motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paťa (166) napsal 28.06.2024 v 21:32-1+1

No, motorka celkem pěkná, až bude mít slušný podvozek, lepší brzdy, rozumnější dojezd a o třetinu menší cenu, bude to prodejní šlágr. A to myslím vážně.

Komik64 (3477) napsal 28.06.2024 v 07:32

Hele, e-K, vím, že jsi (50+) velkej zastánce "elektriky" a naopak "motoveterán" a bejvalej závodník I-D (80+) prostě ne...

Já (60+) osobně velice uznávám výhody elektromotoru (a taky uznávám, že už teď má jasnej smysl od elektrokol, přes některý skútry, tichý "krosky" atd. a pak zase i jinde, mimo moto...), ale pak je tu furt ještě AŽ MOC problémů...
A shrnu-li svůj názor na původní GD, myslím, že byl spíš věcí "nadšené revoluční ideologie" než nějakýho realistickýho pohledu a plánování, takže reálně se pravděpodobně bude muset hodně couvat a jít jinými cestami (než na motorky apod. a třeba i "přežvýkavce" bych se furt víc mrknul na lodní, leteckou atd. dopravu, často navíc naprosto zbytečnou..., a to by měl bejt jen začátek...), než že by se tvrdě "splnil a ještě překonal"...
+ Mnohý námitky tady jsou velice logický a "fakt faktický"... ( + )

Proč ovšem vůbec píšu (moto-e-hádky mne úplně neberou...) - přestože jste s Ivanem "ideoví protivníci" nejsi už taky žádnej "drzej mladíček rovnou na ránu" a myslím, že jsi ještě mohl stačit výchovu, kdy se "šediny" atd. ještě poměrně ctily atd., takže si myslím (např. spolu s jandaxxem...), že Tvá odpověď "veteránovi" (s více než 5 000 zde...) už nebyla úplně "košer" (i do Zajocha ses celkem vopřel...), ale řekněme... Jen Tě chci (zatím ve vší slušnosti...) požádat, abys rozhodně nějak dál "nezesiloval", přestože Tě I-D určitě štve až "travuje" - my, Ivanovi přátelé (a zastánci alespoň toho, že bez spoluúčasti "spalováků" se zatím/ještě dlouho určitý druhy dopravy určitě neobejdou...), to totiž umíme taky a možná i líp... Předem díky.

Volt Garaz (2) napsal 27.06.2024 v 23:08+2

Díky za férovej článek :) Strašně mě překvapuje, jak hlasitě maj potřebu se vyjádřit diskutující, kteří takovou motorku v životě neviděli.
Vždycky, když jedeme někam vystavovat (Moto Test Camp, Motocykl, nebo třeba různý spanilý jízdy) tak to bereme s humorem a baví nás, že kdykoliv někoho přesvědčíme, ať si na tom aspoň objede blok, tak se vrací s úsměvem.
Přátelé, tahle motorka vám nenahradí váši motorku na dlouhý vejlety asi stejně, jako vám ji nenahradí dvojtaktní kroska bez homologace. Každej na motorce dělá něco jinýho a existuje překvapivě hodně lidí, který prostě jenom chtěj jezdit denně do práce a u toho se pobavít místo toho, aby stáli v koloně. A pak si třeba o víkendu zajedou na Slapy.
Elektrickej pohon se dá shrnout jako "sednout a jet". Nestartuješ, nečekáš, až se to ohřeje, neřešíš nic. Otočíš plynem a ono to vyletí :)

Chtěl jsem vás pozvat k nám do garáže si to aspoň vyzkoušet po dvorku, ale bohužel byl o model takovej zájem, že jsme prodali i předváděčku a teď netrpělivě vyhlížíme kontejner :D

jandaxx (228) napsal 27.06.2024 v 21:43+1

Sice to nesouvisí s testovanou motorkou, s tématem elektromobility ano a je to taková úsměvná perlička, která ukazuje, jak na tom ta elektromobilita v současné době je a proč je taky nepřijatelná pro valnou většinu lidí. A jak je komfortní takové vozidlo vlastnit. My jsme se tomu smáli, ono se to stalo skutečností a už na to reaguje městská vyhláška...

https://solarnimagazin.cz/v-kladne-zakazali-nabijet-elektromobily-z-oken-panelaku/#dop_ab_variant=1264120

zrzek84 (0) napsal 26.06.2024 v 23:02

Moc sem nepochopil to že to lze řídit od 16-ti. Motorka max 11kw a tříkolová vozidla 15 kw, na fotkách jsem tři kola neviděl.

shimi01 (2) napsal 26.06.2024 v 17:33+1

Upřímně řečeno...kdyby aspoň tohle, coby svůj elektrický počin, představila kawa - dalo by se o tom jakžtakž uvažovat. To co předvedli s tou svou e- ninjou (nebo jak se to jmenuje) je opravdu pro smích. Vlastně spíš k pláči.

