Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mam 1 (mozno aj prakticku) otazku :)
Môžem podľa vyhlášky jazdiť s motorkou, naloženou na pickupe s otvorenou zadnou bočnicou? Samozrejme, zabezpečil by som ju a označil. Neviem to nájsť vo vyhláške.
Je v tomto rozdiel medzi ČR a SR?
Dik!
Skvělý, konečně nějaké rady jak začít s motokrosem.Dosud jsem jen koukala na kluky jak si to krosi po trati a záviděla jim.Už mi to nedalo, překonala strach a zkoušim to taky. Každá rada dobrá a děkuji za ni, proto se mi tato série rad a doporučeni bude velice hodit.Díky, už se těším na další díl!!!
Jooo zapomenutý krunýř či chrániče na kolena znám moc dobře A to se stane zrovna v ten moment kdy se pospíchá a neprovádí tzn. "virtuální oblékání" jak psali kluci O zapomenutém jídle nebo pití nemluvě... Hezký článek, těším se na další
Potvrzuji zapomenutí helmy :D
A to virtuální oblíkání potvrzuju taky :)
Taky dobrý mít něco na přezutí, když se chvíli nejezdí, kdo má pohodlno i v MX čižmách tak neřeší.
Kluci, bacha při použití toho kříže, chce to opravdu pořádný euro pás. Když jsem používal takový ty běžný kurty z obchoďáků, tak jak se motorka trochu přetáhla a nemohla se po dírách v tlumičích trochu prohoupnout, tak rády praskaly. Tak jak píše v článku, pořádný pásy ať pak mašinu někde nesbíráte.
Asi nejdůležitější je fyzická příprava jezdce, bez ní by se jezdec ani na MX trať neměl pouštět.Trenink, přípravu a údržbu perfektně popsal pan Chravý ve své knize Motokros můj život.
Čim je lepší fyzická příprave jezdce, tím líp se zdokonaluje,eliminuje pády a úrazy .. pak si může dovolit zapomínat ledvinák, atd ..a jezdit bez výstroje podobně jako špička jezdců MEZ MČR... .
Oni je nezapomínají, ale jednoduše jezdí v minimální výbavě, pro lepší obratnost a nebyl ovlivněn jejich výkon.
Základ je helma,boty,brejle a vrchní oděv...
Uchycení mota se nejčastěji provádí za "parohy" řidítka - ale pozor na porušení lanek a kabelů.
Důležitost vybavení se odvýjí od vozidla se kterám se jezdec dopravuje na MX tratě...kompresory,počet motorek,množství dílů atd..
já si vždycky před odjezdem představuju v duchu jak se oblíkám a přitom očima jezdím po jednotlivých částech výstroje. Už se mi to mnohokrát vyplatilo, jenom jednou jsem zapomněl ortézy a musel jsem jezdit navostro, měl jsem pak dost rozedřený kolena. Ale stejně nic nenasere víc, než zapomenutá svačina
Mam 1 (mozno aj prakticku) otazku :)
Môžem podľa vyhlášky jazdiť s motorkou, naloženou na pickupe s otvorenou zadnou bočnicou? Samozrejme, zabezpečil by som ju a označil. Neviem to nájsť vo vyhláške.
Je v tomto rozdiel medzi ČR a SR?
Dik!
Skvělý, konečně nějaké rady jak začít s motokrosem.Dosud jsem jen koukala na kluky jak si to krosi po trati a záviděla jim.Už mi to nedalo, překonala strach a zkoušim to taky. Každá rada dobrá a děkuji za ni, proto se mi tato série rad a doporučeni bude velice hodit.Díky, už se těším na další díl!!!
Foukat na 1,0?
Pecka článek a též se těšim na další díl
ten kříž na převoz motorky musim pořešit taky
Jooo zapomenutý krunýř či chrániče na kolena znám moc dobře
A to se stane zrovna v ten moment kdy se pospíchá a neprovádí tzn. "virtuální oblékání" jak psali kluci
O zapomenutém jídle nebo pití nemluvě... Hezký článek, těším se na další
A to virtuální oblíkání potvrzuju taky :)
Taky dobrý mít něco na přezutí, když se chvíli nejezdí, kdo má pohodlno i v MX čižmách tak neřeší.
Kluci, bacha při použití toho kříže, chce to opravdu pořádný euro pás. Když jsem používal takový ty běžný kurty z obchoďáků, tak jak se motorka trochu přetáhla a nemohla se po dírách v tlumičích trochu prohoupnout, tak rády praskaly. Tak jak píše v článku, pořádný pásy
ať pak mašinu někde nesbíráte.
https://www.youtube.com/watch?v=OTD_BDQFltY
Asi nejdůležitější je fyzická příprava jezdce, bez ní by se jezdec ani na MX trať neměl pouštět.Trenink, přípravu a údržbu perfektně popsal pan Chravý ve své knize Motokros můj život.
.
Čim je lepší fyzická příprave jezdce, tím líp se zdokonaluje,eliminuje pády a úrazy .. pak si může dovolit zapomínat ledvinák, atd ..a jezdit bez výstroje podobně jako špička jezdců MEZ MČR...
Oni je nezapomínají, ale jednoduše jezdí v minimální výbavě, pro lepší obratnost a nebyl ovlivněn jejich výkon.
Základ je helma,boty,brejle a vrchní oděv...
Uchycení mota se nejčastěji provádí za "parohy" řidítka - ale pozor na porušení lanek a kabelů.
Důležitost vybavení se odvýjí od vozidla se kterám se jezdec dopravuje na MX tratě...kompresory,počet motorek,množství dílů atd..
nikod> myslim, že ho koupiš v každém MX shopu, ať už internetovém nebo kamenném. Já ho koupil tady:
//praha.motonet.cz/nahradni-dily-a-doplnky-na-motocykly/mx-prislusenstvi-motion-stuff/
Tyto články jsou užitečné
.. Kde se dá sehnat ten plastový kříž?
Pěkný článek
Dělám to přesně jako markus. Virtuální oblékání se společnou kontrolou cajků se fakt vyplácí.
já si vždycky před odjezdem představuju v duchu jak se oblíkám a přitom očima jezdím po jednotlivých částech výstroje. Už se mi to mnohokrát vyplatilo, jenom jednou jsem zapomněl ortézy a musel jsem jezdit navostro, měl jsem pak dost rozedřený kolena. Ale stejně nic nenasere víc, než zapomenutá svačina