yamaha_demo_tour




Likvidace pojistné události

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Guzzi1 (0) napsal 13.10.2015 v 21:21

Jsem na tom podobně. POZOR NA ČPP!!! Jsem momentálně v situaci, kdy se s nimi soudím... nedali ani korunu za jasnou, průhlednou a čistou pojistnou událost!!

chvostík (-2) napsal 13.10.2015 v 16:06

Já mám podobně špatnou zkušenost s ČPP!
Jsem poškozený,motorku dali jako totální škodu,takže po vyčíslení škody obecné,dali motorku do aukce.To by bylo v pořádku,pokud by to ale udělali až po prohlídkách od techniků.Takže borec si koupil něco o čem nebyl plně informovaný.
Po nesouhlasu s cenou obecnou a provedenou aukcí, zopakovali tedy přehodnocení a to mě vážně dostalo!Cena obecná byla stanovená ve stejné výši-vysvětlení bylo,že se vycházelo s cen dostupných modelů na internetu-model,rok, výbava,NÁBĚH KILOMETRŮ.
To by bylo v pořádku,jenže oni snížili cenu obecnou z těchto důvodů-náběh kilometrů-takže už podruhe.Ale co mě doslova šokovalo byla následné snížení ceny z důvodu-PŘEDCHOZÍHO POŠKOZENÍ PŘEDNÍHO NÁRAZNÍKU A SEDADLA ŘIDIČE!!!
Myslel jsem,že mě normálně trefí šlak,když jsem si to přečetl.
Průser ovšem je,že se nikam nedovoláte,protože všude sedí jen operátorky,které nic neví.
Jednou se mi podařilo dovolat se přímo nějakýmu čulibrkovi z te pojišťovny,takže jsem mu to pěkně vyříkal,no a od te doby mi to už nikdo nebere,asi jsem padl do blacklistu.
Tak a co teď s tím???

Peetee-gsxr (0) napsal 13.10.2015 v 09:19

Mám velmi špatnou znost s pojišťovnou a doufám, že panu Zítkovi píská v uších. Byl jsem poškozený a nedostal jsem přednost v jízdě. V servise jsem měl fakturu pro pojišťovnu na 43 000 tisíc Kč. Pojišťovna řekla že dá max 25 000 tisíc a to po 3 měsících od nehody. Reagoval jsem, že neexistuje faktura v servise je daná, nebudu tratný na něčem co jsem nezavinil a řádně si platím pojištění. Pojišťovna na to, že se celá událost musí znovu prošetřit , že to vypadá na pojistný podvod. Na místě byla policie, euro formulář jsem měl vyplněný, byl jsem rád, že jsem neutrpěl žádná vážná zranění. Pojišťovně jsem řekl jestli to myslí vážně, že jsem si jel 50 km od baráku lehnout pod auto a rozbít si motorku. Výše uvedený pan Zítek se k celé události stavěl velmi pasivně a nebylo možné se s ním spojit, podal jsem na něj stížnost, ale bez úspěchu. Následovaly telefonáty, že na kapotách mám napálenou červenou barvu a auto bylo šedé a že auto už bylo nabourané. Tomuhle jsem se opravdu hodně divil zkoušet na mě takovou lež to byl opravdu vrchol! Samozřejmě na kapotách jsem nic takového neměl a pan v servise se tomuhle jednání velmi divil. A auto opravdu předtím nabourané zjevně nebylo. Abych to zkrátil pojistná události se stala koncem června roku 2014 a vyřešená byla v květnu roku 2015. Ve finále jsem nedostal ani těch 25 000, ale pouze 19 400 Kč. Pojišťovna na to, že je tato oprava neekonomická. A zbytek jsem v servise musel platit z vlastní kapsy. Tomuhle říkám velká síla i pro psychicky odolného jedince a přeji celé pojišťovně Kooperativa, aby shořela.

BLUESAVAGE (2) napsal 05.09.2014 v 22:43+1

Pojišťovny se v případě plnění všelijak vykrucují, hledají důvody proč a co neplatit. Nakonec to dopadne tak, že zaplatí pár tisícovek a máš smůlu...
Osobní zkušenost
Naštěstí existují firmy,které se živí taháním peněz z pojišťoven - doporučuju jejich služeb využít

therealmatysek (2) napsal 04.09.2014 v 13:50-1+1

Tento článek měl hlavně vzniknout za spolupráce nějáké pojišťovny, která u nás motorky pojišťuje nejvíc. Jinak je to celý fajn ale za ideálních podmínek. Mimochodem policii volám vždycky protože u nehody by měl být nezavislý arbitr(policista) který určí viníka. Já se pak nebudu s někým dohadovat, že to bylo jinak. Jednou platím daně tak si policii zavolám. A nejlíp je říct, že mě něco bolí, zkrátka jsem zraněný(vnitřní zranění mohou být vážná a projeví se později) Škoda, že tady na motorkáři.cz není něco jako hodnocení pojišťoven a třeba i servisů od motorkářů i s tím, že by se k tomu mohli zůžastnění vyjádřit, něco jako je heuréka.

mapetr (0) napsal 03.09.2014 v 23:30

crowack > svačinu v tom nehledej
Tak jinak - použitelné zbytky
Příklad je třeba lehce odřený výfuk, pojišťovna ti ho zaplatí, ale řekne o tom poškození, že je pouze estetické a nemá vliv na funkci a jsme u těch zbytků, protože ti zaplatí třeba jen 70% z ceny vyměněného. Ten technik nechce buzerovat či na někom šetřit, ale má to v metodice a nic stejně nezmůže.