Sharkcom (46) napsal 26.06.2024 v 12:59-1

Parádní ,,motorka,, pro nějaké alternativní pohlaví...

panTerek (100) napsal 26.06.2024 v 10:15+1

PCX má bezklíček, kterej nemusím vytahovat z kapsy ani na startování, ani na otevírání podsedláku nebo nádrže, maximálku kolem 110 km má taky, reálnej dojezd (než začne blikat rezerva!) 300 km, podvozek a brzdy budou asi o trochu lepší a stojí 80 tis. OK, nemá tlačítko boost, který by se hodilo a do kopců pojede elektrika líp, ale to za ty prachy oželím.

Zkusili jste do toho úložnýho prostoru dát místo nabíječky helmu?

IvanDvoutakťák (5369) napsal 26.06.2024 v 10:11+3

Včerejší oficiální informace Škody Mladá Boleslav :
*Výroba typů Fabia, Kamiq a Scala se prodlužuje do konce desetiletí* .
Takže "občas někdo" už začíná chápat , kam to s é-mobilitou směřuje

novekostatko (48) napsal 26.06.2024 v 09:18-1+5

Já se tady královsky bavím. Teda potom, co se mentálně nastavím na většinu komentářů. Protože to je jak v mateřský školce.
Mám návrh. Nechcete si zvolit jednoho, který prostě pod každý článek o e-stroji napíše (nebo zkopíruje připravený text), aby vám ušetřil práci a měli jste víc času na ježdění?

Co zhruba takto?

No fuj, to je nesmysl, elektromotor, pravá motorka jedině benzín.
Ty výrobci jsou úplný pitomci, vyrábí něco, co nikdo nechce. Proč se ti neschopný manažéři nezeptaj mě, co je správně? A to určitě berou víc jak já ve fabrice.
Je to hnusný, nikdy bych si to nekoupil
Je to drahý, nikdy bych si to nekoupil
Nikam to nedojede, já vždycky ujedu minimálně 200 kiláků na jeden zátah (samo po 50 km musím zastavit na čůrání, pampersky zatím nevozím)
Diktát EU a úředníků, co si mám koupit a myslet.
Cesta k tomu, aby nám zakázali motorky a chodili jsme jenom pěšky.
Za všechno může kalousek/babiš/fiala/trump/putin - tohle se dá operativně měnit podle toho kdo má aktuální pořadník na Luciferovo křeslo

Tak a do mě.

Jenom pro upřesnění - také nejsem cílová skupina a pro MOJE potřeby je benzín pořád lepší. Ale dovedu si představit, že to pro někoho smysl dává a nemám důvod na to házet hnuj.

Mig_35 (416) napsal 25.06.2024 v 15:19-1+1

když je test chopperu nebo skutru, článek ani nečtu. co mi není rovno, po tom je mi .....
udivuje mě diskusní zapálení odpůrců elektrických strojů...

SuperSic58 (1447) napsal 25.06.2024 v 11:52+1

Jak by pěl soudruh Svěrák, "mít elektrickou motorku, tomu já říkám neštěstí" A ještě za tenhle čínskej kepl vysolit téměř 200 palackejch, vlastně za cenu Horneta 750 nebo Triumphu Trident 660, to chceš

LukeWalker (17) napsal 25.06.2024 v 11:33+1

V pulce clanku mi doslo, ze me to vlastne vubec nezajima .. Hroznej nesmysl, dobrej tak mozna proto aby si mel elektrickej karel nad cim honit ..

jandaxx (228) napsal 25.06.2024 v 10:52+5

e-Kája > dovolím si velmi slušně nesouhlasit s první větou v odpovědi. Jsou miliony výrobků, které ač se dostanou na trh, tak se ukáže, že o ně není žádný zájem nebo tak malý zájem, že skončí v propadlišti dějin. To platí o vozidlech i jiných výrobcích. Automobilů, u kterých se ukázalo, že jejich život byl doslova jepičí, je celá řada. Každý si to může najít. V dnešní době, která je dobou dotací (rozuměj, někomu ty peníze vezmou a častokrát si socialisticky myslí, že nejlépe ví, kam je přesunout), tak se v podstatě vyprodukuje něco, co je neživotaschopné a někdo jiný to bohužel zaplatí. V branži automobilové to platí na 1000%, protože celá elektromobilita není živená z vlastního zisku, ale z dotací které do ní sypou státy a hlavně my všichni, kteří jezdíme spalováky. Ty jsi bohužel tou elektromobilitou úplně zaslepený. Neútočím na tebe co se týče elektromobility, jen je nesmysl, co jsi napsal.

Jediný smysl může mít takový výrobek pro další vývoj. Kdy se poznatky uplatní dál.

Na druhou stranu s tebou souhlasím, že těch článků o elektro motorkách není zas tak moc a mají zde své místo. Většině nevyhovují, menšině ano. I ta menšina má "právo" si zde přečíst co je zajímá. A už vůbec nesouhlasím s vulgárními bláboly uživatele Motofighter a podobně. Nelíbí, v pořádku. Tak to nečti, nebo sem nelez. Na řeči typu srát na ně nikdo z redakce není zvědavý. A ani já ne.

