staša je parametricky na slušné úrovni, uvídíme cenu (160 tisíc bude velmi přijatelných). Jedná se o silnější inovaci TC MAX, jen tak dál a řetěz pryč a prodloužit blatník.Tvarově jsou velmi pohledná obě modrá stvoření Qjmotor RX mi velmi připomíná Dongmu R1 i parametricky, díky za konkurenci. Horwin umí krásné retro dyzajnové lahůdky, předvedenci jsou megafuturismus, kterému nerozumím. Davinci Motor DC100 hřeje minimalistické brutalické srdce, je to e-moto par excellence pro labužníky, kterých bude jistě dost. Parametry má velmi dobré, vzhled neotřelý, odvážný, mě se líbí, jen nevím, co by na to řeklo koleno (1. vrtání a 2. zdvih). Energica nepotřebuje komentář, bravo, bravo, jen tak dál a klidně trochu pomaleji
Lidi to elektro moc hroti, taky jsem byl strasne zaryty odpurce a ze kdo ma elektro neni motorkar haha Ale jakmile vjedu do lesa s urvanym strojem uz mi to vubec nedela dobre a ani nikomu okolo. Rekl jsem si ze pro svoji vlastni zabavu nemusim delat zle ostatnim. Jak tady nekdo psal, na enduro/cross je to perfektni, ale na silnicni motorky jsou to dost slabe specifikace a technologie baterii neni na urovni prakticnosti natankovani nehlede na nejakou realnou vydrz X let. Ale ty designy za me teda lepsi nez u nekterych novych benzinovych stroju, tim ze tam neni potreba resit klasicky motor a s tim spojene "naklady" da se vymyslet fakt ledacos zajimaveho
Přiznávám, že jsem tentokrát nedočetl až do konce...
Ale pobavilo toto Cit: "VMoto Stash ...umí na kratší dobu zvýšit maximální rychlost ze 110 km/h na 120 km/h pro bezpečnější předjíždění"
110 km/h je 30.5 m/s
120 km/h je 33,3 m/s
Začnu v rychlosti 120 km/h předjíždět "něco" co jede 110 km/h. Předjíždění začnu 7 m za "něčím", "něco" je dlouhé 5 m a předjíždění ukončím 20 m před "něčím. Při rozdílu rychlostí 3,2 m/s mi předjetí (celková vzdálenost je 7+5+20=32 metrů) bude trvat 10 sekund Jsem jediný, komu to nepřijde příliš bezpečné??? I myška s rychlým zařazením bude trvat kolem 7 sekund.
Možná je to ale myšleno tak, že zrychlím na 120 km/h a bezpečně předjedu bábu s trakařem. To potom jo!
Snad jsem v té rychlosti neudělal chybu, počítám to jen z hlavy...
Edit: fakt chybka... rozdíl rychlostí je jen 2.8 m/s. Předjíždění bude trvat déle - cca 11,5 sekundy.
*Zaplaťpánbu* že aspoň část lidí(bajkerů !) je v pořádku, jak píše Wob ,
i trocha *poezie* modrého dýmu se zde najde
A že se zde *řeší* *hostesky* v e-části EICMA více než technologická
é -"záchrana" světa motocyklistů , to taky není špatnej výsledek ...
Jo super, má to sice pár mušek, jako třeba že můžeš hodinu jezdit a pak v garáži celou noc nabíjet, ale zase to kompenzujou úžasným designem a lákavou cenou
Nabizet mohou, koupit nemusim
Vcera jsem si na chate alespon naslapnul Babettu aby mi vune modreho dymu pripomnela, ze jsou jeste mista, kde je svet v poradku.
Hnusný baby a k tomu hnusný stroje,takže se jim to povedlo A k těm hosteskám ještě.Nedávno zde byly fotky hostesek z Eicma 2022.Možná,že jsem už starej,ale z 80% to nemohly být snad ani ženský
Druh pohonu je jedna věc a design je věc druhá. Mě se tyhle modely docela líbí, pořád lepší než ten současný japonský UFOdesign. Bral bych to Felo FW-06, je to převlečené Kymco F9. Tak bych bral to Kymco.
Některým konceptům elektrik ta kolej vyloženě chybí (a mohla by je taky rovnou i dobíjet...)...
Ale vždycky říkám (tady i s Fyrou a Rayem...) skútry a (lovecký...) "krosky" se mi i líbí, jen ty baterie i/aspoň pro ně domakat.
No a já, na rozdíl od ironie Coda , jen tolik ,
že až na jedinou výjimku - toho *podstavce* pod manekýnou ,
je to všechno pouze plýtvání surovinami a časem
Tvůrčí zoufalství se nevyhnulo ani italským e-kreacím
a kterýkoliv italský občan příjmením da Vinci by se měl
ohradit, že se žlutá *é-duchna* či obří *e-diamant* honosí
takovým názvem . A génius (i technických řešení) Leonardo ,
se musí *obracet v hrobě* .
Na elektriku dávají smysl skútry, a hlavně taky endura, případně Motokrosy-Mohla by se obnovit spousta tratí když to nebude řvát ,to znamená lidem to nebude vadit,A když to vydrží jezdit hodinu a půl tak pohoda
L6L: "Seat Mó 125 Performance ujel na 24hod. test 1 430 km"
Fakt ? a na čem to vezli ??
3 reakce
Pro zajímavost: plně el. skútr Seat Mó 125 Performance ujel na 24hod. test 1 430 km.
Vmoto, a jejich Super Soco je technologicky dobrý léty osvědčený základ pro městská šídla i meziměstské motorky, vývoj jde kupředu, jejich Staša je parametricky na slušné úrovni, uvídíme cenu (160 tisíc bude velmi přijatelných). Jedná se o silnější inovaci TC MAX, jen tak dál a řetěz pryč a prodloužit blatník.Tvarově jsou velmi pohledná obě modrá stvoření
Qjmotor RX mi velmi připomíná Dongmu R1 i parametricky, díky za konkurenci.
Horwin umí krásné retro dyzajnové lahůdky, předvedenci jsou megafuturismus, kterému nerozumím.
Davinci Motor DC100 hřeje minimalistické brutalické srdce, je to e-moto par excellence pro labužníky, kterých bude jistě dost. Parametry má velmi dobré, vzhled neotřelý, odvážný, mě se líbí, jen nevím, co by na to řeklo koleno (1. vrtání a 2. zdvih).
Energica nepotřebuje komentář, bravo, bravo, jen tak dál a klidně trochu pomaleji
Elektrické enduro se spojkou nikde... achjo...
1 reakce
Lidi to elektro moc hroti, taky jsem byl strasne zaryty odpurce a ze kdo ma elektro neni motorkar haha Ale jakmile vjedu do lesa s urvanym strojem uz mi to vubec nedela dobre a ani nikomu okolo. Rekl jsem si ze pro svoji vlastni zabavu nemusim delat zle ostatnim. Jak tady nekdo psal, na enduro/cross je to perfektni, ale na silnicni motorky jsou to dost slabe specifikace a technologie baterii neni na urovni prakticnosti natankovani nehlede na nejakou realnou vydrz X let. Ale ty designy za me teda lepsi nez u nekterych novych benzinovych stroju, tim ze tam neni potreba resit klasicky motor a s tim spojene "naklady" da se vymyslet fakt ledacos zajimaveho
1 reakce
Přiznávám, že jsem tentokrát nedočetl až do konce...
Ale pobavilo toto Cit: "VMoto Stash ...umí na kratší dobu zvýšit maximální rychlost ze 110 km/h na 120 km/h pro bezpečnější předjíždění"
110 km/h je 30.5 m/s
120 km/h je 33,3 m/s
Začnu v rychlosti 120 km/h předjíždět "něco" co jede 110 km/h. Předjíždění začnu 7 m za "něčím", "něco" je dlouhé 5 m a předjíždění ukončím 20 m před "něčím. Při rozdílu rychlostí 3,2 m/s mi předjetí (celková vzdálenost je 7+5+20=32 metrů) bude trvat 10 sekund Jsem jediný, komu to nepřijde příliš bezpečné??? I myška s rychlým zařazením bude trvat kolem 7 sekund.
Možná je to ale myšleno tak, že zrychlím na 120 km/h a bezpečně předjedu bábu s trakařem. To potom jo!
Snad jsem v té rychlosti neudělal chybu, počítám to jen z hlavy...
Edit: fakt chybka... rozdíl rychlostí je jen 2.8 m/s. Předjíždění bude trvat déle - cca 11,5 sekundy.
1 reakce
*Zaplaťpánbu* že aspoň část lidí(bajkerů !) je v pořádku, jak píše Wob ,
i trocha *poezie* modrého dýmu se zde najde
A že se zde *řeší* *hostesky* v e-části EICMA více než technologická
é -"záchrana" světa motocyklistů , to taky není špatnej výsledek ...
1 reakce
Jo super, má to sice pár mušek, jako třeba že můžeš hodinu jezdit a pak v garáži celou noc nabíjet, ale zase to kompenzujou úžasným designem a lákavou cenou
Nabizet mohou, koupit nemusim
Vcera jsem si na chate alespon naslapnul Babettu aby mi vune modreho dymu pripomnela, ze jsou jeste mista, kde je svet v poradku.
Hnusný baby a k tomu hnusný stroje,takže se jim to povedlo A k těm hosteskám ještě.Nedávno zde byly fotky hostesek z Eicma 2022.Možná,že jsem už starej,ale z 80% to nemohly být snad ani ženský
4 reakce
Taky věkový průměr těch pár návštěvníků je podivný...
K hostesce v modrém: na druhé fotografii z ní prýští dojem, že je to transka uprostřed procesu M to F
Jediny zajimavy model je ta hosteska v modrem...
2 reakce
Druh pohonu je jedna věc a design je věc druhá. Mě se tyhle modely docela líbí, pořád lepší než ten současný japonský UFOdesign. Bral bych to Felo FW-06, je to převlečené Kymco F9. Tak bych bral to Kymco.
Když to všechno vidím, napadá mě jediná otázka: "Proč ?"
Chybí mi tu smajlík pro zvracení
3 reakce
A ten nával tam! Aspoň se hostesky během dne v klidu najedí a nevystydne jim párek na tácku
Některým konceptům elektrik ta kolej vyloženě chybí (a mohla by je taky rovnou i dobíjet...)...
Ale vždycky říkám (tady i s Fyrou a Rayem...) skútry a (lovecký...) "krosky" se mi i líbí, jen ty baterie i/aspoň pro ně domakat.
No a já, na rozdíl od ironie Coda , jen tolik ,
že až na jedinou výjimku - toho *podstavce* pod manekýnou ,
je to všechno pouze plýtvání surovinami a časem
Tvůrčí zoufalství se nevyhnulo ani italským e-kreacím
a kterýkoliv italský občan příjmením da Vinci by se měl
ohradit, že se žlutá *é-duchna* či obří *e-diamant* honosí
takovým názvem . A génius (i technických řešení) Leonardo ,
se musí *obracet v hrobě* .
3 reakce
Velmi lákavé Člověk se nestačí rozhlížet a nejraději by je koupil všechny
26000,- eur
3 reakce
Na elektriku dávají smysl skútry, a hlavně taky endura, případně Motokrosy-Mohla by se obnovit spousta tratí když to nebude řvát ,to znamená lidem to nebude vadit,A když to vydrží jezdit hodinu a půl tak pohoda
Asi 2 z dvanástich sú fajn.
„Nejvíc utrpení způsobil člověk člověku proto, že byl přesvědčen o věcech, které se ukázaly být nepravdivé.“
Bertrand Arthur Wiliam Russell - významný britský matematik, filosof, logik a spisovatel, nositel Nobelovy ceny za literaturu za rok 1950.
1 reakce
Tak ještě ten Mó by ušel, ale zbytek je přehlídka HNUSU.
Stačilo shlédnout fotky a dělá se mi nevolno. Články o "tomhle" už radši ne, díky
1 reakce
Elektroendura budou ideálním nástrojem pro pytláky. Jsou tichá, relativně rychlá a téměr bezhlucná. Dojezd neřeší, k honitbě je doveze dodávka.
3 reakce
Takhle při nedělním ránu jsem se těšil na článek o něčem hezkém z minulosti, a nakonec tu mám něco o něčem ošklivém z budoucnosti
1 reakce
Proč se těm elektrokrámům říká motorka?
1 reakce