Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
LiveWire už není jenom záležitostí Harley-Davidsonu. Ale celá věc je poměrně komplikovaná. V půlce prosince totiž Harley-Davidson oznámil, že vstoupil do obchodního vztahu s akviziční společností AEA-Bridges Impact Corp. (ABIC), v němž dohromady s vlastní elektrickou motocyklovou divizí LiveWire vytvoří novou veřejně obchodovanou společnost, jejíž společné akcie budou na newyorské burze pod symbolem LVW. A tchajwanská značka Kymco v tomto společenství figuruje jako strategický partner.
Je lepší auto se spalovacím motorem, nebo elektromobil?
Brit se rozhodl vyměnit na jednu cestu (270 km) své dieselové BMW za elektrické Volvo. Svou cestu pečlivě monitoroval a výsledek je působivý.
Steven za veškerá dobíjení zaplatil 88,07 libry (přibližně 2 406 Kč), což je o 38 liber (1 038 Kč) více, než kdyby jel svým starým dieselovým BMW a ztratil 50 minut dobíjením.
Cestu zhodnotil jako stresující a nákladnou. "Celkově vzato se mi ulevilo, když jsem se vrátil domů. Mám ale pocit, jako by mi někdo vyprázdnil peněženku, když jsem se nedíval" .
Bohužel jsou v menšině argumentace á-la K167 19.01.2023 v 09:47 :
... Jsem přesvědčený o tom, že drtivé většině lidí by elektromobilita
nevadila, kdyby se prosadila přirozeně ...
K tomu já mám něco aktuálního - další z mnoha totalitních rozhodnutí EK,
silně připomínající Gríndýl :
EK vyřadila z obchodní sítě JEDEN z mnoha masážních prostředků pro
aktivní sportovce s odůvodněním, že jednoho z komponentů je v tomto
prostředku nadměrné množství.
Kolik "práce" opět pro naše dobro odvedli naši bruselští "ochránci" ...
Oni si nedají pokoj . Zničili Dynu, Sportstery jsou vyloženě hnusné, menší mašiny zařízli, ty velké jsou zbytečně těžké a do toho tyhle elektro kraviny, které vlastně nikdo nechce.
Pohon neřeším. Stejně jako ELW/One to má celkem líbívé tvary. Elegantní bílá a šedá tomu na rozdíl od bukvicovité modro-fialové sedí. Co mi nesedí, je na scramblera do písku pláže váha plně natankovaného superbiku a cena. Jsem zvědav kolik mladých vyškrábne 17t+ USD aby si takovouto srandu pořídilo. Budoucnost elektrifikace automotiv odvětví je zaplať pánbůh nejistá a tak oceňuju, že má H-D kule na to, aby se jako jeden z prvních výrobců cpal s něčím takovým na trh. Uvidíme co bude dál.
Chtěl bych se zeptat, jestli bude v příplatkové výbavě Akrapovič nebo Rémus. Ty tovarní výfuku nikdy nestojí za moc a zrovna u H.D. by to bylo jako m.....t a nemít koule.
To je tak krásnej stroj, a k tomu má všechny ty nesporný výhody elektromrdky! Neodolatelný! Doufám, že tam někde mají i box na tužkový AAA baterie, něco jako rezervu v nádrži u zastaralých spalováků (těch, co ničí tu planetu a oteplují ji, fuj). Pak už se nemusí nikdo ničeho obávat a může odbzučet za tím pravým elektrickým štěstím. Elektroharýk, to je prostě pořád ta tvrdá kovadlina a kundolap. Teda pardon - dnes duholap. Tak to má byt, tak je to spravne. Bo třeba byt progresivni, zeleni a moderni. Evropa si to žada a Amerika to vymyslela, takže svět se enem spravně toči
Ahoj borci,
co kdybychom to příště, až tu bude článek o elektrocyklu, prostě vydrželi a vůbec nijak to nekomentovali? A pak už pořád. Prostě nic, nezájem. Jako když si sousedovi v králíkárně upšoukne králík, to také nemá cenu komentovat. Nemáš zájem? Tak to dokaž a ukaž nezájem!
Jak můžou motorkáři psát o něčem na elektriku? To už vážně nemáte téma?
Žádnej pravej motorkář si na to přeci nemůže sednout!
Pokud chcete psát o elektrospotřebičích, tak na to jsou jiné stránky.
HD se potácí, společně s celym segmentem, nedaří se jim oslovovat mládí který by nějak uchopili a budovali na něm dlouhodobě business, padají jim prodeje tak asi usoudili, že tohle je jediná možnost, jestli mají pravdu se ukáže asi poměrně brzy...
Chtěl jsi, aby se tu přihlásili ti, co mají tlačítkové telefony, tak já se hlásím.
Mám ho už asi 10 let, je v něm třetí baterka a umí všecko, co potřebuju.
Dá se z něj volat, psát SMS, fotit, svítit a má to budík.
Víc prostě nepotřebuju. Pokud chci na net, pustím si noťas s normální klábosnicí a vyjímatelnou baterií. Má rok narození 2007 a je z kategorie "věčný". Loni jsem v něm vyměnil baterii, HD a RAM a jinak není problém.
No konečně! Cena se umoudřila Stroj působí velmi solidním dojmem a líbí se mi (žebrování je dost dobré) Na odnož HD bude určitě spolehnutí!
DC nabíjení je u malých kapacit a nižšího napětí e-motoaku problematické uplatnit, a nejen po delší dobu nabíjení, ta se stěží využije i při vyšším výkonu AC na více fází (záměrně PO, opravdu tam nepatří pro). Limitně předpokládám AC 22 kW, tak by bylo záhodno vycházet z reálných zkušeností a neoprašovat dokola dobíjecí floskule.
Vždy, když na motorkari.cz najdu článek o e-srajdě , tak si vzpomenu jak dopadl jeden silně podnapilý borec v osadě Terchová na Slovensku , rodišti zbojníka Jánošíka.
Jak byl rozchlastaný a neviděl si do huby , tak prohlásil před užaslým publikem, že Jánošík byl maďarský Žid převlečený za zbojníka.
Dál to šlo rychle , Slováci ho popadli , prohodili oknem a bylo vymalováno.
S těmi e-srajdami bych to dělal naprosto stejně.
Mororka bez motoru? Komu to chtějí prodat? snad ne motorkářům.. Do města je lepší elektrokolo, ale nejohleduplnější vůči životnímu prostředí je MHD.
No a pro radost je přece motorka, odvozena od slova motor. Zvuk, vibrace, vůně benzínu, zahřátí motoru, proto motorka.
Filip tichý , tichá motorka . Pěkný článek . Ale elekro do města max. bo na kolo Toto nee . Já mám nejraději moju starou , kolem všeho je stašněj randál , člověk se o ni musí starat inak nikam nedojede ale ten zážitek , by bez tej omáčka kolem nebyl vono . Jak to neprdí a nesmrdí olejem a benzínem a po přidání plynu nedělá randál tak to neberu , ps: moja stará jawa 250
Už jsem to tu někde jednou psal.Až vyrobí elektromotorku která bude vypadat jako RE Bullet 500,bude to mít integrovanou nabíječku se šnůrou dlouhou cca 20metrů a najede to na jedno nabití 500km tak si to ihned koupím a vše co mám doma kromě Jaw a ČZ dám sešrotovat....
Vždy, když se objeví nový článek o e-vehyklech, tak se už těším na diskuzi, ta je vždy lepší, než článek!
Vážení, pochopte už konečně, že tyhle vergly ani články nejsou určeny pro vás. Nebo taky čtete a komentujete např. články o dámských vložkách?
V článku je zmínka o počtu článků v akumulátoru. 21700 ks podobných ,jako u aut. Tedy typu 18650. Jeden váží průměrně 45g. Celkem tady 976,5kg bez propojovacích kabelů. Celá motorka váží 195kg. Tady jasně vidíme, že elektroherky jsou dozajista zázračné aparáty a mají potenciál změnit vše kolem nás. Například fyzikální zákony.
Nebo je těch baterek o řád méně a kouzlo se nekoná... To by mi bylo líto...
Tak. A teď to milý pane H-D prosím vyrobte se spalovacím motorem, ideálně takovým, na který se dá koukat z obou stran, a jdu si pro jeden kousek.
Děkuji.
"Je třeba si uvědomit, že za oceánem nahlížejí na elektrickou mobilitu přeci jen trochu jinak než u nás." ano....stejne tak jako veri, ze muz muze otehotnet, menstruovat a podobne perly. Nemyslim si, ze psychopata je nutne nasledovat doslovne ve vsech oblastech
To nas privadi k "ekologii" z hlavy techto pomatenych a narusenych blaznu. A ne, nejsou to jen nejaci aktivisti, ale primo firmy jako Tesla, Samsung, Apple a jejich vedeni. Vsichni vime jakymi pohadkami tyto produkty podstrkuji o tom jak je cely retezec ekologicky, privetivy k lidem a podobne zhovadile PR kecy. Je libo realitu? Najdete si zabery na Youtube z dolu Shebara v Africe na Cobalt. Vsichni tihle lhari z firem vam budou bulikovat pohadky jak tam netezi lidi a vsechno delaji stroje. Realitou je presny opak, kdy tam neni ani jeden stroj a naopak jsou v jame tisice lidi.
No a uz jen kratce k technice. Dojezd az 177km vypada sice slusne, ale je mysleno ve meste, v Kalifornii za tepla. Cili casto nizsi rychlosti i nez u nas. Navic to neni tak daleko od dojezdu nejakeho e-kola v cena kolem 150k. Pro bezne mestske pouziti to deklasuje uz jen to, ze to neni skutr. Na druhou stranu to ma vetsi dojezd nez ty elektricke parodie jako od Yamahy s dojezdem 38km pri maximalce 45. Rychlo nabijecka......neco co ani KTM u sve Freeride E-XC nedoporucuje, protoze jinak baterie odejde velmi rychle. Aktualne se zivotnost jejich bateri pocita 3 - 8 let podle pouzivani (realnejsi horni hranice se uvadi 5 let, proste to rychle ztraci kapacitu a s rychlo nabijenim to taky muze byt jen 2 roky), nova stoji 80 tis. Dojezd u starsiho modelu ve meste byl kolem 63km na mod 1 s rekuperaci (jeste tam je 2 a 3 nejsilnejsi). Novy model ma o 40% vetsi baterii, takze porad slabota.
LiveWire už není jenom záležitostí Harley-Davidsonu. Ale celá věc je poměrně komplikovaná. V půlce prosince totiž Harley-Davidson oznámil, že vstoupil do obchodního vztahu s akviziční společností AEA-Bridges Impact Corp. (ABIC), v němž dohromady s vlastní elektrickou motocyklovou divizí LiveWire vytvoří novou veřejně obchodovanou společnost, jejíž společné akcie budou na newyorské burze pod symbolem LVW. A tchajwanská značka Kymco v tomto společenství figuruje jako strategický partner.
Je lepší auto se spalovacím motorem, nebo elektromobil?
Brit se rozhodl vyměnit na jednu cestu (270 km) své dieselové BMW za elektrické Volvo. Svou cestu pečlivě monitoroval a výsledek je působivý.
Steven za veškerá dobíjení zaplatil 88,07 libry (přibližně 2 406 Kč), což je o 38 liber (1 038 Kč) více, než kdyby jel svým starým dieselovým BMW a ztratil 50 minut dobíjením.
Cestu zhodnotil jako stresující a nákladnou. "Celkově vzato se mi ulevilo, když jsem se vrátil domů. Mám ale pocit, jako by mi někdo vyprázdnil peněženku, když jsem se nedíval" .
Tož asi tak
4 reakce
Teplá novinka pro horký kluky. Nebo to má být obráceně.
Bohužel jsou v menšině argumentace á-la K167 19.01.2023 v 09:47 :
... Jsem přesvědčený o tom, že drtivé většině lidí by elektromobilita
nevadila, kdyby se prosadila přirozeně ...
K tomu já mám něco aktuálního - další z mnoha totalitních rozhodnutí EK,
silně připomínající Gríndýl :
EK vyřadila z obchodní sítě JEDEN z mnoha masážních prostředků pro
aktivní sportovce s odůvodněním, že jednoho z komponentů je v tomto
prostředku nadměrné množství.
Kolik "práce" opět pro naše dobro odvedli naši bruselští "ochránci" ...
Né tohle je fakt ošklivý a k tomu to má stejný pohon jako robertek
Oni si nedají pokoj . Zničili Dynu, Sportstery jsou vyloženě hnusné, menší mašiny zařízli, ty velké jsou zbytečně těžké a do toho tyhle elektro kraviny, které vlastně nikdo nechce.
Pohon neřeším. Stejně jako ELW/One to má celkem líbívé tvary. Elegantní bílá a šedá tomu na rozdíl od bukvicovité modro-fialové sedí. Co mi nesedí, je na scramblera do písku pláže váha plně natankovaného superbiku a cena. Jsem zvědav kolik mladých vyškrábne 17t+ USD aby si takovouto srandu pořídilo. Budoucnost elektrifikace automotiv odvětví je zaplať pánbůh nejistá a tak oceňuju, že má H-D kule na to, aby se jako jeden z prvních výrobců cpal s něčím takovým na trh. Uvidíme co bude dál.
Chtěl bych se zeptat, jestli bude v příplatkové výbavě Akrapovič nebo Rémus. Ty tovarní výfuku nikdy nestojí za moc a zrovna u H.D. by to bylo jako m.....t a nemít koule.
To je tak krásnej stroj, a k tomu má všechny ty nesporný výhody elektromrdky! Neodolatelný! Doufám, že tam někde mají i box na tužkový AAA baterie, něco jako rezervu v nádrži u zastaralých spalováků (těch, co ničí tu planetu a oteplují ji, fuj). Pak už se nemusí nikdo ničeho obávat a může odbzučet za tím pravým elektrickým štěstím. Elektroharýk, to je prostě pořád ta tvrdá kovadlina a kundolap. Teda pardon - dnes duholap. Tak to má byt, tak je to spravne. Bo třeba byt progresivni, zeleni a moderni. Evropa si to žada a Amerika to vymyslela, takže svět se enem spravně toči
Kukuč mi připomíná sršní hnízdo, tak žlutooranžová doufám taky vyletí z fabriky
Ahoj borci,
co kdybychom to příště, až tu bude článek o elektrocyklu, prostě vydrželi a vůbec nijak to nekomentovali? A pak už pořád. Prostě nic, nezájem. Jako když si sousedovi v králíkárně upšoukne králík, to také nemá cenu komentovat.
Nemáš zájem? Tak to dokaž a ukaž nezájem!
7 reakcí
Prakticky celá debata je ideologická
Inu motorkáři, svobodné to bytosti
1 reakce
Jak můžou motorkáři psát o něčem na elektriku? To už vážně nemáte téma?
Žádnej pravej motorkář si na to přeci nemůže sednout!
Pokud chcete psát o elektrospotřebičích, tak na to jsou jiné stránky.
HD se potácí, společně s celym segmentem, nedaří se jim oslovovat mládí který by nějak uchopili a budovali na něm dlouhodobě business, padají jim prodeje tak asi usoudili, že tohle je jediná možnost, jestli mají pravdu se ukáže asi poměrně brzy...
koki 888
Chtěl jsi, aby se tu přihlásili ti, co mají tlačítkové telefony, tak já se hlásím.
Mám ho už asi 10 let, je v něm třetí baterka a umí všecko, co potřebuju.
Dá se z něj volat, psát SMS, fotit, svítit a má to budík.
Víc prostě nepotřebuju. Pokud chci na net, pustím si noťas s normální klábosnicí a vyjímatelnou baterií. Má rok narození 2007 a je z kategorie "věčný". Loni jsem v něm vyměnil baterii, HD a RAM a jinak není problém.
1 reakce
No konečně! Cena se umoudřila Stroj působí velmi solidním dojmem a líbí se mi (žebrování je dost dobré) Na odnož HD bude určitě spolehnutí!
DC nabíjení je u malých kapacit a nižšího napětí e-motoaku problematické uplatnit, a nejen po delší dobu nabíjení, ta se stěží využije i při vyšším výkonu AC na více fází (záměrně PO, opravdu tam nepatří pro). Limitně předpokládám AC 22 kW, tak by bylo záhodno vycházet z reálných zkušeností a neoprašovat dokola dobíjecí floskule.
Vždy, když na motorkari.cz najdu článek o e-srajdě , tak si vzpomenu jak dopadl jeden silně podnapilý borec v osadě Terchová na Slovensku , rodišti zbojníka Jánošíka.
Jak byl rozchlastaný a neviděl si do huby , tak prohlásil před užaslým publikem, že Jánošík byl maďarský Žid převlečený za zbojníka.
Dál to šlo rychle , Slováci ho popadli , prohodili oknem a bylo vymalováno.
S těmi e-srajdami bych to dělal naprosto stejně.
1 reakce
Co s tím? Pomočit, zapálit a poslat ze skály
A komu tím prospějete , co ???
Mororka bez motoru? Komu to chtějí prodat? snad ne motorkářům.. Do města je lepší elektrokolo, ale nejohleduplnější vůči životnímu prostředí je MHD.
No a pro radost je přece motorka, odvozena od slova motor. Zvuk, vibrace, vůně benzínu, zahřátí motoru, proto motorka.
Filip tichý , tichá motorka . Pěkný článek . Ale elekro do města max. bo na kolo Toto nee . Já mám nejraději moju starou , kolem všeho je stašněj randál , člověk se o ni musí starat inak nikam nedojede ale ten zážitek , by bez tej omáčka kolem nebyl vono . Jak to neprdí a nesmrdí olejem a benzínem a po přidání plynu nedělá randál tak to neberu , ps: moja stará jawa 250
Už jsem to tu někde jednou psal.Až vyrobí elektromotorku která bude vypadat jako RE Bullet 500,bude to mít integrovanou nabíječku se šnůrou dlouhou cca 20metrů a najede to na jedno nabití 500km tak si to ihned koupím a vše co mám doma kromě Jaw a ČZ dám sešrotovat....
1 reakce
Vždy, když se objeví nový článek o e-vehyklech, tak se už těším na diskuzi, ta je vždy lepší, než článek!
Vážení, pochopte už konečně, že tyhle vergly ani články nejsou určeny pro vás. Nebo taky čtete a komentujete např. články o dámských vložkách?
4 reakce
V článku je zmínka o počtu článků v akumulátoru. 21700 ks podobných ,jako u aut. Tedy typu 18650. Jeden váží průměrně 45g. Celkem tady 976,5kg bez propojovacích kabelů. Celá motorka váží 195kg. Tady jasně vidíme, že elektroherky jsou dozajista zázračné aparáty a mají potenciál změnit vše kolem nás. Například fyzikální zákony.
Nebo je těch baterek o řád méně a kouzlo se nekoná... To by mi bylo líto...
10 reakcí
Autor se tímto omlouvá, v textu opraveno, díky uživateli L6L za nahlášení nepřenosti e-mailem.
https://www.youtube.com/shorts/MM0ENaqzqP0
Tak. A teď to milý pane H-D prosím vyrobte se spalovacím motorem, ideálně takovým, na který se dá koukat z obou stran, a jdu si pro jeden kousek.
Děkuji.
Horet to bude urcite dobre...
1 reakce
"Je třeba si uvědomit, že za oceánem nahlížejí na elektrickou mobilitu přeci jen trochu jinak než u nás." ano....stejne tak jako veri, ze muz muze otehotnet, menstruovat a podobne perly. Nemyslim si, ze psychopata je nutne nasledovat doslovne ve vsech oblastech
To nas privadi k "ekologii" z hlavy techto pomatenych a narusenych blaznu. A ne, nejsou to jen nejaci aktivisti, ale primo firmy jako Tesla, Samsung, Apple a jejich vedeni. Vsichni vime jakymi pohadkami tyto produkty podstrkuji o tom jak je cely retezec ekologicky, privetivy k lidem a podobne zhovadile PR kecy. Je libo realitu? Najdete si zabery na Youtube z dolu Shebara v Africe na Cobalt. Vsichni tihle lhari z firem vam budou bulikovat pohadky jak tam netezi lidi a vsechno delaji stroje. Realitou je presny opak, kdy tam neni ani jeden stroj a naopak jsou v jame tisice lidi.
No a uz jen kratce k technice. Dojezd az 177km vypada sice slusne, ale je mysleno ve meste, v Kalifornii za tepla. Cili casto nizsi rychlosti i nez u nas. Navic to neni tak daleko od dojezdu nejakeho e-kola v cena kolem 150k. Pro bezne mestske pouziti to deklasuje uz jen to, ze to neni skutr. Na druhou stranu to ma vetsi dojezd nez ty elektricke parodie jako od Yamahy s dojezdem 38km pri maximalce 45. Rychlo nabijecka......neco co ani KTM u sve Freeride E-XC nedoporucuje, protoze jinak baterie odejde velmi rychle. Aktualne se zivotnost jejich bateri pocita 3 - 8 let podle pouzivani (realnejsi horni hranice se uvadi 5 let, proste to rychle ztraci kapacitu a s rychlo nabijenim to taky muze byt jen 2 roky), nova stoji 80 tis. Dojezd u starsiho modelu ve meste byl kolem 63km na mod 1 s rekuperaci (jeste tam je 2 a 3 nejsilnejsi). Novy model ma o 40% vetsi baterii, takze porad slabota.
6 reakcí
177km dojezd? To dostanu range anxiety uz na konci nasi ulice.
Já jen aby jste se mnou nepočítali..