crowack (58) napsal 03.09.2014 v 20:31

mapetr > jaký zbytky? Jako že na tom mechanik svačil a nedojedl?

mapetr (0) napsal 03.09.2014 v 19:31

Musel jsem se zaregistrovat, protože na toto musím reagovat.
S pojišťovnou toho mám hodně společného a je mraky věcí se kterými nesouhlasím, ale nic s tím neudělám. Co v tomto článku nejvíce postrádám a je to největší problém pro poškozené z hav či opv jsou ZBYTKY na dílech, které jsou poškozeny a uznány pojišťovnou. Jak tuto situaci řešit ??
U motorek se toto pravidelně praktikuje a o tom nemáte ani řádek.

bandita1 (1) napsal 03.09.2014 v 19:09

No raději nebourat

femal (8) napsal 03.09.2014 v 16:54

obecne v Cechach se zapomina na to, ze vinik nehody (resp. ten kdo zpusobil poskozeni) je osobne zodpovedny za zpusobenou skodu bez ohledu na to, jestli je nebo neni pojisteny. Nahradu skody je tedy treba vymahat na nem. On si pak muze se svoji pojistovnou zaridit kryti. Pokud jeho pojistovna nezaplatila cast skody, je mozne tento zbytek stale vymahat na nem. Z toho se nikdo nevyvlikne, pokud se bude soudit, jeste prosoudi poplatky… takze primarne je treba identifikovat toho, kdo zpusobil skodu. idealne mit zaprotokolovane policii jako nehodu, kde vinik je oznaceny (policii).

Vydris (51) napsal 03.09.2014 v 15:58

Super článek! Příště prosím publikovat v českém jazyce.

Bretus (0) napsal 03.09.2014 v 11:38

Asi záleží na konkrétní pojišťovně. Moje zkušenost je zde: //www.motorkar...=galerie&scr=280
a
//www.motorkari...ail&gallery=2279

šelba. (27) napsal 03.09.2014 v 11:14

Podobně jako Koubas. Měl jsem škodu 72 000,- Kč. Pojišťovna zpochybnila rozsah škody v souvislosti s popsanou událostí. Nedoplatili mi cca 14 000,- a to jsem byl poškozený.

Redguy (116) napsal 03.09.2014 v 10:43

Ja mam zas cerstvou zkusenost s primou likvidaci, soused mi zacouval do zaparkovaneho auta, sepsali jsme protokol a dal jsem vsechno resil jen se svoji pojistovnou, ktera to pak bude tahat z pojistovny souseda, vsechno vyplatili bez reci, opravu, ucty za telefon a i uspokojive znehodnoceni vozu.

Prekvapila me jedna vec, ktera neni zminena s ohledem na kryci dopis. Trva totiz nekolik dnu, nez od ukonceni opravy posle pojistovna do servisu kryci dopis a behem te doby uz neni narok na nahradni vozidlo! Nastesti jsem mel cislo primo na likvidatora, takze hned po odeslani faktury servisem jsem mu zavolal a druhy den mel servis kryci dopis v emailu, takze jsem pri vraceni nahradniho auta rovnou vyzvednul svoje

koubas (7) napsal 03.09.2014 v 08:58+3

Dobré rady nad zlato, ale na tu nejdůležitější zapomněl. Pokud nejste viníkem nehody tak vždycky volejte policii. V opačném případě vás může pojišťovna obvinit z podvodu a nebude chtít plnit-vím z vlastní zkušenosti. Frajer mi nacouval do motorky, přiznal se, podepsal papír, nahlásil škodu, likvidátor dal totálku a pojišťovna řekla, že průběh škodného děje je nepravděpodobný a nedostanu nic. Vyrazit z nich potom prachy mě stálo spoustu času a úsilí.

Darmah (222) napsal 03.09.2014 v 07:54

Autor zapoměl na víc věcí - znehodnocení motocyklu havárií a následnou opravou - dost podstatná záležitost hlavně u novějších strojů, poškození a náhrada škody doplňkové a mimořádné výbavy, zohlednění doplňků při stanovování obecné ceny, náhrada škody při zranění ( bolestné, ušlý zisk, psychická újma atd. ) Je toho zkrátka víc, ale to by bylo na další samostatný článek. Jinak podle nového OZ se počítá v některých případech s opravou až do 130% obecné ceny, ale zatím se to moc nevyužívá.

lynx (98) napsal 03.09.2014 v 06:55+2

Autor zapomněl ještě na jednu možnost - hrazení škody rozpočtem. Ve většině případů je to výhodnější, neboť i ten servis se vás bude snažit natáhnout, zvláště když opravu hradí pojišťovna. Záleží ovšem, jak je kdo zručný a co je schopný si udělat sám a také kde si nakoupí díly. Pojišťovna při tom musí vycházet z cen autorizovaných servisů - ušetříte za cenu práce i za předražené díly v servisech.

Rebel83 (43) napsal 03.09.2014 v 04:27

V celku pěkný článek. Nehodu jsem řešil v roce 2008. Dořešeno a zaplaceno až po 12-ti měsících od nehody! Můj zástupce, který nehodu řešil přispěl k úspěšnému dotažení do konce doporučeným dopisem generálnímu řediteli ČP. V tom bylo oznámení že pokud nehoda nebude dořešena do 12 měsíců podá na ČP žalobu za zbytečné průtahy za spolupráce s TV Nova. Týden od převzetí dopisu byla škoda do poslední koruny uhrazena




TOPlist