Edit: text měl být reakcí na e-Káju a jeho odpověď pro MilanMI. Omylem jsem ho odeslal jako nový příspěvek. Už to tak nechám, on si to přečte.

MilanMl (705) napsal 25.06.2024 v 08:52-2+1

Zmysel možno dáva elektrická kolobežka,ale toto rozhodne nie.
Veď je to až na posmech,ako sa tu snažíte tieto nezmysly propagovať.

2stroke (62) napsal 25.06.2024 v 01:03-2+2

14,4 kW, dojezd 100-150 km, nabíjení do 100 % za 5,5 hod, 200 000 Kč kupní cena...to jsou parametry které každý chce : )))) ....elektromobilita v silničních motorkách bude dávat smysl teprve tehdy, až ta motorka bude mít celkovou hmotnost 200, resp. 250 kg max ( i to je hodně), bude mít dojezd 200-250 km a to při výkonu aspoň 100 HP, do plna se dobije do 20 min a nebude to stát půl míče až milion....do té doby budou všechny tyto pokusy odsouzeny k nezdaru...

Mamola29 (1166) napsal 24.06.2024 v 22:56-4+5

Opět vše naopak.... Tenhle test elektronesmyslu z dílny eurobolševiků z Bruselu má být přeci v sekci "Premium" pro lepšolidi za peníze, naopak třeba článek o ČZ pro "plebs" by měl být bez poplatku... Holt progresivisti kupředu levá....

Motofighter (492) napsal 24.06.2024 v 18:42-2+2

Patri recenze elmotorek vubec na motorkare.cz ? Srat na ne !

WobRetnuh (136) napsal 24.06.2024 v 17:52-1+2

Jestli to smysl dava nebo ne rozhodne trh. Jsem zvedav kolik se toho za rok proda. Ja si myslim, ze vetsi smysl by mi davala el. motorka/skutr s vyndavaci baterii, kterou mohu vzit domu nebo do kancu a tam si ji nabiju na cestu zpet. Ale jak pisu rozhodne trh...

Duranga (138) napsal 24.06.2024 v 15:18+3

Jak pomalu začnou ty elektro pojezdy dávat smysl, tak bych si dovolil navrhnout, dávejte k nim nabíjecí křivky, čas z 0-100% není tak vypovídající. Chápu, je s tím nějaká práce, když to neumí appka, je potřeba odečítat nabíjecí výkon a SOC v čase třeba kamerou na časosběr, ale solidní periodika testující auta na baterky to už dnes dělají

16 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 24.06.2024 v 22:44

Sorry, ze základů elektrotechniky jsem na střední málem propadl, tak doufám, že jen tak smysl dávat nezačnou :D


ckp13 (91) napsal 24.06.2024 v 13:01-1+10

Zaplať pámbů nejsem cílovka, takže se k tomuto přibližovadlu pro ne-motorkáře nebudu vyjadřovat. Ale líbí se mi poznámka v článku: "...bronzové kolečko evokující motor...". Připomíná mi to vegana, který žere BIO trávu, ale trvá na tom, že musí vypadat a chutnat jako propečený bůček

Stako (9) napsal 24.06.2024 v 12:34-5+6

Totalny nezmysel. Aj vy redaktori to viete, ale ste malo slobodny aby ste to povedali nahlas.

maestro (100) napsal 24.06.2024 v 12:09+2

Ten odvzdusnovak zadní brzdy, který je na spodní straně brzdového třmenu... Tam se těm bublinkám bude určitě hodně chtít.
Jsou to detaily, ale i na motorkách za půlku peněz jsou ty detaily někdy hezčí.

Signum68 (60) napsal 24.06.2024 v 11:27-3+6

Jen dalsi zbytecna elekticka motorka.Takze smysl nedava.Clanek za jedna s hvezdou.

o2o (118) napsal 24.06.2024 v 10:37+2

Je to pořád stejné. Tradiční výrobci, o kterých se ví, že umí postavit (i s průměrnými komponentami za málo peněz) fungující motorku se do elektra nehrnou, nebo jenom formou "prodejných prototypů". Proč asi? Protože těch pár lidí, kteří jsou ochotní z nadšení zaplatit 2 x tolik za použitelný elektrowerk prostě výrobu nezaplatí (i když by takový stroj měl být paradoxně levnější, než spalovák, do kterého se ta elektronika musí složitě roubovat). A tak se svět plní výrobky výrobců, kteří o motorkách matně tuší jenom to, že by měly mít 2 kola, řidítka a alespoň 7" obrazovku. Je to samý moped, střela, co to boost tlačítkem vystřelí na 80 km/h, nebo nadzvukové 300 kg kladivo za milion.

FiZzeR (371) napsal 24.06.2024 v 10:30-1+3

Za dvěsta hadrů

prochi20 (27) napsal 24.06.2024 v 09:44+1

Hezký test. Motorka už tak ne
Ale mě zajímá, jak je to teda s tím výkonem. Jakou hodnotu má v techničáku? Bere se to teda jako motorka do 11kW a je možné řídit s béčkem? Pak je to ale podvod, když to má přes 14kW. Jak na tohle myslí legislativa?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist